Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Denise/Cat

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Denise/Cat

Jongens, ik doe het niet graag op die manier, maar wil toch een topic in gang steken over dit prachtige meisje. Ze is bloedmooi, slank met eindeloze benen, perfect gevormd met de nodige rondingen, bruin of zwart geverfd haar, grote tatoo op de zijkant van de heup. Ze is Duitse, maar spreekt ook behoorlijk engels. In november begon ze op 17 - 19 oud gedeelte, 1° verdieping helemaal in de hoek, maar zit nu dus in het nieuw gedeelte. Ik heb steeds pech met haar: ofwel doet ze degoutant totaal ongeïnteresseerd als ik wil binnenkomen, ofwel doet ze super uitnodigend als ik net van bil gegaan ben bij een ander meisje. Duitse meisjes staan bij mij niet zo bekend als goede dienstverleensters, vandaar mijn vraag: iemand ervaring mee?

Re: duisburg, vulcanstrasse , Cat(onbekend)

Geen ervaring zelf, wel een zeer positieve ervaring van een maat gehoord die niet hier schrijft!

Mooie jonge meid waar je een leuke babbel mee kan hebben en meer!

Maak haar niet boos want ze is volgens mij t liefje van de grootste uitsmijter van de toko

Zonder dollen, leuke meid!
    Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cat(onbekend)

Geen idee of dit mag en of het bijdraagt aan de discussie, maar onlangs schreef een betrouwbare collega op een Duits collega- forum het volgende:

AW: "Cat" aus dem Vulkanhaus
      war auch neulich bei ihr. bei mir auch am anfang alles nett und dann gelangweiltes in die gegend glotze - hätte ich auch machen sollen, so schlau waren ihre kommentare nicht und dann kam der hinweis, dass ihr mann unten sitzt und auf sie aufpasst. hat mich überhaupt nicht interessiert. was soll´s - habe sie dann genagelt, ihr nicht zugehört, meinen stiefel durchgezogen, mehr schlecht als recht gekommen. angezogen und mir die dame gemerkt, damit ich da nicht noch einmal drauf reinfalle.

behandelt sie gut und kommt schnell, denn sie denkt, sie sei was gaaaaaanz besonderes...gerne trinkgeld geben...

Voor degenen die het Duits slecht beheersen, gedraag je en blijf niet te lang binnen, dan heb je ook geen toestanden met de man die op haar "past"
      Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Cat, deutsches kurzhariges kitten

Cat is terug in Duisburg spotte haar in sexpalace eerste verdieping, even mee gepraat is 100% dezelfde als uit eros en het vulkaanhuis.

Sex was wel oke, maar eerder een optick fick.

Waar is het oude draadje ?

Commentaar

Re: Duisburg, sexxpalace 33, Cat(goed)

Cat voor het eerst gespot op Vulkan 17-19 oud huis eerste verd kamer 115, daarna verhuisd naar het nieuw gedeelte 17-19 oa want ze heeft verschillende kamers gehad. Onderhand zo'n twee jaartjes geleden al.

NM. Dame uit het archief gehaald, ik neem tenminste aan dat ze dit is. Wat is het juiste adres nu? Tnx, Dp.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Denise/Cat (K210)(goed)

Moeilijk te zeggen wat haar nieuwe adres is. De afgelopen 2 en halve week op drie verschillende kamers gezien. Wel allemaal in sexpalace. Vrijdag zag ik haar op kamer 2, JWstrasse 42.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Denise/Cat (K210)(goed)

klopt, dat was ze, ja Denise ook wel. Cat vult een beetje de lege kamers op.

Commentaar

Aan het werk...
              X