Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky (Dui)

Via een tip van een medewandelaar hier terecht gekomen. Deze dame zou een bovengemiddelde servcie leveren.

Ze ziet er erg lekker uit. Lang zeer slank, kort zwart haar, heel mooi gezicht, wel een beetje een norse gezichtsutdruking. Paar tattoos jammer maar alles nog ruim binnen de grenzen. Helemaal in het zwart met heerlijke lange kniehoge stilletto laarzen. Erg slank, heerlijke billen, opvallend brede heupen, wat een zeer sexy kombi is met dat kleine strakke kontje. Uiterlijk op de meeste schalen , goed tot zeer goed.
    Ze is 24 jaar en duitse van geboorte. Kunt dus prima met haar praten.

Conversatie was er niet veel, maar dat lag ook aan mijn mood.Ze is beslist vriendelijk op een profi manier.

De aktie was erg goed, deze dame is profi maar een hele goede.

PZC was zoals de betere sauanklubdames dat doen, likken aan je eikel, en lange zachte gevoelvolle halen, nat, gevarieerd,natmaken door spugen, af en toe het handje erbij, en dan dat heerlijk soppende geluid. Echt heel erg van genoten...ik dreef ergens in de wolken binen korte tijd. Deze dame kan het.

Even een likje gegeven aan haar gepiercete doosje, wat ze allemaal naturel ondergaat.

Daarna bereed ze me maar dat deed ze kort dat is altijd jammer zon lekker standje maar er zijn weinig dames die het lang vol willen houden.

Toen missio, ze gaat perfekt ervoor liggen, zodat je haar goed kunt nemen. Wat erg sexy was was dat ze haar kniehoge zwarte laarzen met stilettohakken aanhield.

Daarna doggie, en ze heeft een uniek lekker kontje, heel klein, zacht en met zeer brede heupen...die geile laarzen...wat een uitzicht... het was in dit standje snel gebeurd.

Een zeer bevredigend bezoek vond ik zelf..echt een aanrader deze dame...goed voor de vulkaan.
    Pijpen is echt klasse en beffen zit bij de prijs inbegrepen, daarom waardeer ik haar service als zeer goed. Voor 30 euro het komplete pretpakket, op kussen na, met een mooie jonge duitse die van wanten weet.

Onder de streep een heel goede service, zakelijk maar geeft je echt waar voor je geld en doet veel moeite.Erg ervaren dame denk dat ze veel ervaring in klubs heeft.

Hoop dat ze nog een tijdje blijft dan zal ze me regelmatig terugzien hoop ik.

Ze werkt iedere dag vanaf een uur of 18-19 en niet op woensdag.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 19:16.

wiky 13-15 kamer 18

wiky was zaterdag nog werkzaam in pand 13-15 maar gaat zondag verhuizen naar het niewue vulkanhaus en wil het liefst naar eros 26 maar daar is geen plaats gisteren haar nog bezog gewoon goede sex voor weinig de dame in kwestie kan goed pijpen niet veel handwerk alles met de mond en diep trooit het neuken was ook zeer goed twee posities gedaan doki en misjonaris geijndig waar bij zij de benen leker in je nek leg en dan kan je diep stootenze is te vergelijken met victoria van huis 48 volgend weekend maar weer bezoeken

Commentaar

Re: duisburg, vulkanstrasse 13-15, wiky(uitstekend)

Is deze Vicky...begane grond huis 15 kamer 18.....http://www.hookers.nl/showthread.php...ighlight=vicky

Profi maar zeker veel voor weinig deze dame. Thnx voor je recensie want wil haar zeker nog een keer bezoeken.

Kan samengevoegd worden mod. !

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Vicky(uitstekend)

@Moderator

En Vicky is verhuisd naar het nieuwe pand op de parkeerplaats van Vulkan 17-19, 3de verdieping!

Ze zal hier vanwege de mooiere kamer blijven en niet terug gaan naar 13-15.

Bij inspiratie volgt een recensie, de sessie was erg laat en erg slopend
        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky(uitstekend)

