Duisburg, Vulkanstrasse 21, Anastasia (Bosn, K32)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 21, Anastasia (Bosn, K32)

In Haus 21 op de bovenste verdieping (2e) zit links langs de trap een bijzondere dame uit Bosnie.
    Ze lijkt helemaal niet zo bijzonder, maar ze is speciaal. Je mag niet aan haar haren komen???
    Maar ze geeft je een ongeloofelijke pijp en lik beurt. Ze heeft een tong zo heerlijk zacht. Niet normaal. Met die tongen pakt ze alles wat maar gevoel heeft. Super, super. Ze blijft je ook zo lang pijpen tot je zo hard bent als eikenhout.
    Ze tongzoent heerlijk. In standje 69 krijg je haar poes aangeboden als een feestmaal. Het ziet er werkelijk super uit. Ze laat zich graag super lang likken en heeft gewoon een supermooie kont. Tijdens het neuken doggy style gaat ze heel diep voorover, zodat je een prachtig uitzicht hebt op haar achterwerk. Niet vol te houden dus candoom totaal vol.
    Ze neemt de tijd en geeft veel.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 20:11.

Re: Anastasia, Vulkanstrasse Haus 21

Is ze toevallig een kleinere meid. Met blond nep haar ?
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 18-12-11, 12:07. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Anastasia(uitstekend)

Nee, Ze heeft lang zwart haar. Ik denk met extensions.

Commentaar

Even een kleine correctie; deze dame komt niet uit Bosnië maar uit Rusland want dat vertelde ze me zelf. Alina was nog met vakantie dus liep ik verder door naar boven en vroeg aan een dame pal links van de trap waar ik Anastasia kon vinden want de deur van haar kamer was gesloten waarop ze tegen me zei dat ze aanwezig was en dat ik maar even moest kloppen. Ik hou daar op zich niet zo van want bij een gesloten deur kan de dame bezoek hebben of even iets voor zichzelf doen maar toch maar gedaan en toen er open werd gedaan vroeg ik gelijk naar haar naam en of ze vrij was. Ze was verbaasd dat ik haar naam kende aangezien ze verder geen naambordje heeft en ik haar nog nooit had gezien of gesproken maar ik zei dat ik op internet over haar had gelezen en dat ze erg goed was. Gelijk naar binnengegaan en na de wasbeurt vroeg ze of ze mijn Eier mocht lecken dus je ballen likken en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen want zoiets wordt zelden gevraagd. Met lange, rustige halen van onder naar boven deed ze dit waardoor mijn staaf alras in volle sterkte kwam te staan. Daarna vroeg ze me of ik met of zonder gepijpt wou worden en dan kies ik natuurlijk voor het laatste. Jongens want kan deze vrouw geweldig pijpen; heerlijk diep en lekker rustig en regelmatig vragend of alles goed ging. Op het eind van de pijpbeurt nog standje 69 gedaan waarbij ik haar poes uitgebreid mocht likken. Daarna diverse standjes bij haar gedaan en bij doggy gaat ze heel diep voorover zoals sutemi ook al verwoordde en uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Bij dit alles totaal geen tijdsdruk.

Commentaar

Gisteravond ook deze Letste dame bezocht. En ik kan de voorgaande recensies alleen maar bevestigen. Deze dame biedt echt een top service.
          Ze kent absoluut geen tijdsdruk en door haar rustige vriendelijke gedrag stelt ze je helemaal op je gemak. Ik voelde me in ieder geval erg relaxed bij haar en dat komt de sex alleen maar ten goede. Bij haar mag erg veel alleen zoals al eerder vermeld, aan haar haar moet je niet komen. Dit zegt ze ook van te voren. Voor mij geen probleem. Gekozen heb ik voor het standaard pakket van 30 euro. Ongelooflijk wat je daar bij haar allemaal voor krijgt. Pijpen zonder condoom en het uitgebreid likken van de ballen zijn bij deze prijs inbegrepen. Dit maak je niet zo vaak mee. Heb dan ook zeer genoten van het orale voorspel. Heerlijk hoe ze je gereedschap met haar heerlijk tong bewerkt. Nog niet vaak meegemaakt en erg geil. Vindt trouwens de hele dame erg geil. Ze heeft een perfect slank figuurtje en behoorlijke c-cup borsten die wel iets hangen. Normaal als je 35 bent. Maar ik vind het wel geil staan. Ga toch vaak bij de jongere meiden naar binnen en bij hun is alles natuurlijk nog perfect strak. Geneukt hebben we in cow-girl, hetgeen ze super deed en een super lekkere doggy waarbij ze, zoals ook al eerder vermeld, echt diep bukt wat een heerlijk gezicht is. Ook voelt ze zeker voor haar leeftijd heerlijk strak aan en kun je diep in haar stoten. Hetgeen onvermijdelijk tot een heerlijk hoogtepunt leidde. Deze dame is gewoon top en ik ga haar zeker nog vaker bezoeken. Ook na de sex nog erg lang bij haar geweest. Over van alles en nog wat gepraat. Was zeker 45 min. bij haar op de kamer. Ongelooflijk hoe dit alles kan voor dit bedrag!

Commentaar

hoi, ik ben op zoek naar deze dame, volgens mij is zij echter niet meer in haus 21 te vinden? ik zag wel een anastasia in 17-19 staan, 1ste verdieping ergens kan dat kloppen dat het dezelfde dame is ?

