Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K217)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K217)

Andrea is een petite, klein slank meisje, uit het vroegere joegoeslavie. Ze is 22 en zegt hier al drie jaar te werken. Zij is zeer vriendelijk aan de deur en bleef dat ook binnen. Daar teasde ze me nogal zowat. Je kon gewoon het spoor van mijn kleren volgen van aan de deur tot op bed, overal lagen ze. Voor zo'n frèle meisje heeft ze redelijk grote borsten, gelukkig onbewerkt. Heel mooi en heerlijk zacht. Aber, zoenen of likken mocht niet, dat was opleg van 20 eu, maar door koppelverhuur mocht je dan ook aan haar poesje likken. Gekozen zonder opleg en het lieve meisje bleef even vriendelijk. Lekker gestoeid met dat tenger snoepje, ze is zó slank joh! En toch mooi gevormd, wat een tailletje!!
    Hoewel ik niet graag heb dat een dvp meerprijs voorstelt tijdens het vrijen kan ik het haar toch vergeven. Ze had eigenlijk niet eens haar geld gevraagd, ik heb het nog zelf achteraf gegeven. Dit vind ik dan wél een prima service.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (goed)

Gisteren gezien in eros 26..dat LEEG was verder. Goede kans dus dat ze tijdens de kerst en oud en nieuw werkt dus.

Gouden wortel overdrijft niet ..de perfekte slanke lolita..zou ze meer wegen dan 45 kg.
    Heel mooi meisje.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (goed)

Volgens mij heb ik vanavond dezelfde Andrea bezocht die inmiddels zij 26 jaar oud te zijn.
      Verder bestaat Joegoslavië niet meer deze dame komt uit Servië, ze zit inmiddels in eros 26 dat geen kamers heeft.
      Heel makkelijk als je binnen komt de uiterste linkerhoek de eerste kamer van de gang links.
      Andrea heeft idd. een leuk gezicht en een nog mooier figuur een echte hardbody geen gram vet aan echt atletisch
      gebouwd zoals ik het graag zie dat kwam naar eigen zeggen vnl. ook van haar werk in een Servische tabledance een tijd geleden.
      Ze is niet te groot niet meer als 1.60 zonder hakken en heeft een kleine lekkere B cup, ze zegt al meer als 3 jaar in Duisburg te werken raar dat er niet meer recensies zijn maja het aanbod hier s gewoon giga had het nieuwe laufhaus ook pas voorhet eerst gezien.
      Andrea spreekt zeer goed Duits dus een fatsoendelijk gesprek is mogelijk ik heb dan ook heel leuk uitgebreid met haar
      gesproken heel leuk.
      Maar over de sex deze was goed pijpen met condoom was goed deze dame houd zelf erg graag de controle tijdens de sex.
      En ze vroeg ook meteen bij binnenkomst of ik voor 50 euro geen half uur wou blijven daar had ik niet zo een trek in.
      Nu bleek dus dat je dan bij haar een beetje een B pakket krijgt aan haar poesje zitten mag je dan niet aan haar tepels
      likken niet ze word niet te close fysiek.
      En verder komt ze dan ook niet bovenop hoewel de sex voor de rest goed was vond ik dit een beetje een domper.
      Maar volgens mij is dit in Duisburg een beetje normaler als in mijn eigen heimat wandelstad Aachen ( nu moet ik eerlijk
      zeggen dat ik de service die de dames in Aachen meestal bieden voor 30 euro ik nog nergens anders ben tegen gekomen)
      En de huur voor de dames in het eros pand is ook wel aan de hoge kant dus begreep het wel.
      Vroeg ook nog wat die fijne jacuzzi in de hoek kosten om te gebruiken dan werd het 100 euro voor een half uur en 200 peruur.
      Al met al hele leuke dame droom figuur goed gesprek mogelijk maar de sex is met het bassis pakket niet geheel mijn ding
      de volgende keer maar eens kijken wat je voor 50 euro in een half uur krijgt

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K214)(uitstekend)

Gisteren weer ééns bij deze kleine Servische dame naar binnengewipt. Ik kan het met haar altijd erg goed vinden en ik had me gisteren tijdens mijn werk al de hele dag op haar verheugd. Wilde haar echt bezoeken dus snel naar Duisburg gereden. Onze voorgaande bezoekjes waren altijd een succes maar gisteren viel het eerlijk gezegd erg tegen. Het begon allemaal erg goed. Ze begon me te strelen en me op te warmen. Gevolgd door een lekkere blowjob. Ik dacht, dit wordt em weer helemaal. Maar plotseling stopte ze met de blow-job en ze vroeg me of ik haar kon verwennen in de missio. Ik wilde eigenlijk een lekkere rit maar ze zei dat ze pijn had. Tijdens de missio kon ik al zien dat het bij haar allemaal niet lekker liep en dat ze pijn had. Ik dus maar rustig aangedaan. Doggy wilde ze niet en alles verliep erg houterig. Dan toch maar zo goed en kwaad als het ging afgemaakt in de missio. Ze zij dat ze wel zin had in sex maar dat ze gewoon pijn had nu. Ik had er begrip voor en heb de sessie snel beeindigd. De after-talk was wel weer leuk maar ik kon aan haar merken dat ze niet in goede doen was. Niet zo erg, maar neem dan als dvp een paar dagen vrij of stel iets anders voor. Maar ja, ik weet dat het leven als dvp niet altijd over rozen gaat. Ach ja, 30 euro, ook niet alle geld, en ik hoop dat Andreaa snel weer plezier krijgt aan hetgene ze doet want de voorgaande sessies met haar waren toch verre van slecht.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K401)(goed)

