Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anne (Hon, K503)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anne (Hon, K503)

!3 januari jl afgereist naar Duis (gelukkig maar half uurtje rijden). Nadat mijn nieuwschierigheid was gewekt door diverse berichtgeving van mijn gewaardeerde mede-wandelaars, voor het eerst kennisgemaakt met de ero-zone. Ik heb er eest een tijdje over gedaan om enigszins wegwijs te worden in het doolhof van verdiepingen, kamers en al dan niet aaneengesloten gebouwen. Er waren niet veel meiden aanwezig rond 17.00 uur. Uiteindelijk gekozen voor een lange, slanke meid, lang zwart haar, uit Hongarije, Anne. Naar ik meen was het kamer 503. Ze praatte alleen wat frans en spaans. communiceren was dus uitermate moeilijk. Maar ja, ik was dan ook niet gegaan voor een diepzinnig gesprek met een glas wijn bij het knapperend haardvuur .
    €50 voor pmc en nmc. Ik kan je vertellen....wat een afknapper. Eenmaal op de kamer totaal geen interresse meer om er iets leuks van te maken. Meteen cd over mijn noelke, pijpen tot hij op oorlogssterkte was (30 sec.), daarna neuken in missio en oggy afgemaakt. Onder het neuken telkens het handje ervoor, kussen mocht niet....enz. Absoluut geen aanrader.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse , Anne(slecht)

Iets meer info svp.
    In welk gebouw zit deze Anne? Op welke etage? Evt. kamernummer.
    Er zitten zoveel Anne's in Duisburg. Hier kunnen we natuurlijk niets mee.

Commentaar

Re: Anna(e)

Oorspronkelijk geplaatst door Noel1 Bekijk bericht
      Anne. Naar ik meen was het kamer 503.
      Dit moet haast het nieuwe Vulkanhaus zijn, want die hanteert hele hoge nummers.
      Hoogste nummer in Haus26 = 406 en Hoogste nummer in Haus17/19 = 316.
      Rest van de hauses heeft lagere nummer

NM: Adres aangepast en schrijver per IM bevestiging gevraagd. (A)
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-01-11, 11:59.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anne (HON)(slecht)

Desgevraagd meldt mij Noel1 over het adres:

Oorspronkelijk geplaatst door Noel1
        Het was op de plek waarbij de kamers in drie verdiepingen zijn opgedeeld en waarbij in het midden een volledige doorkijk is.
        grNoel
        Lijkt mij inderdaad het nieuwe Vulkanhaus.

Stef?
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anne (HON)(slecht)

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
          Desgevraagd meldt mij Noel1 over het adres:

Lijkt mij inderdaad het nieuwe Vulkanhaus.

Stef?
          Is nieuwe vulkaanhuis, denk ik, nummering en beschrijving kloppen, denk zelf 1ste verdieping, heb volgens mij de naam ook gezien rechts achterin op de begane grond.

Commentaar

Aan het werk...
          X