Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nadja (Arm)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nadja (Arm)

Wat was het gisteren weer druk op de Vulkanstrasse. In grote getalen kwamen de wandelaars weer naar Duisburg op zoek naar een erotisch avontuur. Het aanbod aan dvp's is nog steeds niet op het oude niveau maar er komen toch wel enkele nieuwe gezichten bij. Had maandag op de 3de etage van het Vulkanhaus al de leuke Itiaanse Diana gespot. Ze was er gisteren wel maar steeds weer bezet zodat ik naar een alternatief moest uitkijken. Echt, de dames in het Vulkanhaus en Eros26 hadden het gisteren maar druk met al die wandelaars. Het leek wel lopende band werk. Ik had de moed eigenlijk al een beetje opgegeven toen ik Nadja zag lopen. Een prachtige verschijning met een behoorlijke d-cup. Ze liep net naar de portiers maar ik hield haar goed in de gaten. Toen ze weer terug kwam ben ik haar gevolgd naar haar kamer. Er was al snel een klik tussen ons en dus maar besloten bij haar op de kamer te gaan. Was eerst nogal een beetje huiverig want ze leek me wel erg professioneel. Echter deze angst bleek volledig ongegrond. Ze zei dat ze nog nooit een ontevreden klant had gehad en dat kan ik mij goed voorstellen. Nu kan ik hier een zeer gedetailleerd verhaal geven hoe geil en erotisch deze sessie was maar ik ben van mening dat je deze dame echt zelf moet ervaren. Geloof me; met het mooiste verhaal hier doe ik haar nog te kort. Deze dame levert een service van een heel erg hoog niveau en je merkt aan alles dat deze dame erg veel ervaring heeft. Wordt je van haar niet meer geil, dan geef de hoop maar gerust op! Deze dame heeft al in meerdere saunaclubs gewerkt waaronder Goldentime. Ze noemde nog een paar namen maar die ben ik door de opwinding gewoon volledig vergeten. Ze werkt 3 dagen op proef hier in Duisburg en als het haar bevalt blijft ze. Ze is van Armeense afkomst. Het mooiste was nog toen ze me na de sessie vertelde dat ze 41 was. Ongelooflijk jongens, je geeft haar nog geen 28, echt! Een figuurtje zo snaarstrak, een paar borsten waar je U tegen zegt. Geen rimpeltje te zien!
    Voor deze sessie heb ik maar één woord over en dat is: adembenemend.
    Ze zit trouwens in het middenpad aan de rechterkant achterin de loods.
Aan het werk...
X