Duisburg, Vulkanstrasse 11, Angelina (Let, K28)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Angelina (Let, K28)

Toch maar een recensie, geniet er maar van dit is een diamantje deze vrouw.

Olga is een 18 jarig mollig katje uit Letland. Super mooie D cups, strak niet hangend. lang donkerblond/bruin haar. Lange nepnagels. Heel mooi expressief gezicht.Ze droeg zon strak pushup getailleerd korset waardoor haar rijkelijke boezem eruit sprong en leek of hij elk moment kon knappen. Ik zag haar en er steigerde meteen iets.Wist meteen dat ik haar zou gaan bezoeken...eerst even wat te drinken halen, kort met haar gesproken, chemie zat wel goed ze is ook nog eens erg aardig.

Op de kamer begon een service van ongelofelijke klasse...pzc duurde 15 minuten..ze ging maar door. Kon haar overal aanraken en met haar borsten spelen. Ze zat wel met haar rug naar me toe, met dat lange haar ervoor. Dat ik met 1 hand tot knotje opgerold in haar nek hield zodat ik die prachtige meid met mijn lid bezig kon zien. Het pijpen was zeer goed, het tongetje streelde de gevoelige plekjes, de stam werd niet vergeten alleen geen eierbehandeling maar ik was te zeer aan het genieten om het aan haar te vragen.

Beffen was geweldig...roze roos van vlees dat is op haar doosje wel van toepassing, voor de liefhebbers van grote schaamlippen helemaal goed en ze geniet er volop van en meer.

Tijdsdruk kent deze dame niet, ik vraag me af of ze wel klok kan kijken.
    Standaard zinnetje bij haar ..whatever you want...dat laat ik me geen 2 keer zeggen bij zon schitterende meid.

Neuken was ook zeer goed elk standje toegestaan en ze is gewoon erg lekker.

Het enige negatieve is ze akteert niet, ze laat het voornamelijk gebeuren, dus als je een dvp zoekt die veel akteert of erg meegaat in de sex, dan moet je deze links laten liggen, deze Olga is een onbedorven naturel snoepje van 18 jaar die van wanten weet. Ze kust niet....maar denk dat dat bij herhaal bezoeken en sympathie wel eens anders kan zijn.

Was lang bij haar binnen, ze had het rustig, maar denk dat ze heel veel vaste klanten heeft in de 2 maanden dat ze er werkt...dat zei ze ook dat klanten altijd klaagden dat ze bezet was..Vicky 2 dus wat dat betreft.....ik snap helemaal waarom.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 19:53.

Pakt hij het recensie formulier weer niet ?
    Bij deze !

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Olga/Angelina(uitstekend)

Angelina was nadat ze even in Bulgarije op vakantie was geweest weer terug.
      Twee weken geleden was ik ook al op zoek naar haar maar haar kruk met handdoek stond toen niet voor haar deur. Dit keer dus wel en haar naam staat nu ook op de deur vermeld. Toen ik gisteravond via de trappen naar beneden ging zag ik dat haar deur al geopend was dus ik liep naar binnen en zag Angelina op bed zitten. Gelijk ging de deur dicht waarna de kledingstukken werden ontdaan. Daarna een wasbeurt en Angelina was zoals gewoonlijk weer aan het dansen op de (vrij luide) Bulgaarse muziek en ik kwam daarna van achter dicht tegen haar meedansen. Na plaats te hebben genomen op bed begon ze me aangenaam te pzc en later ook standje 69 met haar gedaan. Daarna heb ik haar doggy genomen en in de missio kwam het zover. Tijdens het neuken blijven de kreuntjes niet uit en dat maakt de sex nog lekkerder. Communicatie blijft een beetje een probleem want toen ik vroeg wat haar werktijden waren maakte ze met haar vinger op de deur een cijferbeweging en dat bleek een 4 te zijn dus 4 uur s`nachts is haar eindtijd. Haar begintijd is mij niet bekend maar s`middags heb ik haar nooit aangetroffen. Na de daad waste Angelina zichzelf ook grondig en met 2 volle zoenen op haar mond van haar afscheid genomen.

Commentaar

Robbie hebben we het wel over dezelfde dame...Olga is een russische letse..bruin blond haar..18/19 jaar..zeker niet bulgaars...erg grote borsten..erg jong knap gezicht. ?

Commentaar

Karel; ik heb het over Angelina en die naam staat ook op haar deur vermeld (kamer 28). Het is een Bulgaarse maar waarom Olga bij haar naam staat is mij een raadsel. De moderator mag dit wat mij betreft aanpassen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Olga/Angelina (K28)(uitstekend)

Angelina vorige week niet aanwezig want kruk voor deur weg en naam niet op de deur. Iemand Angelina nadien nog gezien?

Commentaar

Aan het werk...
            X