Duisburg, Julius Weberstrasse 50, Steysy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 50, Steysy

Afgelopen woensdagavond bij Steysy geweest; conclusie; matig wat de recensie ook wil doen vermelden.

Locatie, Haus 48, kamer 14 (hoekpand, vulkanstrasse, julius weberstrasse). Vrij smerig huis, volgens mij met veel Bulgaren. Wel douche op de kamer.

Ik had nog maar 'n half uurtje, om de volgende dag fris op mn werk te komen, na een dooddoener bij Deea, uiteindelijk snel maar bij deze dame naar binnen gegaan, omdat ze voor 30 euro ook wel wilde pijpen zonder condoom; achja, voor wat het waard was; na 1,5 minuut pijpen, toen deed ze een condoom om, waarop ik met enig respect zei zo van ho is even, pijpen zonder condoom hebben we afgesproken; waarop haar antwoord was dat ze het toch had gedaan(?!) en de rest met condoom zou gaan. Vervolgens haar in missio genomen en met de vraag of ze zich wilde om keren, stond ze op en liep naar de badkamer. Bleek ze haar werk gedaan te hebben; 1 fuck 1 suck in 10min;that's it. Omdat ik daarvoor ook al bij een andere meid nog niet klaar was, besloten maar bij te betalen (en haar dus te belonen voor haar slechte gedrag, f*ck it). Aangegeven dat ik wilde dat ze me pijpte totdat ik klaar kwam en haar 20 euro zou bijbetalen. Dat vond ze prima, maar ze kreeg het niet voor elkaar; uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken.

Opzich kon ik wel dollen met haar gedrag, maar het was het andere uiterste van een GFE, het was allemaal wel heel zakelijk. Ze begon ook nog te smeken of ik 10 euro extra wilde geven, maar het liefst trok ik er 50 euro af. Wel nog even met haar gepraat toen ik aangekleed was en ik merkte dat ze eigenlijk nog best een okay persoon was, ze woonde daar nu een half jaar op de kamer; naar maatstaven ook gewoon een belabberde omstandigheid waar je klantonvriendelijk van kan worden. Vandaag nog even langsgelopen en hoorde haar druk telefoneren met een toon alsof de wereld verging.

Mijn advies: niet komen!

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Steysy(voldoende)

Steicey zit in huis 50 derde etage of ze moet verhuisd zijn, heb haar vorige week daar gezien dat is ook het hoekpand, nummer 48 ligt ernaast.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Steysy(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
      Steicey zit in huis 50 derde etage of ze moet verhuisd zijn, heb haar vorige week daar gezien dat is ook het hoekpand, nummer 48 ligt ernaast.
      Inderdaad 3de etage, ik veronderstel dat je gelijk hebt dat ze in huis 50 zit. Overigens heet ze wel Steysy, dat staat zo op haar deur.

Commentaar

Aan het werk...
      X