Dat is dus nu kamer 401 in eros26....haar paar keren tegen gekomen in de gang, glimlach was uitnodigend, maar mijn libido heeft mij een 30€ armer en weer een ervaring in Paid Sex World rijker gemaakt.

Normaal ben ik één hand gewend bij vrouwen die graag alles onder controle willen hebben tijdens 't fuck-job, deze Andrea had twee handen nodig, paar keer keek ik of ik echt wel in d'r zat of neuk nou haar handpalm ?!?

Nee hoor ! Ik zat in haar.........weetje wat meisje ?! Ik ga toch mijn pik wassen. Pik wassen terwijl het nog hard en groot is heel apart en jammer, wel es meegemaakt ?!
          Andrea was aan het lullen terwijl ik mijn lul was wassen.
          In die 13 min binnen had ik met haar twee dingen gemeen...lul(len) & wassen.
          Maar eerlijk is eerlijk.....ze is aardig en netjes !! Houd van grapjes, ik hou van neuken en pik wassen.

Geen klik met sex, wel gezellig binnen......maar wil niet gezellig doen, ik wil neuken....

Ps: ik wil bij overige diensten : pik wassen erbij, kan dat ?

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K214)(goed)

Heel lang geleden heb ik deze dame eens bezocht in het nieuwe gedeelte van Vulkanhaus. Was erg onder de indruk van haar verschijning, aangezien zij qua uiterlijk helemaal mijn type is, en ook van de service op de kamer was ik erg te spreken. Had toen 50,- euro betaalt voor 20 minuten inclusief zoenen. Daarna heel lang niet meer gezien. Wat ik best jammer vond, want het was een erg aardig meisje.

Paar maanden terug zag ik der opeens in Eros 26 en na even twijfelen heb ik haar een bezoekje gebracht. Bij binnenkomst vroeg ze gelijk of ik een halfuur wou voor 50 euro. Ik hou niet zo van dat onderhandelen na binnenkomst, maar 30 minuten met haar doorbrengen zag ik wel weer zitten. Na streng maar netjes aan haar duidelijk te hebben gemaakt dat het dan ook echt 30 minuten zijn en ik niet na 10 minuten al weer mijn broek kan aantrekken, akkoord gegaan met haar voorstel en zij zette een of ander kookwekker op 30 minuten om daad bij woord te voegen. Een teken van eerlijkheid en correctheid. Dat kan ik wel waarderen. Iets waar we na afloop ook uitgebreid over hebben zitten praten en waarin wij op één lijn blijken te zitten. Ze is zakelijk en commercieel maar correct. Dus na de goede sessie dat had plaatsgevonden en het feit dat zij zo heerlijk strak is, nam ik mijzelf voor om haar in de toekomst nogmaals te bezoeken.

Dat was dus afgelopen weekend. Ik had niet veel bedenktijd nodig en liep bijna zonder iets te zeggen bij haar naar binnen. Gaf haar 50,- euro, sloeg haar aanbod van 30 minuten af en stelde voor: 50,- euro, 20 minuten exclusief gezeur en onzin, maar lekker relax met veel voorspel. De glimlach op haar gezicht werd nog groter en dat van mij tijdens de sessie ook. Ik vind het geen probleem om 50,- euro voor 20 minuten te betalen, als ik daar maar iets voor terug krijg. In het gesprek tijdens mijn vorig bezoekje was mij ook duidelijk geworden dat zij voor 30,- euro gewoon afwerk service verleent. En het was haar duidelijk geworden dat een dame zich bij mij eerst moet bewijzen voor ik meer bied dan het standaard bedrag, wat ze inmiddels al had gedaan.
            Deze sessie begon met een beetje dansen, elkaar langzaam uitkleden, lekker droogneuken, mij enorm opgeilen door met haar eigen een beetje te spelen en vervolgens een uitgebreide pijpbeurt. Dat laatste doet ze niet verkeerd. Veel likken, zuigen, weinig trekken en ondertussen heel veel strelen met haar nagels over me hele lichaam.
            Bij het neuken aangekomen stelde zij missio voor, maar ik had haar liever bovenop. Daar begon ze een beetje moeilijk over te doen, maar ze stelde vrijwel direct voor om dat hierna alsnog te doen. Ok prima, dan is het geen probleem. Direct bij het penetreren merkte ik weer waarom zij mijn favoriet is. Zij is zo ontzettend strak. Een van de weinige dames waar ik met mijn besneden eelt-piemel daadwerkelijk fysiek genot ervaar van het penetreren. Daarna alsnog zij boven op en het uiteindelijk afgemaakt in doggy. Al heeft zij een andere interpretatie van doggie. Een die mij ook veel meer aanspreekt. Ze ging plat op haar buik liggen, benen tegen elkaar, haar billen omhoog, die spreidde zij met haar handen en vervolgen over haar benen heen bovenop haar. In dit standje kon ik mij niet meer inhouden.
            Na haar vriendelijk bedankt te hebben voor de goede tijd en zij mij bedankte voor het vertrouwen en het geld, was het weer tijd om ons aan te kleden.

