Duisburg, Vulkanstrasse 26, Kitty (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Kitty (Roe)

er zaten heel wat nieuwe gezichten in de Vulkanstr. Het nieuwe gebouw aan 17-19 was echter vrij leeg. Ik wilde graag naar Candy die ik al een paar keer heb gespot maar ze was er niet. In die hoek waar Candy zit zit ook al sinds een aantal weken Marina, een heel mooi Duits-Kroatisch meisje van 19 jr. Heerlijk meisje die eerst op de 3-de verdieping als Celine begon (ergens vroeg in de zomer van 2010) en later noodgedwongen haar naar veranderde naar Marina. Bij haar ben ik echter al heel vaak geweest. Naast haar op de 1-ste verdieping (17-19) staat nu Isabella die eerst ook op de 3-de verdieping stond. Ben nooit bij haar geweest maar ze begint er wel heel mooi uit te zien, niet meer zo mager.

Maar ben uiteindelijk beland in Eros 26. Een aantal heel mooie vrouwen aanwezig waaronder de al beschreven Patricia waar ik ook een aantal maanden geleden ben geweest. Hele mooie voluptueuze dame.

Als je via de hoofdingang binnenkomt zit in de 2-de kamer rechts op het middenpad Kitty. Ze is een lange (~1.75) voluptueuze Roemeense van 22 jaar. Slank maar volle benen en billen, kleine mooie gevormde A-borsten en een leuk gezicht. Precies een dame waar ik op val Ze heeft een tattoo van een poes of kat op haar rechter onderarm waar haar naam bij staat: Kitty. Wat een lekkere meid zeg Voor 50 afgesproken met beffen erbij. PZC doet ze niet aan. Heel goede service gehad.
Aan het werk...
X