Duisburg, Vulkanstrasse 15, Jasmin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 15, Jasmin

Wat oudere dame, rond de 40-45 schat ik. Lekekr vol, beetje vet maar niet teveel, moie c cup naturals, nog heel strak. Zit altijd als je huis 13 binnenkomt en dan de gang door naar huis 15 neemt helemaal links in de hoek.

Kwam voor Vicky of Wicky zoals 61-..-.. schrijft, maar die was bezet.

Was laat of deze dame of naar huis, toen ze tegen me aan stond kreeg ik een spetterende staande lapdance..zoveel onderneminglust moet beloond worden. Sensueel dansen kan ze er goed...zoals ze later ook op haar kamer demonstreerde

Eigenlijk helemaal niet mijn type, te oud, te dik, maar ze had wel wat..ze was een beetje crazy en erg enthousiast een beetje zoals Vicky uit huis 11b. Dat zou later een gioede vergelijking blijken te zijn.
    Eenmaal binnen had ze wel behoorlijk wat temperament en was erg aanhalig en het werd gezellig, alles op het gemak.
    Rustig wat verkenningwerk, ze had arabische muziek opgezet..ze heeft iraanse roots,..beetje praten..beetje gedanst met haar..

De sex was goed...er kon heel veel heb niet van alles gebruik gemaakt omdat ik eerder Otto Normaal gebruiker ben als fan van kinky sex, waar deze dame wel warm van wordt. Maar anaal bij haar of mij was standaard en popers waren er ook.

Ze heeft me zc gepijpt dat was voldoende, niet perfekt..beetje zacht deed ze dat en eentonig...ondertussen stimuleerde ze me anaal met 1 vinger.
    Daarna neuken..in misiso was erg goed..had nooit gedacht dat ze zo strak was..en ze kon me uitmelken met haar bekkenspieren. Hoe harder hoe beter..ze vroeg steeds om meer. Dan doggie zelfde verhaal...moest haar flink slaan...sla nooit een vrouw maar ze vroeg erzelf om...ook steeds harder.
    Ze zei het al van tevoren ze houdt van een beetje kinky..slaan , haren trekken, anale sex, poppers erbij..
    Afgemaakt , haar vingerend, en zij mij met haar met olie ingsmeerde borsten en handen naar een hoogtepunt gebracht...ze probeerde zelf ook klaar te komen.
    De volle lading over die c cup...graag gedaan.
    Zoenen deeed ze ook heel passioneel en een beetje wild.

Het was eigenlijk goed het geheel.

Na afloop nog een tijdje zitten praten, wat naar haar muziek geluisterd en ze bood me een cola aan.

Of ik nog een keer terug ga..mischien.

Ze werkt wel maar 1 week per maand ivm ander werk zegt ze, nu weer 3 a 4 weken wachten totda ze er weer is.
    Laatst gewijzigd door karelclosetrol; 13-02-11, 18:43.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Jasmin(uitstekend)

Even recensie formulier aangepast, was pzc.

Commentaar

Aan het werk...
    X