Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Paula (Tsje)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Paula (Tsje)

Tijdens mijn vorige wandeltochten In Duisburg had ik al meerdere keren op de 3de etage van het Vulkanhaus de Tsjechiese Paula gespot. Een beetje een wat forsere dame. Niet dik maar gewoon wat groter dan de gemiddelde dames daar in Duisburg. Veel dames daar zijn toch graatmager. Ik houd daar niet zo van. Maar goed, tot gisteren was het er niet van gekomen om haar te bezoeken. Eerlijk gezegd kon ik gisteren moeilijk een dame vinden waarmee ik op de kamer zou willen. Het was erg rustig. Veel dames gaan nu naar huis om met hun familie de kerst te vieren en bij veel dames die er wel waren was ik al een keer geweest. Paula heeft me toen overtuigd om bij haar binnen te komen. En eerlijk gezegd had ik ook wel zin aan haar. Ik zag me in gedachten al in doggy positie bezig met haar. Met die mooie grote heupen van haar. Dus; 30 euro wisselde van eigenaar de kleding ging uit en samen op bed beland. Eerst lekker geknuffeld, gevoeld, haar tepels gelikt en haar mooie borstjes (B-cup) gekneed. Lekker opgegeild dus. Het begin was dus al goed. Daarna ben ik lekker ontspannen op haar bed gaan liggen en heeft ze me een uitstekende blow-job gegeven. Opvallend was dat ze hierbij deep-throat ging. Dat doen niet zo heel erg veel meisjes. Als je je gereedschap gewoon compleet ziet verdwijnen in haar mond, hoe ze dat doet en wat je dan voelt, dat is gewoon met geen pen te omschrijven zo lekker. Daarna heb ik gevraagd of ze mij wilde berijden (cow-girl). Natuurlijk wilde ze dat. Heerlijk deed ze dat. Ze is behoorlijk nauw en het voelt dan ook heerlijk als ze wild op en neer gaat terwijl ik met mijn handen op haar brede heupen het tempo mocht aangeven. Dit was gewoon te lekker voor woorden. Ik voelde het al bijna komen maar ik dacht, dat moet ik nu nog niet hebben. Ik wilde namelijk nog ontzettend graag in doggy met haar. Dus maar gauw van standje gewisseld. Wat volgde was één van de lekkerste doggies ooit. Lekker stoten in haar nauwe spleetje tegen die forse billen terwijl je met je handen haar brede heupen omklemt. Ik ben dan ook weer heerlijk gekomen en het was weer een super sessie. Alweer. De laatste tijd erg goede ervaringen gehad in Duisburg moet ik zeggen.
    Paula kwam op mij in eerste instantie niet zo praatgraag over (daar ben ik hier ook niet voor, zei ze) maar naarmate ik liet merken interesse in haar te hebben ontdooide ze meer en meer. En dus ook nog een leuk gesprekje achteraf gehad met deze dame.
    Voldaan heb ik dan ook haar kamer verlaten. Paula is nog aanwezig tot 20 december. Daarna gaat ze naar huis en houdt 2 weken pauze. Ze komt echter in januari 2011 weer terug.

ps. haar leeftijd weet ik zo niet. Ik schat 20/21 maar ik ben het vergeten te vragen.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Paula (uitstekend)

Thnx..weer een zeer goede recensie..je kan als redlight gids gaan werken in Duisburg, ik wil je wel inhuren

Ik heb een vraagje:
    Stevig ...is ze net zo stevig als Claudia, dus veel gewicht maar ook breed en alles nog lekker strak ? Dus geen vetrollen.

Commentaar

Dankjewel!
      Nee, Paula is iets minder stevig dan Claudia maar heeft toch wel een paar pondjes meer dan de gemiddelde dame in het Vulkanhaus. Inderdaad geen vetrollen en alles lekker strak. Komt natuurlijk ook wel omdat ze nog jong is.
      Ze is wel een heel ander type dame dan Claudia. Claudia komt qua karakter op mij warmer over, is ook praatgrager. Paula komt qua praten wel los als je maar éénmaal de juiste snaar bij haar raakt.

Commentaar

Hier ook beland...als alternatief vor mijn favoriete dame van het moment in Duisburg.
        Omdat de sex daar van een andere planeet is...zal dat mijn ervaring met Paula wel een beetje beinvloed hebben..zo gaan die dingen.

Paula ziet er leuk uit..als je van ietsje meer houd...dat doe ik af en toe...en dan zon mooi blond hoofdje erboven. Zonder veel over en weer naar binnen.
        Ze is heel stil viel me op..ik had wat moeite om me bij haar te ontspannen...dat komt van 2 kanten..dus dat verwijt ik nooit aan een dame.

Ook was er niet veel lichamelijk kontakt..het was allemaal een beetje steriel..van haar kant kwam er niks. Even wat handwerk...ze vroeg of ik een neger was..ja een blanke neger loog ik tegen haar.Condoom erop en pijpen..heel kort maar wel oke..deep throat pogingen deed ze ook 2 of 3 keer. pijpen was mischien een paar minuten..gewoon kort.

Gevraagd of ze bovenop wilde nee dat deed ze niet..als ze dat de hele dag moest doen dan werd ze te moe..

Neuken eerst in missio..minuutje volgehouden....maar door het vet kon ik haar niet goed penetreren...geen oogkontakt tot ik haar benen bij elkaar drukte en wat gas gaf toen zag ik haar licht verbaasd naar boven kijken met een glimlachje..gewisseld naar doggie, dat was wel oke..maar ik kon haar weer niet diep penetreren..ze buigt niet genoeg door en er zit wat vet in de weg. In missio had ik hetzelfde. Mischien vond ze me iets te groot geschapen..dat had ze al aangeggeven..en daarom blokte ze me mischien een beetje ?

Ik stopte..waarom ik niet klaar was vroeg ze ..ja ik weet het niet...oke concentrate zei Paula...we pauzeerden even en ik mocht weer verder in doggie. Ik had haar eigenlijk hard willen nemen maar dat ging niet van haar kant..dus in een heel zacht tempo de boel afgerond...dat was wel lekker..haar lichaam is optisch een kick in doggie.

Na afloop was ze een stuk spraakzamer en bleek het best een aardige dame.

Al met al...snelle afwerksex..zonder veel voor en naspel....zonder zelfs veel praten vooraf..daardoor mechanische sex...neuken was niet super...wel lekker afgerond in Doggie..die brede heupen voor je dat is wel genieten. Ik vind het een passive dame..maar er was geen klik dat scheelt een hoop..ik zat nu aan de foute kant vande streep denk ik.

Mijn rapportcijfers voor Paula;

Uiterlijk: goed/uitstekend als je van een Rubensvrouw houdt
        Neuken: redelijk/goed
        Pijpen: redelijk maar veel te kort
        Vreindelijkheid: redelijk
        Hygiene: goed

Herhaling...nee er is teveel concurrentie in Duisburg.
        (Je moet de dames eigenlijk niet vergelijken ze zijn allemaal uniek maar dat gezegd hebbende, in deze gewichtsklasse vind ik Claudia veel leuker qua kontakt en de sex veel beter...)
        Laatst gewijzigd door karelclosetrol; 29-12-10, 16:27.

Commentaar

Ook maar even een recensie formulier ingevuld...sorry mod. voor het rommeltje dat ik ervan maak.

Commentaar

Aan het werk...
          X