Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Pol)

Vorige week vrijdag tijdens mijn laatste bezoek op de Vulkanstrasse had ik dit zeer tengere kleine meisje ook al gespot en had er eigenlijk al bij op de kamer gewild. Maar goed, het was al erg laat en toen ze één keer weer vrij was waren de lampen uit op haar kamer. Andrea is 25 jaar en komt uit Polen. Ze is echt zeer klein en tenger. Als ze de 40 kilo haalt is het al veel. Wel is ze erg lief en verwelkomt ze je lachend wat natuurlijk altijd een goed teken is. Ze is de vriendin van een andere behoorlijk beroemde dvp in Duisburg. Wie zeg ik niet ivm haar privesfeer. Had over haar al een goede recensie gelezen op een Duits forum en wist eigenlijk al ook al hoe ze overkwam dat het goed zat. Dus naar binnen gegaan het geld overhandigd en een kleine small talk vooraf. Ze deed niet direct haar kleding uit maar dat hoort bij een soort striptease act die ze opvoert. Ze begint met een werkelijk fenomenale pijpbeurt waarbij ze dan ook haar topje uitdoet. Werkelijk: pijpen dat kan ze! Ze gaat ook zo zitten dat je precies kunt zien wat ze allemaal doet. Ze zuigt echt heerlijk, bewerkt je ballen, likt met haar tong lekker langs je schacht en kijkt je daarbij erg geil aan. Precies zoals het moet dus. Daardoor krijg je natuurlijk wel zin aan meer. Voorgesteld aan haar om bovenop me te komen maar dat zag ze in eerste instantie niet zo zitten. Ze wilde dat ik haar in missio nam. Dit is natuurlijk wel enigzins te begrijpen want dit meisje heeft een middel van een kind van 12 jaar. Zo mager. Zo'n cow girl gaat haar pijn doen, ongetwijfeld. De missio was echter bovengemiddeld goed. Ongelooflijk hoe nauw en strak dit meisje is. Haar beentjes gaan helemaal omhoog en het past er allemaal maar net in. Maar als je dan in haar bent en haar strakke lijfje voelt, helemaal geweldig. Tijdens het neuken kreunt ze daarbij ook nog ééns lekker. Niet van dat gemaakte. Daarna wilde ik wel ééns doggie bij haar proberen. Wauw..ook super. Weer dat strakke en doordat ze zo klein is heb je gewoon dit hele vrouwtje met twee handen vast. Ze is gewoon vederlicht en ook nog erg lenig. Daarna toch nog een keertje cow-girl aan haar voorgesteld en mede door de sympathie die tussen ons was ontstaan stemde ze toe. Toen ze op me zat en mijn gereedschap in haar gleed...dit beeld zal ik niet snel weer vergeten. Maar ik zag dat ze het niet zo fijn vond. Dus toch weer omgewisseld in missio. En wat een missio. Ze deed haar benen tegen haar bovenlichaam en kon haar daardoor heerlijk neuken. Met m'n armen hield ik dit hele lichaampje strak onder me. Haar hoofdje was kort bij de mijne en ik gaf haar kusjes terwijl ik het tempo opvoerde. Ontzettend heerlijk kwam ik zo in haar klaar. Achteraf complementeerde ze dat ik zo vriendelijk was en ik ook zoveel met haar rekening hield. Ze zei dat ze het zelf ook erg lekker vond. Dit vond ik echt een opsteker en maakt mijn avond goed. Daarna nog even leuk met haar gekletst en met drie kusjes afscheid van dit leuke dametje genomen.
    Conclusie: 100 % aan te bevelen en een zeer aparte ervaring met zo'n tenger meisje.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea(uitstekend)

Andrea is sinds vorige week weer terug in Eros26 en gisteren even een bezoekje aan dit leuke Poolse meisje gebracht. Weer een erg goede ervaring met haar gehad. Net als de vorige keer maar nu liet ze ook zien wat ze kon in de cow-girl positie. En dat is niet mis.
    Erg leuk met haar nagepraat. Een meisje dat ik zo mee zou willen nemen naar huis. Echt een lieverd en enorm aantrekkelijk, vind ik.
    Ik ga haar in de toekomst zeker vaker bezoeken!

Commentaar

Aan het werk...
    X