Duisburg, Vulkanstrasse 26, Denisa (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Denisa (Roe)

Gisteren weer de Vulkanstrasse bezocht want het begon toch weer te kriebelen.
    Na eerst wat te hebben rondgelopen door de verschillende huizen spontaan gekozen voor de Roemeense Denisa in Erospark26. Trouwens veel aanbod aan vrouwen voor de zondag en ook wel redelijk wat wandelaars. Kon eigenlijk moeilijk een keuze maken en zoals gezegd de keuze voor Denisa was spontaan. Ze zag er erg lekker uit met haar witte topje op haar mooie slanke gebruinde lichaam. Een beetje een lolita meisje. Slank, lange donkere haren en een klein B-cupje. Eénmaal binnen bleef ze vriendelijk. Je hebt echt het idee met een tiener van doen te hebben ook door al die knuffels die ze op haar kamer heeft. De sex met haar vond ik echter maar middelmatig. Ik denk dat Denisa nog niet zo erg lang in het vak zit. Het pijpen was op zich wel lekker (zoog lekker) maar alleen de eikel werd meegenomen. Neuken kon alleen in missio, niet in doggy zoals ik graag wilde want ze had een beetje pijn. Maar goed, toch heb ik haar lekker geneukt in missio alhoewel haar handje wel in de buurt bleef. Ze is ook nogal nauw en naar haar zeggen ben ik nogal groot geschapen. Wel heftig geneukt dus en ook lekker klaargekomen.
    Al met al was het zo slecht nog niet ééns voor die 30 euro maar voor mij is er geen herhalingsgevaar. De passie van haar kant ontbrak en ze gaf me niet het "wauw" gevoel. Eerder het idee dat je een meisje aan het ontmaagden bent.
Aan het werk...
X