Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Luna (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Luna (Bra)

Gisteren weer lekker gewandeld in Duisburg. Hoewel ik niet zo vaak in Haus25 kom, ik benut dit huis vaak als doorgang van de Vulkanstrasse naar de Julius Weberstrasse en vice versa, toch even een kijkje genomen in het kontakthof daar. Daar zag ik direct al een erg mooie Braziliaanse dame zitten. Mooie vrouw zeker voor Haus25 begrippen. Open, spontaan met een lieve lach. Ik hield haar in mijn gedachten en toen ik haar later op de avond weer trof was de klik en vooral de lust naar haar zo groot dat ik bij haar ben binnengestapt. Nou, dat had ik nooit moeten doen....Haha......deze vrouw maakt je namelijk zo gek en geil dat je je werk de volgende dag rustig kunt vergeten. Boze blikken dus vandaag bij mijn baas. De sex met Luna was zo heftig, totaal niet te beschrijven en doe ik dus ook maar niet. Dit was GFE van de bovenste plank. Uitermate intiem, heftig en erotisch. Ze genoot zelf met volle teugen. Haar lichaam sidderde dat het een lieve lust was. Braziliaanse vrouwen hebben temperament ok, maar dit was wel erg extreem. Weet eigenlijk niet goed hoe het te omschrijven.
    Toen we éénmaal klaar waren moestten we allebei ontzettend lachen en hebben we gezellig nog wat nagekeuveld. Heerlijke vrouw deze 27 jarige Braziliaanse!!

ps. ik heb gezien dat er al een recensie bestond over ene Luna uit Haus 23/25. Dit is echter definitief een andere vrouw. Braziliaanse Luna is namelijk veel jonger en ook veel slanker dan de andere Luna die blijkbaar afkomstig is uit Colombia.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 23/25, Luna(uitstekend)

De Luna met§ der grote kont staat trouwens op de nieuwe website van vulkann 25 Dus er zijun Meerdere LUNAS

Commentaar

Aan het werk...
    X