Gisteren ook deze jonge Duitse dame (21 lentes) bezocht. En inderdaad net als mijn voorgangers hier op dit forum een heftige vrijpartij met haar beleefd.
          Bij het binnenkomen van de kamer is ze wat aan de zakelijke kant maar dat is Duitse vrouwen nu éénmaal eigen. Toon interesse in haar en maak complimentjes dan komt ze helemaal los en blijkt ze een zeer vriendelijk jonge dame te zijn met een zacht karakter wat je eigenlijk, gezien haar uiterlijk, bij deze dame niet verwacht.
          Pijpen kan ze fantastisch. Echt erg stevig en af en toe deep throat. Met mijn hand had ik haar hoofd vast en bepaalde de bewegingen en hoe diep ze ging. Vond ze zelf ook erg opwindend. Bij veel andere vrouwen is dit niet toegestaan. Zij had er echter geen moeite mee. Twee standjes met haar gedaan. Eerst missio. Heerlijk. Zei legde haar lange benen in mijn nek en ik kon haar lekker diep en stevig nemen. Ze raakte zelf ook erg opgewonden hiervan en ik kwam al bijna door die heftige sex. Toch wilde ik nog even doggy uitproberen. Ook dit standje voelt erg goed bij haar. Zoals al gezegd heeft ze lekkere brede heupen en kon ik haar lekker doggy nemen terwijl ik haar mooie borstjes vastpakte. Wel weer geeindigd in de missio omdat dit de lekkerste missio was die ik in tijden heb beleefd. Zo heftig als zij meegaat. Heerlijk gekomen dus.
          Na de sex bleef ze ook vriendelijk en hebben we over van alles en nog wat gepraat. Nooit gedacht dat achter haar uiterlijk zo een lieve leuke meid schuilde waarmee het ook nog ééns heftig sexen is. Deze dame is zeer zeker een grote aanrader!
          Opvallend bij haar vond ik bovendien de zeer goede hygiene. Ze rook zeer lekker (lekker parfum) en heerlijk fris. Bij andere vrouwen is dit wel ééns anders...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
            Gisteren ook deze jonge Duitse dame (21 lentes) bezocht. En inderdaad net als mijn voorgangers hier op dit forum een heftige vrijpartij met haar beleefd.
            Bij het binnenkomen van de kamer is ze wat aan de zakelijke kant maar dat is Duitse vrouwen nu éénmaal eigen.
            ik weet wel wat goed en leker is nou maar hoopen dat er geen rie staat als ik haar wil bezoeken net zoals bij victoria er zijn wel duitse dames die goed zijn
            Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 20:15. Reden: quote ingekort

Commentaar

nog even het kamer numer niewue vulkanhaus kamer 711
              Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 20:16. Reden: quote eruit

Commentaar

Gister deze meid bezocht. Maar het was geen succes.
                Er was niet echt een klik. Tijdens het pijpen (wat ze wel goed kan) zat ze al op haar klokkie te kijken. Toen ik daarna zei ficken? was het antwoord wenn der passt..
                Kortom het blijft bij dit ene bezoekje.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peer12 Bekijk bericht
                  Gister deze meid bezocht. Maar het was geen succes.
                  Er was niet echt een klik. Tijdens het pijpen (wat ze wel goed kan) zat ze al op haar klokkie te kijken. Toen ik daarna zei ficken? was het antwoord wenn der passt..
                  Kortom het blijft bij dit ene bezoekje.
                  daar heb ik nooit een probleem mee gehad en ik ben groot geschapen 20 cm lang 4 a 5 cm dik ik heb vorige week wel gehoord dat ze pijn aan haar poes had ik ben er zelf vaak geweest gewoon de beste sex

Commentaar

Mijn eerste goede ervaring met een Duitse!
                    Ik had haar al beneden zien lopen met een strakke legging aan, genoot wel van de sexy inhoud.... Als ik ze dan op het derde ontmoette, was ik na een kennismakingsbabbel gauw binnen. Leuke meid, en o zo'n mooie borsten, ik zou eerder b-cup zeggen. Ze heeft wel een bijzondere manier van pzc: eerst insmeren met glijmiddel, nu ja, als ze dat lust.... Tijdens het pijpen had ik mooi vat op haar heerlijke billetjes met een gepierced cutje om te grijpen, heel sexy. Dan cowgirl, ze zakte heel diep, waarna doggy en daar bleef ik dan steken, was gewoon enig met die brede heupen in mijn handjes, en die wiebelende borsten. Aaaaaaaaahhhh

Commentaar

deze dvp is nog op de vrijdag voor kerst avond aanwezig met kerst avond is ze er voor dit jaar niet meer en gaat ze na huis 3 januari 2012 staat zij weer op de planken en is ze gewoon weer te bewonderen in het nieuwe vulkaanhaus
                      Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 20:18. Reden: quote eruit

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky (Dui)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door dorpseend
                        waar is ze eigenlijk gebleven?
                        Vicky resideert op dit moment in 17/19 nieuwbouw, begane grond, als je door de glazen deur komt 2e kamer rechts.

Veel plezier bij je bezoek aan haar!
                        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky (Dui)

Iemand haar nog wel eens gezien?

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Vicky (Dui)

Oorspronkelijk geplaatst door muller Bekijk bericht
                            Iemand haar nog wel eens gezien?

wel haar naam gisteren op de deur zien staan.

Commentaar

Aan het werk...
                            X