Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Deea (Roe, K20)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Deea (Roe, K20)

Afgelopen woensdagavond en wederom deze zaterdagavond bij Deea geweest.

19 jaar, Roemeens uit Bucharest, 1.60, Cub B, normaal postuur, rookt, 2 tattoo's: 1 op haar onderrug, 1 op haar rechterenkel. Verblijft permanent in deze kamer. Sinds 1 maand in Duisburg en gaat over 1 maand terug naar Roemenie en weet niet of ze nog terugkomt.

Is vriendelijk en spreekt geen Engels noch Duits, communicatie nauwelijks mogelijk. Ze doet alsof ze wel wat Engels verstaat. Helder maken van de wensen niet mogelijk.

Na een lange wandeling door de trappenhallen, zag ik afgelopen woensdagavond een kleine meid zitten met een frisse en jonge uitstraling. Besloten om het maar eens te proberen. Ik kwam een met rood- en UV-TL gekleurde kamer binnen. Klede me uit, 40 euro gegeven, zij waste zichzelf in een bidet en ik aan de wastafel. Op bed begon ze me te pijpen met condoom, niet bijzonder gevoelig. Vervolgens missionaris genomen en daarna cowgirl. Man ze ging hard te keer, ze ramde me zowat door het bed heen. Ondertussen gilde telkens haar buurvrouw, met waarschijnlijk de vraag of alles goed was, ze stopte even, riep hard DAAA en ging weer door, heel vervelend en een echte dooddoener, terwijl het net lekker op gang begon te komen. Na een nieuwe herhaling, zelfde buurvrouw verhaal en vervolgens was het afgelopen, tijd was om. Nog geen 10 minuten seks gehad en uiteindelijk bij een eveneens matige Steysy in een huis verder maar diezelfde avond mijn lading achtergelaten.
    Maar goed, de cowgirl was zo bijzonder, en bleef in mijn herinnering, dat ik vanavond weer ben geweest. Ik kon de weerleiding niet weerstaan van het paardje rijden, maar uiteindelijk had ik niet naar binnen moeten gaan. Missionaris overgeslagen, om meteen maar een cowgirl te doen en wederom begon het wijf te gillen op de gang of alles goed was, DAAA zei ze. Nog 20 euro extra beloofd tijdens de beurt, om even door te gaan, maar ook dat werd afgeraffeld, duurde 5 minuten en het wijf op de gang bleef maar gillen en deea in het roemeens weer terug gillen,.... totale dooddoener, aardig meisje, maar de hele setting is zo arelaxed, het bed is eigenlijk best smerig, zag dat er sinds woensdag niets verschoond was en het licht is akelig. Voor de totale 90 euro had ik beter een ander kunnen nemen, eigenlijk gaat het gewoon nergens over.

De twee potten seks, maar samengevoegd in het recensiebedrag.
Aan het werk...
X