Commentaar

waar kan ik deze dame vinden?
              haus 21 of toch 17-19?

Commentaar

Sutemi; deze dame bevindt zich in Haus21 2e (=hoogste) verdieping en als je boven bent gekomen de kamer links.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pokerpietje
                  Gister avond was ze in ieder geval aanwezig op de kamer die Robbie beschrijft.
                  Oeps foutje. Ik meende dat het over de eerste verdieping ging. 't Valt ook niet mee met al die pracht vrouwen op de vulkaan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Anastasia (K32)(uitstekend)

Vanmiddag Haus 21 binnengegaan met het idee om Anastasia weer eens te ontmoeten. Echter op de 1e verdieping aangekomen was er een ketting gespannen voor de treden naar de 2e verdieping dus ik dacht dat er niemand aan het werk was daarboven. Een dame op de 1e verdieping sprak ik aan met de vraag of Anastasia ook aanwezig was dus ze riep luidkeels dat er een klant voor haar was. Op een gegeven moment stond ze daar bovenaan de trap en ik kon gewoon over de ketting heen stappen. Wel vroeg ik haar gelijk of ik alle standjes met haar kon doen dus ook de missionaris want ze heeft de gewoonte dit standje over te slaan i.v.m. met haar haren die ze wil sparen. Dit keer had ze haar haren opgestoken en werden deze door een band bijelkaargehouden. Eigenlijk was ze nog niet geheel klaar voor het gebeuren en was zij zich nog aan het opmaken en onderwijl rookte zij nog een sigaretje. Gelukkig deed ze wel de zolderraam open anders zou er een irrtante rooklucht blijven hangen waar ik niet op zit te wachten. Ze vroeg gelijk waarom ik haar niet eerder had bezocht en of ik haar telefoonnummer nog had. Het is ook wel een poos geleden dat ik haar had bezocht; nl. meer dan een half jaar maar dat gedoe met haar haren was de oorzaak waarom een volgend bezoek zolang op zich liet wachten. Ik maakte daarop uit dat het niet zo goed ging met Anastasia. Ze begon me te vertellen dat ze weinig klanten meer trok en dat ze haar huur nauwelijks meer kan betalen. Ik had het wel met haar te doen en vanwege de financiële nood had ze het erover om Duisburg vaarwel te zeggen want door de stress zou ze dit beroep niet op een goede manier kunnen bedrijven. Ze zei nog: "zie ik er niet goed uit waarom ik zo weinig klanten trek". Ik zei dat haar kamer op de 2e etage wel eens de reden zou kunnen zijn dat veel mannen de moeite niet nemen om tot zover te komen (weinig kamers) en echt uitnodigend is dit gedeelte in Huis21 ook weer niet maar zij zei dat ze voorheen meer klanten trok en als er dan mannen komen komen ze vaak alleen maar kijken en verder zouden mannen haar voorbij kunnen lopen omdat velen misschien voor jonge meiden gaan. Ik zei ook nog tegen haar dat veel meisjes dit pand al hadden verlaten en zei noemde Alina en Sarah en ik weer dat dat komt door de nieuwe eigenaar wat géén verbetering was maar Anastasia zei dat ze niet wist waar ze anders heen moest mede vanwege de financiële situatie. Na dit alles weer het vertrouwde "Eierlecken" wat ze echt goed kan en heeft ze me heerlijk gepijpt zonder condoom waarbij ze hem goed diep nam en ook mijn eikel stimuleerde ze goed. Ook nog standje 69 uitgevoerd en opvallend zijn haar schaamlippen die behoorlijk uitsteken. Het pijpen ging maar door dus haar gevraagd te beginnen met neuken. Eerst de cowgirl-postitie gedaan en daarna in de missio lekker klaargekomen. In die laatste positie klemde ze haar benen over me heen en dat versnelde de zaadlozing.
                    Ik zei nog tegen haar dat de keren dat ik niet in deze positie mocht neuken ik niet klaar kon komen en zij zei dat veel mannen juist in doggy wel klaar konden komen maar ik zei dat ieder zijn favoriete standje heeft en dat is voor mij nog altijd de missio. Zou het jammer vinden als ze zou vertrekken want ze verdient het om veel klanten te trekken want de sex is uitstekend te noemen met een uitgebreid pakket voor een standaard tarief en bovendien is het een aardige vrouw en heeft ze een goed figuur. Afscheid genomen van haar met 2 zoenen vol op haar mond en haar het allerbeste gewenst en gezegd dat ik over 4 weken weer in Duisburg ben. Hopelijk is Anastasia dan weer van de partij dus ik zou zeggen: mannen neem eens de moeite om deze vrouw te bezoeken want de sex is uitstekend incl. pzc, Eierlecken en beffen en dat voor een luttele 30 eurootjes anders zou Duisburg weer een toppertje kwijt kunnen raken.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Anastasia (K32)(uitstekend)

Waar ik al bang voor was is gebeurd; Anastasia had het er al over om Duisburg te verlaten omdat ze het financieel niet kon bolwerken en ook vanwege de stress wat daarmee samenhangt. Wou haar gisteravond nog bezoeken maar zag een donkere dame op haar kamer en die kamer had zij altijd dus ik ga er vanuit dat ze niet meer terugkomt. Erg jammer want haar dienstverlening voor de standaard 30 euro stak ver boven het gemiddelde uit. Zal haar missen.

Commentaar

Aan het werk...
                      X