Duisburg, Vulkanstrasse 26, Zorina (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Zorina (Bul)

Gisteravond weer op pad in Duisburg op zoek naar erotische belevenissen. En die heb ik zeker gehad. Na wat gewandel door de diverse huizen liep ik in Erospark26 Zorina tegen het prachtige lijf. Ze zou zo terugkomen dus ik maar even gewacht bij haar kamer. Toen ik haar zag dacht ik gelijk; wat een prachtige verschijning! Ze is een nogal grote Bulgaarse dame. Ik meen dat ze zei dat ze een halfbloed was maar van welke nationaliteit ben ik helaas vergeten. Zorina woont al 12 jaar in Duitsland en dat is ook goed te horen als ze praat. Ze is helemaal "verduitst". Ze spreekt echt accentloos Duits en is al meerdere jaren actief in het vak. Ze is dus vrij lang en gelukkig niet graatmager. Ze heeft een prachtig zeer vrouwelijk figuurtje met wel silliconen borsten. Ze is 31 lentes jong maar dat valt aan haar absoluut niet af te zien. Ze heeft lange krullende zwarte haren. Dus 30 euro overhandigd en van mijn kleding ontdaan. De sex was super. Eerst begonnen met strelen en borsten likken. Overal mocht ik haar prachtige lichaam strelen. Haar borsten kneden. Een beetje onderling geteast en gelachen. Toen mocht ik gaan liggen en deed ze met haar mond het condoom om mijn gereedschap. Super lekker om te zien hoe ze dat deed. Daarna een heerlijke blow-job gehad. Ik heb het al meerdere keren gezegd maar dit was tot nu wel één van de beste die ik ooit heb gehad. Heel rustig begin ze eerst te zuigen aan je eikel. Dan gaat ze langaam naar beneden en zie je je gereedschap gewoon compleet in haar mond verdwijnen. Lekker zuigend en sabbelend gaat ze zo verder en voert het tempo langzaam op. Toen vroeg ik haar bovenop me te komen. Dat deed ze en begon me met haar grote lichaam heerlijk te berijden. Zij rechtop terwijl we elkaars handen vasthielden. Ontzettend intens. Na dit een tijdje te hebben volgehouden overgegaan op mijn favoriete doggy. Ook dit was weer een klasse apart. Haar grote achterwerk voor me en me heerlijk vastklampend aan haar lichaam en borsten terwijl we elkaar zo geil aankeken in de spiegel ben ik dan ook heerlijk heftig gekomen. Gewoon sex uit het voorbeeldboekje. Zo moet het zijn en niet anders. Achteraf natuurlijk nog even de nodige smalltalk en met een zeer voldaan gevoel en drie kusjes op haar wang haar kamer verlaten.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Zorina (Bul)(uitstekend)

Laatste bijdrage meer dan twee jaar geleden. Ik ken haar niet van gezicht, ze is dus al een hele tijd weg. Naar het archief lijkt mij.

Commentaar

Aan het werk...
    X