Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Stella (Bul) ( k7)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Stella (Bul) ( k7)

Adres van Stella : Nieuwe vulkaanhuis, 1ste verdieping in de hoek, naam op de deur.

Af en toe ontmoet je zon meisje dat eigenlijk te lief is voor dit werk..maar wel hard en moedig genoeg is om met een doel voor ogen, korte tijd dit werk te doen. Ze zit niet lang in deze bussiness en ik hoop voor haar ook niet te lang meer.

Stella is een 22 jarige bulgaarse...girl next door..zwart haar..155 cm..grote c cup borsten, mooie vrouwelijke rondingen.
    Heel levendige vrouw..heel sociaal, warm, prachtige ogen...wat een schitterende vrouwen levert dit land af. Ik kon het meteen heel goed met haar vinden...dat bepaalde het verloop van dit bezoek..waar ik niet teveel details over kwijt wil.
    Alleen het volgende:

Haar service was zeer goed..bovengemiddeld..ze weet je heel goed op te geilen..met haar bosten krijg je een erotische massage..voortgezet door russisch..een goede pijpbeurt, waarbij ik haar overal kon strelen en verwennen. Neuken deed ze heel wild on top, heerlijk dat temperament en natuurlijk nog even doggie gefinished. allemaal zonder tijdsdruk, en ze deed zelf heel aktief mee...2 richtingsverkeer de sex en zeker geen paspop en zelfs verre van afwerksex..maar dat kan allemaal persoonlijk zijn en ervaringen zijn niet reproduceerbaar. Chemie speelt ook bij deze snelle sex kontakten wel degelijk een rol en de vorm van de dag etc etc..

Na afloop nog een hele tijd met haar gepraat ..de chemie was gewoon goed..soms kom je van die vrouwen tegen waarmee het gevoelsmatig goed klikt..en wat is dan gezelliger dan na gedane arbeid relaxt kletsen op bed..ik weet het niet.

Stella is een schatje..met een bovengemiddeld goede service..een heerlijke vrouwelijk lichaam..prachtige hangende c cup borsten...heel lief karakter...het temperament van de zwarte zee bewoners...een vrouw om verliefd op te worden.

Dit is een dame als je er aardig voor bent en haar een beetje aandacht en respekt geeft..komt er veel terug.

En mijn favo dames zijn relaxte natuurlijke vrouwen, met een goed uiterlijk en met een goede service, Stella komt hier met stip binnen...persoonlijk noem ik wat ik gehad heb bij haar geen afwerksex maar gewoon GFS met hoofdletters. Bedankt voor het kerstcadeuatje Stella !

Ze werkt met de kerst tot 5 januari dan tot maart naar huis en ze komt dan terug..ik ga er zeker binnenkort weer een keer langs.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 21:34. Reden: titel aangevuld

Duisburg, Vulkanstrasse 19 (nieuw gebouw), Stella K612

Gisteravond liep ik deze flink beboesemde dame tegen het lijf.
    Ik had haar voorgevel al meerdere malen in het vizier.
    Maar het is nooit tot actie gekomen.

Het was zeer rustig op de vulkanstrasse.
    Alleen een handje vol veelal turkse wandelaars waren aanwezig.
    Buiten op straat kon ik om 18.00 de gehele vulkanstrasse doorlopen zonder iemand tegen te komen.
    Qua dames was het ook supper rustig.
    Je moest de dames echt zoeken.

Maar in het nieuwe huis op de twede verdieping, helemaal links achter zat Stella.
    Met deze dame heb ik even gepraat, en doen beslissen toch met haar naar binnen gegaan.
    Hier heb ik nog steeds geen spijt van.
    Het werd een super kerst sessie.

Stella is een kleine dame met grote borsten.
    Ik heb mijn horloge op de tafel gelegd, maar ze gaf al snel aan dat dat niet nodig was.
    En inderdaad ja Stella is geen klok kijkster.
    Ze speelde mijn spelletje fantastisch mee.
    Ik was duidelijk in de wolken.
    Een super kerstwip.
    Ze heeft duidelijk een klant bij.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella (uitstekend)

