Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Monika (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Monika (Roe)

Ik vroeg haar waar Marisa was, in Rumania zei ze, toen begon het idee van een bezoekje aan haar al te groeien..ik ben gek op lolitas...het maakt tegelijk de beschermer en de jager in je los zo'n mini vrouwtje.
    lolita love of my life..fire of my loins..lo..li..ta..

Monika is een erg leuke relaxte lolita, blond gekruld haar, mooi verzorgd.
    Hooguit 150cm en 50kg zal ze niet halen.
    Open kommunicatief en aardig. Iemand die makkelijk geeft en wel kijkt wat er terug komt.

Gezicht niet perfekt , borstjes klein, keizerssnede gehad, maar dat kontje, een uit millionen en het geheel..vond ik erg sexy.
    De sex kan ik kort over zijn was goed, har hele houding was natuurlijk en aktief, pijpen en aftrekken deed ze erg goed, kort maar verlengde zonder gezeur. Neuken, was erg goed, paar standjes afgwerkt, bij zon lekker kontje was de finisch in doggie, waar ze heerlijk met dat lekkere kontje begion te draaien alsof ik nog niet genoeg druk had, condoom eraf gehaald en het laatste stuk op wrijving tegen haar billetjes, en ik spoot het laatste zaad van de avond weg over haar billetjes en rug. Helemaal goed.

Ik kuiste haar en daarna een korte ontspannen ast, even blijven liggen, maar ze had wat haast, ze verontschuldigde zich, het was een matige avond.

Wat het geheel afmaakte was dat ze ook een beetje op de mond kuste,dat maakt de sex toch altijd veel intiemer en leuker.

Hele leuke vrouw die ik nog wel een keer bezoek binnenkort...the tongue taking three little steps..she was lo..plain low in the morning..she was dolly at school..and dolores when she had to sign on the dotted line..but in my arms she would always be Lolita.
    Laatst gewijzigd door karelclosetrol; 12-03-11, 11:43.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Monika(uitstekend)

Moet zijn huis 27 kamer E5, mod. bedankt voor de extra kilometers !

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 27, Monika(uitstekend)

Voor de lolita liefhebbers..deze dame is een must have..is de hele maand april in Roemenie...moet tot rust komen volgens eigen zeggen.

Ik probeerde haar wat op te vrolijken..ze heeft merkbaar wat stress en er kwam af en toe toch weer een lachje door.Na afloop nog een cola voor haar gehaald, ze geven vaak zoveel die vrouwen soms onbewust, een klein bedankje kan er best van af.

Sex was heel standaard en voor mij heel bevredigend. De chemie is goed..dat heb je soms dat je elkaar ligt en dat merk je toch wel tijdens de sex. Bij haar voelt het allemaal heel vertrouwd alsof ik haar al een tijd ken/bezoek.

Zonder tijdsdruk kon ik me heerlijk met haar uitleven...doggie was weer het hoogtepunt..die perfekte billetjes, dat blonde lange haar dat ik aan de kant borstel zodat ik haar gezicht kan zien en hoe ze dan meestoot en ronddraait. Genoeg om het vuurtje hoog op te stoken. Geen GFE, die illusie is er niet volledig, maar wel erg lekker al 2 x.

Tijdsdruk was er totaal niet itt tot de vorige keer toen het allemaal wat snel moest.

Commentaar

Verhuisd naar huis 27 kamer EG 8.
        Vanaf as maandag de maand april in Roemenie.

Commentaar

Monika, Vulkanstrasse 17-19 (oude deel), Duisburg

Gisternacht voor de eerste keer Monika bezocht. Monika werkte eerst in Haus25 maar resideert nu op de eerste etage van het oude deel van het Vulkanhaus.
          Ik vind haar erg apart om te zien. Bijzonder leuk spits snoetje heeft ze en ze komt zeer vriendelijk over. Erg leuk lachje waarbij ze een leuk spleetje tussen haar boventanden heeft. Ze is 25 jaar en komt uit Griekenland echter wel met Bulgaarse roots. Ze is al 2 keer moeder geworden en dat kun je een beetje zien aan haar niet meer al te strakke borstjes. Echter, op dat na is alles top bij deze leuke lolita. Ze doet echt haar best om je te plezieren. Echt erg hoog GFE gehalte. Ze streelde me overal ook in mijn gezicht hetgeen ik erg opwindend en intiem vind. Een heerlijke sessie met haar beleefd. Uitstekend pijpwerk en me daarna heerlijk laten berijden. Ondanks de warmte en de inspanningen van die avond kostte het me niet veel moeite om klaar te komen. De hele sessie was erg intiem en van een niveau die je normaal alleen maar met je vriendin beleeft.
          Ben daarna nog lang bij haar gebleven en veel met elkaar gepraat. Echt een schatje deze leuke Griekse vrouw!
          Herhalingsgevaar is erg groot!

Commentaar

Op een duits forum staan foto's van deze Monika.
            Hierbij de link:
            http://www.ruhr-forum.com/index.php?...&threadID=6299

Commentaar

Haar gisteren weer voor de 5de keer alweer bezocht.
              Je kunt direkt aan haar zien hoe haar dag is, het staat op haar gezicht geschreven.

Maar toen de deur dicht was kwam haar schitterende lach weer tevoorschijn, ze slaat ook zo om, van diep droevig kijkend naar heel vrolijk en dansend.

Het was super bij haar, ik kreeg de vip behandeling, erg goed pijpen zeer lang, beetje kussen maar terughoudend laat maar zitten dan, even goed aftrekken voor het neuken. Ik word altijd gek van dat lichaampje, zo fraai zacht zonder oneffenheden en alles mini uitgevoerd.

Ze begon me te rijden, heel afwisselend, uiteindelijk alsof ze op een paard zat, een hand op mijn borst de andere op mijn been en in volle galop ging ze op en neer, ze bracht me op de rand. Geweldig als zo een kleine lolita je zo energiek berijd in de amazone zit. Ze ging maar door, zo lang had ze het nog nooit volgehouden. Missio en doggie bracht de verlossing. Ze doet zo lekker mee in doggie, beetje draaien en schudden met het lekkerste kontje van Duisburg..ik kon het niet lang houden.

Daarna nog wat met haar dollen, en praten..dat is wel moeilijk met haar..ze spreekt slecht duits en engels en ook niet al te best spaans..en dat leidt meestal tot komische spraakverwarring.

Gewoon een hele leuke lieve meid, heel sensueel, schitterend lichaam en erg goede standaard sex, waar je met een goed gevoel weer weggaat.

Zit nu op de 2de etage van het oude Vulkaanhuis. Naam op de deur.

Commentaar

Aan het werk...
              X