Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sylvia (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sylvia (Pol)

Vorige week was me al deze mooie blonde Poolse opgevallen. Mooi figuurtje, vind ik zelf met prachtige c-cup borsten. Echter, je kent dat wel. Wil je uiteindelijk letterlijk en figuurlijk bij haar over de drempel stappen is de kamerdeur dicht. Dus gisteren maar een nieuwe poging ondernomen want ik was haar nog niet vergeten. Ook gisteren viel het me weer op hoe vaak deze dame bezet is. Je moet echt geluk hebben dat ze er een keer staat en dat zelfs op woensdagavond. Om maar met de deur in huis te vallen. Eénmaal op de kamer is deze dame erg zakelijk. Alles moet volgens een vast procede lopen. Eerst moet je ik weet niet hoe lang je handen wassen om aan haar lichaam te mogen komen. Erg overdreven allemaal. Hygiene is goed maar dit is teveel van het goede en verpest een beetje de erotische belevenis met haar. Want, de sex was eigenlijk best wel goed. Pijpen kan ze zelfs erg goed. Lekker stevig zuigend, precies zoals het hoort. Dan cow-girl. Ze maakt weinig lichaamskontakt, alweer!, maar toch was het niet slecht en best erg opwindend ook doordat ik haar prachtige borsten lekker mocht kneden. Doggy, ook erg goed. Lekkere brede heupen waartegen je goed kunt stoten en haar borsten bewegen ook heerlijk mee op de neukbewegingen. Afgemaakt in missio. Ze maakt weer niet echt oogkontakt met je maar een blik op haar prachtige lichaam was voldoende om mij in hogere sferen te brengen. Heerlijk gekomen, dat wel. Maar wel puur een optic-fick. Zoals ze dat in Duitsland zo mooi zeggen.
    Herhalingsgevaar? Ik denk het niet omdat het gewoon geen GFE is en daar ben ik nu juist altijd wel naar op zoek. Wel een mooie meid en jawel, aan het einde van de sessie kreeg ik zelfs een lachje van haar los.
    Sylvia is trouwens te vinden op de tweede etage van het nieuwe deel van het Vulkanhaus.
Aan het werk...
X