Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sissi (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sissi (Bul)

Even kort, Sissi is een Bulgaarse van tegen de 30 tig.
    Mooi klein en fijn, mooi lang zwart haar, donkere huid, beetje roma achtig.
    Heel vriendelijk, mooi figuurtje, leuke vrouw, eager to please zo een type.

Vriendelijk bleef ze binnen, het was best gezellig, er was wel een klik, ik mocht haar wel.
    De sfeer was erg relaxed, met veel lichaamskontakt, helemaal goed.

Haar service was zeer goed, pzc deed ze erg lang,gevarieerd en heel nat, het was subliem hoe ze het deed, inc. ballen likken/zuigen. Ik zeg het vaker maar van haar behandeling werd ik gek..als ze even stopte miste ik haar warme gevoelige mond, al als een junkie de dope. Mijn kleine vriend reageerde instemmend door extreem hard te worden ik stond op knappen.
    Maar ik kom slecht klaar op pzc alleen, ze had denk ik wel uren door kunnen gaan..ook geen straf..maar ik had nog andere behoeftes.

Omdat ik ook wilde neuken het zelf maar na een minuut of 15 aangegeven. Toen zei ze je hebt maar 5 minuten, fair enough..wel een beetje een afknapper. Of ik moest 30 euro bijbetalen...even getwijfeld maar had ik geen zin in. Melise zat nog in mijn hoofd ik denk daar besteed ik het wel aan.
    Maar de grootste afknapper kwam toen ze vroeg met of zonder...doe je het ook zonder...ja natuurlijk. Waar ben ik nu weer beland?, ik had er gelijk geen zin meer in.

Haar bedankt het pzc was subliem, haar inzet ook, en ze was heel aardig, cigaretje gerookt samen met haar en naar Melise gegaan, zie recensie.

Toch die achteraf lokaties mijden in Duisburg, evenals die roma achtige vrouwen die gaan gewoon heel ver vaak.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sissi(uitstekend)

Sissi toch vaker bezocht..naar mijn bescheiden mening de beste FO blowjob van Duisburg, dus dat trekt wel.

Verder is het een hele leuke volwassen vrouw, die een perfekte GFE levert en niet op de tijd let.

Commentaar

Aan het werk...
    X