Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Sina (Dui, K1)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Sina (Dui, K1)

Hallo collega's

Als Stef Dev en ik het over de zelfde dame hebben dan hebben wij totaal verschillende ervaringen...Aangezien jou beschrijving van sexxpalace BG 1st rechts moeten we het wel over de zelfde dame hebben, maar naar mijn mening is het JW strasse 46 i.p.v. 42. Alleen vind ik haar naambord onduidelijk en ik dacht namelijk altijd dat ze Lina of Sina hete... aangezien het wazige lettertype laten we dit maar even in het midden. Ben er gisternacht nog geweest voor de 8st keer en altijd netjes en goed behandeld (ps altijd 30 of 50 euro betaald) gewoon standaard pakket pijpen en neuken. Nooit geen klachten over haar gehad, behalve dat ze me altijd zo geil maakt dat ik altijd veel te snel klaar kom . (deze keer hadden we 50 euro voor 30 min afgesproken maar zoals gezegd kwam ik veel te snel vandaar de 15 minuten!!)

En Stef Dev...het lijkt mij ook eens super om haar in lak te zien en wat meer richting de SM te gaan...maar daar is zij naar mijn mening totaal het type niet voor qua gedrag omdat ze voor mij iig veel te aardig is en zelf ook geniet van P+N, dus heb ik ook nooit naar de mogelijkheden gevraagd wat betreft SM omdat ik dan bang ben voor een afknapper en weer teleurgesteld huiswaards zou gaan.

P.S. vind het sowieso vreemd dat over deze dame geen verdere Recencies zijn aangezien ze toch redelijk vaak bezet is.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 19:12.
    Even my mom know that there's no show without a blow and a kinky ho!!

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Sina (Dui, K1)(goed)

Buitengewoon vriendelijke vrouw, niet klassiek mooi, wel heel aantrekkelijk. Ik kon mijn oren niet geloven toen ze me vertelde hoe oud ze is. Je schat haar echt 32 of 33, en dan zit je ruim 10 jaar te laag. Maar ze is uitmuntend geconserveerd, niet zo strak als de Roemeense hittepetitjes van 19, maar Dove-slank en met alle rondingen en curves op de goeie plaats. Mooie ogen, leuke lach, en je kunt er een prima gesprek mee voeren. Ik heb met haar niet alleen de gebaande paden bewandeld, maar ook een paar kleine uitstapjes gemaakt naar kinky-land. Ze wist er zelf al enigszins de weg, en ze had ook nog een ervaren gids (mij). Mijn intuïtie aan de deur was dit keer eens helemaal goed: ongehaast, perfecte sfeer, heerlijke, gevende dame. Werkt standaard de eerste twee, soms drie weken van de maand.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Sina (Dui, K1)(goed)

De goede herinnering aan dat eerste bezoek was blijven hangen, en vanavond kwam ik Sina weer eens tegen, een paar kamers verder in dezelfde gang. Ze was in gesprek met een mogelijke klant, dus ik heb maar even gegroet en gewacht. Die klant bleek voor 20 euro naar binnen te willen, en toen dat niet lukte werd hij zowel vervelend als handtastelijk. Slechte tactiek, en de verkeerde dame uitgezocht om dit te proberen. De arme kerel kreeg verbaal de volle laag, en ook nog een paar petsen tegen zijn kop. Mooi tafereel, hij vertrok met de staart tussen de benen. Tegen mij was Sina een stuk aardiger gelukkig. Ze wist zelfs nog wat ik allemaal lekker vond, en heeft me een onvergetelijk half uurtje bezorgd. Mijn beste hoogtepunt in maanden, dankzij het uitstekende gevoel van deze dame. Een rijp maar gaaf lichaam, en een heerlijke instelling heeft ze. Ik heb denk ik een nieuwe favoriet in Duisburg.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Sina (Dui, K1)

Na 2 zaadlozingen op de vulkaan wou ik lekker afsluiten met een massage, zij heeft mij heerlijk afgetrokken, mocht wel iets meer massage zijn hehe.
        Verder niet veel aan of op te merken. Vriendelijke lieve dame.

Voor de liefhebbers: ze is er tot de 27e, daarna tijdelijk weg.

Commentaar

Aan het werk...
        X