Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Tina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Tina

Tina is een bizar mooie donkere vrouw..met een Keniaanse en een Ethiopische ouder.
    Een erg expressief, serieus gezicht, heel open, fotomodel kwaliteit. Had haar al aan het begin van de avond gespot en wist eigenlijk al dat ik haar zou bezoeken.

Kontakt was goed..ik had echt het idee dat we een erg leuke gfs sessie konden starten.beetje praten..knuffelen..ze maakte me gek met haar vingernagels over mijn hele lichaam. Ik mocht haar beffen. Maar het bleef een beetje hangen, ze bleef aan die verstandige kant staan, ik wilde een geile bedpartner..ik weet het niet precies.
    Maar wat ik verwachte kwam niet..you win some ..

Pijpen was deels wel oke deels gewoon erg slecht...alleen de eikel..niet uit desinteresse maar ze is heel erg onervaren.
    Neuken was matig..zij boven..zonder veel beweging en wrijving..ging nergens over..trok haar op me..kuste haar, het kwam uit het moment voort..dring dat nooit op..maar ze trok haar hoofd weg en zei serieus ..we zijn niet thuis...zat ze me eerst op te geilen en als puntje bij paaltje komt..heeft ze en de technische vaardigheden niet in huis..en trekt ze ook de handrem aan.

Sfeer was weg eigenlijk..zal vast aan mij liggen.

Nog even missio..lag een stuk vlees..kwamen al teksten van try to finisch...snel doggie zelfde gevoel..ben ermee gestopt.

Het rare is ze vroeg heel lief of ik het genoten had..ik was geeneens klaargekomen, had ze denk ik niet door, nee zei ik, je bent een hele aardige vrouw maar de sex was niet geweldig, ik drukte me maar netjes uit.

Ik voel dan niet een grote teleurstelling, want ik weet er zijn nog heel veel vrouwen in Duisburg

Dat aardige akteert ze niet ze is heel leuk maar sexueel echt een ontwikkelingsgebied.

Maar qua uiterlijk....een van de allemooisten op het moment in Duisburg.
Aan het werk...
X