Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lily (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lily (Dui)

Vorige week weer een bezoekje gebracht aan Duisburg. Na een tijdje te hebben rondgewandeld, een voorkeur heb ik immers niet, ben ik uitgekomen op een prachtige jnge duitse meid. haar kamer is gelegen op de 2e verdieping (naast vicky). Deze meid (naam ?) is begin 20 schat ik, lekker slank met een cup b. Haar lange zwarte haren zouden eerder een italiaanse achtergrond doen vermoeden, maar ze is daadwerkelijk 100% duitse. dit alles gecombineerd met een super vriendelijke omgang en het plaatsje is compleet. Nu de sex nog....Nou, deze was ook helemaal ok; pzc (!), daarna missio en vervolgens doggy
    afgewerkt. Ze beweegt lekker mee, en maakt ook ondersteunende geluidjes zonder dat dit te overdrijven. herhaling 100%.
    Laatst gewijzigd door Noel1; 21-03-11, 17:59. Reden: beoordeling aangepast

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17, ?(uitstekend)

Hey, maar dit is toevallig!! Deze dame heb ik gisteren ook bezocht! Is definitief dezelfde dame zoals in voorgaande recensie beschreven. Ze heet Lilly en is 24 lentes jong. Is natuurlijk niet haar echte naam. Inderdaad kamer naast de eveneens Duitse Vicky (wel derde etage dus). Haar uiterlijk is helemaal perfect. Zoals gezegd lange zwarte haren, kleine tattoo op haar bovenrug, b-cupjes en een beetje zuidelijke trekjes. Maar niets is minder waar. Ze is inderdaad 100 % Duits. Ik voelde me direct helemaal op mijn gemak bij haar en vanaf het ogenblik dat ze de deur sloot wist ik het: dit zou een super sessie worden. Eénmaal alleen met haar bleef ze ontzettend lief en vriendelijk. Totaal anders dan die Roemeense en Bulgaarse brigade. Je merkt gewoon dat dit een meisje is met een goed hart. Ze heeft wel een club-achtergrond en dat merk je erg goed in haar service. Ze doet er alles aan om je te behagen. Zoekt erg veel lichaamskontakt. Veel mag van haar. Borstjes likken, overal masseren inclusief haar klitje. Zeer intiem voorspel met haar beleeft. Ze kuste me op m'n lichaam en ik kuste haar ook op haar lichaam en terwijl we met onze gezichten kort bij elkaar waren voelde ik haar hevige adem hetgeen me zeer opwind. Ze werd zelf duidelijk ook erg opgewonden en dat is natuurlijk een boost voor zo'n sessie. Het pijpen was in één woord voortreffelijk. Daarna cow-girl. Ook meer dan prima en daarna afwisselend doggy en missio. Ik vond de doggy het lekkerst bij haar. Zeer lekker en zacht geneukt en in hevigheid opgebouwd hetgeen leidde tot een hevig hoogtepunt.
    Lilly is een zeer lieve meid en nam alle tijd voor me. Ze is echt een natural beauty. Is mooi van zichzelf en heeft een goed hart. Hoe zegt men het ook al weer? Ware schoonheid komt van binnen, en dat geld zeker voor haar. Opvallend was ook haar hygiene. Ze is zeer schoon aan zichzelf en rook ontzettend lekker. Dit maak je wel ééns anders mee.
    Kortom; alweer een toppertje erbij daar op de derde etage van het nieuwe Vulkanhaus!!

Commentaar

Aan het werk...
    X