Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Gül (Tur, 2e et, K 14)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Gül (Tur, 2e et, K 14)

Deze Turkse schoonheid is te vinden op de Julius Weberstrasse 50, begane grond. Zwart haar, groene ogen in een fijnbesnaard gezicht, heel mooi koppie. Mooi figuur, stevige borsten cup B. Mooi fors rond achterwerk; fors doch strak. Supervrouwelijk figuur.
    Ze was heel vriendelijk, na het uitkleden begon ze sensueel met haar tepels over mijn buik en lul te strijken en op mijn tepels te zuigen. Af en toe zoende ze heel lekker. Daarna pijpen, wat ze heerlijk doet, vol overgave.
    Daarna neuken, ik heb haar op in missionarishouding genomen. Eigenlijk wilde ik haar daarna op z'n hondjes nemen, vanwege de heerlijke bilpartij, maar haar ogen zijn zo mooi, dat ik het toch maar op z'n missionaris heb afgemaakt. Zo lang mogelijk uitgesteld het kwadraat van 1049 uit m'n hoofd uitgerekend, maar uiteindelijk hield ik het niet meer en blies he condoom vol in haar heerlijke kaalgeschoren kutje.
    Herhalingsgevaar extreem hoog.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 21-12-11, 06:58. Reden: topictitel

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 50, Gül (Tur)(uitstekend)

Vandaag ook bij deze Turkse geweest. Leuke ervaring, zeker een aanrader, doet actief mee, maar voor mij niet echt herhalingsgevaar.

Ze laat veel toe, ik heb haar o.a. gebeft, maar pijpen zonder was geen optie... Wel heeft ze lekker mn ballen verwend met haar tong... Hier ging ze vrij lang mee door... Uiteindelijk een heel goede missio gedaan, ze is erg lenig en strekt haar benen heel goed. De doggy ging op een of andere manier iets minder soepel maar uiteindelijk toch in dit standje gefinished....

MODS: leeftijd mag omhoog, dame vertelde mij 36 jaar te zijn.

A.O.
    Laatst gewijzigd door Ass Obsessed; 24-11-12, 21:34.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 50, Gül (Tur)(uitstekend)

Het was even zoeken om deze dame te bezoeken want ze zat helemaal niet in de JWS 50 maar op nummer 48 en wel de 2e etage met kamernummer 11. Naam op de deur Gül dus dat kon niet missen en idd. een wat oudere dame maar wel zeer vriendelijk. Overigens bij info dame staat bij haarkleur zwart maar dat moet echt naar blond waarbij highlights goed te zien zijn. Ook haar lengte is een stuk kleiner en mag naar 1.55 m. Het is zeker dat het om deze Gül gaat gezien de leeftijd en haar drang om constant aan je tepels te zuigen. Beffen was ook toegestaan. Dame maakt veel lichaamscontact en ik maak het niet vaak mee maar ik lag op mijn rug waarna Gül zich positioneerde tussen mijn benen en daarna met haar gezicht naar mij toe lekker begon te pijpen en af en toe geil aankeek. Ook ging ze met haar lichaam lekker over me heen dus b2b. Zoals gezegd mijn tepels daar kon ze niet van af blijven en ook mijn ballen werden met haar handen meegenomen. Ook af en toe wat zoentjes. Neuken in verschillende posities waarbij ze in de missio haar benen goed spreidde. Helaas voelde ze niet al te strak aan en gebruikte ze ook wat glijmiddel waardoor klaarkomen moeizaam ging maar dat kan ook komen aangezien Gül al mijn 3e bezoekje was. Een leuke dame om mee te sexen en met wie je leuk een gesprek kan aangaan want Duits gaat haar goed af. Bij het afscheid nemen zoende ze me nog spontaan een paar keer vol op de mond en mijn tepels werden ook nog plagend door haar meegezogen. Opvallend vond ik nog haar muziekkeuze wat de kant van dance opging en deze muziek bleef tijdens de sex gewoon aan maar het stoorde mij niet.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Gül (Tur, 2e et, K 11)(uitstekend)

Excentrieke dame, nu al twee keer bezocht. Zet beetje een vreemde act op en is zeer handtastelijk om je binnen te lokken.
        Het werkt steeds bij mij Pijpen is minder, intiem is wel goed, verschiet steeds megasnel mijn kruid bij d'r, beetje een kryptonite effect. Na de sex een wat meer serieuze kant van haar gezien. Maar nu geen herhalingsgevaar meer.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Gül (Tur, 2e et, K 14)

Deze Turkse zo'n 2 jaar geleden voor het laatst bezocht en aangezien ik wist dat mijn bezoek aan haar goed was bevallen en ze er lekker uitziet weer bij haar naar binnen gegaan. Ze is dan al wat ouder maar haar figuur, daar is werkelijk niets mis mee. Ze is vrij breed gebouwd en heeft een flinke kont waar ik op kik. Ze is erg vriendelijk en alle standjes mogelijk. Haar haarkleur is momenteel zwart. Het pijpen was van een goed niveau en voldoende lang. Na het blaaswerk heb ik haar gelikt waar ze niet ongevoelig voor was. Verschillende standjes uitgevoerd waarbij ik merkte aan haar reactie dat mijn formaat niet veel groter moest zijn maar ik vroeg uiteraard of ik haar pijn deed maar dat ontkende ze. Ze complimenteerde mij nog met de opmerking dat mijn lul een anaconda was en dat is nu de derde dame die dat zegt.. Bij het afscheid 3 zoenen op de mond want dat hoorde zo zei ze tegen me. Ze werkt in principe elke dag uitgezonderd de maandag.

Commentaar

Het valt mij op dat er zo weinig over deze dame wordt geschreven aangezien ze doorgaans goed wordt bezocht.
            Al ruim 4 jaar werkzaam en bijna geen recensies over haar. Ze heeft zoals eerder gememoreerd een supervrouwelijk figuur, klein van stuk maar met een fors achterwerk waar ze ook mee loopt te pronken. Dame is bijzonder aardig en totaal geen tijdsdruk. Prima voorspel door een uitstekende b2b en ze zoog lekker aan mijn tepels. Ook kusjes werden niet overgeslagen en ze doet goed mee. Ruim voldoende lichaamsverkenning. Ik had al snel een stijve door dit alles en het pijpen wat er op volgde was ook niet verkeerd. De standjes on top, doggy (erg mooi uitzicht op vanwege haar volle ronde billen) en missio gedaan.
            In dat laatste standje zat ze nog lekker aan mijn tepels en pakte ze mijn billen om haar zo diep mogelijk te penetreren. De kreuntjes bleven niet uit en ik stootte net zolang (hard) door totdat ik het condoom rijkelijk gevuld had. Was weer een lekker geil bezoekje aan deze ontspannen dame.

Commentaar

Gisteren deze leuke Turkse weer bezocht. Ik stond al een tijd te wachten bij haar deur want haar kruk stond voor de deur geparkeerd dus ik ging ervan uit dat ze weldra tevoorschijn zou komen. Plots toen ik weer naar beneden was gelopen zag ze mij staan want ze kwam ergens vandaan aangelopen en ik zei of ze Lust hatte. We gingen samen naar boven en het werd weer een lekkere geile sessie. Het blijft een lekkere verschijning met haar volle kont en stevige korte beentjes
              Ze vertelde mij overigens dat ze 30 juni met vakantie zou gaan en 20 dagen later zou ze weer terugkeren.

Commentaar

Aan het werk...
              X