Gisteravond ook bij deze lieve Stella geweest en ik kan me helemaal aansluiten bij de recensie van Karelclosetrol. Super gfs! Echt, het beste wat ik de laatste tijd heb beleefd en geloof me, dat is heel wat.
      Deze dame is erg relaxed, heeft alle tijd van de wereld en is echt geïnteresseerd in haar klanten. Dat merk je echt. Opvallend hoe rustig ze is en dat had op mij een erg ontspannende werking. Begonnen met wassen en direct daarna lekker knuffelen, strelen, lichaamskontakt maken. Dit laatste is echt een specialiteit van haar. Overal streelt ze je terwijl ze je lief en tegelijkertijd ook geil aankijkt. Daarna op bed waarbij het strelen en knuffelen verder ging. Ook wrijft ze met haar lichaam over lul en neemt hem ook tussen haar borsten. Een erg geil gezicht en super fijn gevoel. Ook mocht ik lekker haar tepels likken haar overal kussen, met haar klitje spelen waarbij ik merkte dat ze behoorlijk vochtig was. Een teken dus dat ze zelf ook erg geil geworden was en er is niets zo opwindend voor mij dan te merken dat een dvp er zelf ook plezier aan heeft. Daarna ging ze over op een super pijpbeurt. Lekker stevig met veel gevoel terwijl zij met haar lichaam lekker warm tegen je aan ligt en ik haar weer overal kon aanraken en strelen. En ja, daarna kwam ze lekker bovenop me rijden. Wat een geil gezicht en wat kan zij fijn rijden. Een prachtig gezicht hoe haar grote borsten heen en weer bungelen en ze kwam zo dicht bij me dat ik haar borsten onderwijl ze me aan het rijden was lekker weer kon likken. Onze gezichten waren zo dicht bij elkaar dat haar lange zwarte haren mijn gezicht bedekten en ik haar hijgende adem voelde. Erg intiem! Daarna overgegaan op missio. Oooo.....wat lag ze te genieten in dit standje! Zelf kneedde ze haar borsten, keek ze me geil en o zo lief aan. Dan weer pakte ze me beet en streelde me en kreunde zo lekker zachtjes. Gelukkig niet van dat nepgekreun dat sommige andere dvp doen. Ik voerde het tempo steeds meer op, stootte lekker in haar en kwam explosief klaar terwijl we elkaar zo strak aankeken. Dit is gfs van de bovenste plank. Dit meisje weet bij mij in ieder geval precies de juiste snaar te raken. Een meisje om verliefd op te worden.
      Na de sex nog heel lang met elkaar gesproken. Ze maakte alle tijd voor me. Misschien kwam dit ook wel doordat ze voor die dag wilde stoppen maar toch.
      Dit is gewoon een erg lieve meid. Misschien niet het foto model ten top maar zoals Karel omschrijft erg natuurlijke en zachte vrouw.
      Voor mij een prachtige afsluiting van dit mooie jaar met erg veel leuke ervaringen op pay6 gebied. Ik hoop dat 2011 net zo goed wordt!
      Ik wens alle lezers en vooral alle dvp's waarbij ik dit jaar zoveel plezier mocht hebben dan ook een gelukkig nieuwjaar!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella (uitstekend)

Ik was erg nieuwsgierig geworden naar hoe het met Stella ging. Had haar naambordje al meerdere keren zien hangen maar haar zelf nog niet weergezien. Dus gisteren naar Duisburg gereden en inderdaad daar stond ze op de derde etage. Gelijk was er weer die herkenning en dat gevoel dat ik ook bij de eerste ontmoeting had vorig jaar vlak voor de kerst. Wat een lieve meid is dit! Ik ga hier niet uitgebreid omschrijven hoe haar service is. Neem maar van mij aan dat dat wel goed zit. Wij hadden GFS in de puurste vorm. Zonder twijfelen één van de mooiste ervaringen in mijn pay6 karriere. Beter kan het niet. Maar ik heb dan ook wel een speciale band met haar. Of ze dit bij anderen ook doet? Ik weet het niet. Uitproberen zou ik zeggen.
        Stella, je bent en blijft fantastisch...............

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella(uitstekend)

Stella is geen fotomoedel maar een gewoon lief "buurmeisje" van 22 jaar met flinke naturel borsten.
          Ze is een echte stoeipoes en een betere service zal moeilijk te vinden zijn in Duisburg.
          Hoog GFE gehalte en ze doet echt haar uiterste best voor je en "alles" mag. Gelukkig nog geen rij wachtenden voor haar zoals bij Viktoria (Haus48).
          Stella zat van vandaag op de 3e etage van het nieuwe Vulkanhaus, rechtsachter in de hoek.

Commentaar

Toen ik Nicole had verlaten zag ik dat de deur van Stella inmiddels was geopend dus ik even naar binnen gelopen en zag dat Stella op het bed zat dus gelijk een gesprek met haar aangegaan. Ze kwam op mij erg vriendelijk en relaxed over en kon in het Duits goed met haar communiceren. Ze zei dat ze het Duits eigen heeft gemaakt door contact met klanten en dat in een korte tijd maar ze zei dat ze snel leert. Ik vertelde haar dat ik net haar buurvrouw (Nicole) had bezocht maar toen was haar deur nog gesloten. Ik vroeg nog tot hoelaat ze vandaag zou werken waarop ze zei tot wel 05.00 uur te blijven dus ik zei haar dat ik haar vanavond wel zou gaan bezoeken dus vroeg in de avond weer bij haar teruggegaan en gelijk naar binnen gelopen. Ik zag dat ze haar haren anders had zitten en ze had nu een volle bos. Het stond haar in ieder geval geweldig. Ze vertelde me het liefste Hollanders te ontmoeten want die zijn spontaner en netter en zeuren niet om voor minder binnen te komen of om vele vragen te stellen terwijl men toch niet binnenkomt maar dit gegeven was mij al bekend.
            Over de sex kan ik kort zijn: overal mag je aankomen en het strelen wordt ook niet overgeslagen. Pijpen was goed en het neuken was ook niks op aan te merken.
            Een meid om vaker te gaan bezoeken want behalve de goede sex is ze ook een meid met wie je makkelijk over alles en nog wat een gesprek kan voeren en dat stel ik ook wel op prijs.

