Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Iza (Roe, K608)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Iza (Roe, K608)

Dinsdagavond ben ik bij Iza geweest. Een Roemeense dame in het nieuwe Laufhaus 17-19. Een vrij jonge dame met een stevig lichaam maar niet dik. 30 Euro afgesproken voor het standaardpakket. Dit werd pijpen (deed ze niet zo geweldig) en neuken (eerst zij bovenop en daarna doggy style). Ik mocht aan haar poes voelen en aan haar borsten. Ze had een paar flinke natuurlijke dingen daar hangen. Helaas deed zij weinig extra's bij mij. Gewoon eenvoudig pijpen en vrij snel over tot neuken. In de hal vond ik haar bijzonder vriendelijk maar in de kamer bleef het vrij stil. Niet echt de moeite waard om terug te gaan.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19 , Iza(matig)

Op welke etage werkt Iza?

Commentaar

Bovenste verdieping. Als je vanaf de parking naar binnen loopt zit ze einde rechts. Ik heb geen exact kamernummer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pikkus Bekijk bericht
        Bovenste verdieping. Als je vanaf de parking naar binnen loopt zit ze einde rechts. Ik heb geen exact kamernummer.
        Ik moet even mijn bericht rechtzetten. Deze dame zit niet op de bovenste, maar op de tweede verdieping. Tweede kamer voor trapje naar beneden (rechts achter). Naam Iza staat op deur.

Commentaar

Hier heb je een kaartje van het nieuwe huis kun je aangeven waar ze zit.

http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=12059 even naar onder scrollen voor het kaartje.

Commentaar

Kamer 608 wordt het dan.

Commentaar

Beste medewandelaars,

ben een tijdje geleden ook bij Iza binnen geweest, ze lijkt in zekere zin op een vroegere vriendin van me vandaar. Iza is een kleine meid met zwart haar, beetje verlegen komt ze over. Echter wat me aan haar aantrekt zijn haar prachtige borsten, voor zo'n kleine meid ( ik schat 1.60 m) zijn de borsten echt groot (D-DD) Het is niet de knapste meid die er rond loopt, maar ook zeker niet de lelijkste. Het is echt een "girl next door" type. De sex was goed, eerst redelijk pijpen daarna kwam ze boven op me waarbij ik heerlijk met haar grote tieten mocht spelen. Ze zegt inderdaad weinig maar daar kom ik ook niet voor, laat mij maar lekker mijn gang gaan. Terwijl ze bovenop zit laat ze zichzelf op een gegeven moment naar achteren vallen en gaat ze gewoon door met rijden, heerlijk. Daarna nog even op het normale "ik boven zij onder" standje overgeschakeld. Uiteindelijk vind ik het een redelijk goede service voor 30 euro, zeker als je een borsten liefhebber bent.

Commentaar

Aan het werk...
              X