Commentaar

Zondagavond deze symphatieke Stella bezocht om dat ik veel goeie dingen had gelezen op hookers van haar,en daar klopt alles van deze dame is gewoon super goed.Ik ga het niet in details uitleggen wat we gedaan hebben maar zij geeft gewoon alles voor het standaard pakket,voor zo een leuke dame rij je graag effe 200 km op en neer naar Duisburg...deze is gewoon bangelijk goe...

Commentaar

Gister avond mocht ik deze dame weer begroeten.
                Ze was terug gekeerd.

Het was weer een prima sessie.
                De tijd vloog om.

Commentaar

Gisteravond deze dame ook weer bezocht. Ze ziet er nu nog beter uit als voorheen. Is aardig afgevallen. Het was weer een prima sessie. Van haar kant kwam weer veel actie. Dame laat ook veel toe. Alleen mij windt ze niet meer zo op. Er zijn kanppere dames in Duisburg maar haar service is en blijft één van de betere op de Vulkan. Blow job was zeer goed en ze heeft me daarna lekker klaar gereden in de cow-girl. Heb wel m'n twijfels of deze dame echt uit Bulgarije komt. Bekijk haar maar ééns. Ze heeft totaal geen Bulgaars uiterlijk en ze spreekt perfect vloeiend Duits. Toch raar voor een dame die af en toe in Duitsland werkt. Dat doet aan haar kwaliteiten als dvp echter niets af.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella (BG, 1.55 m)(uitstekend)

Deze Stella heb ik gisteren nacht bezocht.haar service is nog altijd heel erg goed.neemt alle tijd voor je,erg aardig meisje.i heb een uitstekend half uurtje gehad met deze dame.en ga haar ook in de toekomst nog vaker bezoeken.hier kunnen veel dames in Duisburg nog wat van leren.en ze is echt wel van Bulgaarse afkomst dat weet ik zeker.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella (BG, 1.55 m)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door spankooow Bekijk bericht
                      Deze Stella heb ik gisteren nacht bezocht.haar service is nog altijd heel erg goed.neemt alle tijd voor je,erg aardig meisje.i heb een uitstekend half uurtje gehad met deze dame.en ga haar ook in de toekomst nog vaker bezoeken.hier kunnen veel dames in Duisburg nog wat van leren.en ze is echt wel van Bulgaarse afkomst dat weet ik zeker.
                      Ik heb haar ook een paar keer bezocht. Zij is inderdaad van Bulgaarse komaf. Ze doet ook voor 40euro extra aan PZC+Anaal MC, dus totaal 70 euro betaald voor deze service. In NL kun je van deze service voor deze prijs alleen maar van dromen. Ik heb er ook voor gekozen. Het was een heerlijk geil half uurtje. Ze is wel heel aardig en is absoluut geen "klokkijkster".

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Stella (Bul, K612)(uitstekend)

Vrijdag avond was ik weer bij dit leuke vriendelijke dametje. Ze is flink afgevallen. Naar eigen zeggen doordat ze ziek is geweest de afgelopen maanden. Ze had erg veel last gehad van nierstenen. Nou ja, in ieder geval staat dat slanke figuurtje haar erg goed.
                        De sex was weer als vanouds met haar. Ze maakt er een echte gfe van. Alle standjes waren mogelijk en op de klok werd natuurlijk niet gekeken. Ik kreeg weer complimentjes van haar dat ik een toffe kerel was en dat ze voor mij sowieso meer tijd maakte dan bij andere klanten. Doet je toch wat, als ze dat zo tegen je zegt.
                        Kortom, met Stella kun je gewoon niets fout doen. Zeer sympathieke en lieve dame!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Stella (Bul, K110)

Ik trof haar afgelopen woensdag aan op de begane grond van Haus 15 in kamer 7.
                          Ze gaf aan van kamer gewisseld te hebben vanwege het feit dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde op haar oude kamer in de buurt van al die transen. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Stella (Bul) ( k7)

is stella nog aanwezig in de vulkanstrasse

Commentaar

Aan het werk...
                            X