Gedurende de hele sessie en erna was het een spraakzame en vrolijke dame. Waarbij ze aardig is op een oprechte manier. Minder gefake als de vorige keer, waarschijnlijk omdat ik toen al kenbaar maakte dat ik wat betreft de beleving van mijn bezoekjes aan een dvp nog rationeler ben dan zij zakelijk en commercieel is.

Verder is ze zeer goed verzorgd. Geen vervelende geurtjes, alles mooi glad bijgehouden en na afloop volgt een uitvoerige wasbeurt.

Later die avond nog gekeken om een andere dame te bezoeken, maar dat kon dit avontuurtje toch niet meer overtreffen en dan valt het alleen maar tegen. Mijn voornemen om haar die avond nogmaals bezoeken heb ik bij nader inzien ook maar gelaten voor wat het was.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K214)

Deze kleine Servische dame is momenteel alweer enkele weken aanwezig in Duisburg en werkzaam in kamer 204 van Eros26.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Andrea (Serv, K217)

Ik had gister zin om een bezoekje te brengen aan de Vulkanstrasse maar dit keer geen idee wie ik dan zou gaan bezoeken. Melissa heeft immers een beetje afgedaan na het vorige bezoekje vorige week waar ze gewoon heel droog naar mij kijkend de deur dicht smeed terwijl een willekeurige klant naar binnen liep en ik ook aanstalten maakte om haar te bezoeken.
                Ok, jammer dan, hij was net iets eerder bij haar dan ik, maar als regelmatige bezoeker van haar vond ik dit wel een erg koele reactie. Ik betaal ook voor een stukje illusie en wanneer je die niet kunt geven door op zn minst met een korte begroeting even netjes te laten weten wanneer ze weer beschikbaar is dan barst de bubbel en ga ik weer verder. Ook ik ben dan zakelijk.

Nou was ik de vorige keer al de naam Andrea tegen gekomen op een van de deuren en de Andrea die ik mij herinner is een kleine niet al te makkelijk maar wel zeer aantrekkelijke Servische dame. Zo liep ik gister Eros26 binnen en ik zie al glimlachend een klein zwartharig meisje langs mij heen lopen. Hmz... waar ken ik die ook alweer van? Even in de gaten houden naar welke kamer zij straks terug loopt. Ja hoor, op haar deur staat de naam Andrea. Het zou toch niet? Terwijl ze met een klant staat te praten voor haar kamer loop ik 2 keer langs en beide keren kijkt ze mij ondertussen glimlachend aan. Nog steeds zat ik te twijfelen, maar ik zou haar hoe dan ook bezoeken en tactisch zie ik vervolgens die vent via de spiegel aan het eind van het middenpad bij haar weglopen, ik draaide mij om en liep recht op haar af zonder wat te zeggen bij haar binnen.
                Terwijl ik mij nog steeds afvroeg of zij nou die Andrea was, want met de kleren die zij aan had zag ik haar tattoo niet, wist zij mij wel te herkennen en toen viel het kwartje. Na wat herinneringen ophalen uiteindelijk meer dan 2 uur met haar doorgebracht. Seks, massage, bubbelbad, uitgebreid kletsen, alles kwam aan bod. Qua aandacht weet ze een ware gfe te bieden, qua seksuele diensten is zij, los van het feit dat je haar echt kapot kunt neuken, zo nu en dan nog steeds zo professioneel als voorgaande keren. Maak duidelijke afspraken en zet haar op een nette manier op der plek wanneer het nodig is. Wanneer een klant 150,- voor een uur betaalt, moet je als dame niet meer gaan onderhandelen tijdens de daad. Dan krijg je bij Melissa en de andere dames toch duidelijk veel meer diensten voor dat geld.

Hoe dan ook blijft deze dame mijn type, ze is inmiddels al 31 jaar maar ziet er nog steeds uit als 24 en neuken met haar is gewoon geweldig, terwijl ik juist niet zoveel waarde hecht aan enkel het aspect neuken. Dit is hetgeen dat zij dan ook mee heeft en haar mindere kanten compenseert. Echter 20 minuten puur en alleen neuken is voor mij meer van voldoende en om nou telkens de rest van de tijd op te vullen met een semi-gfe waar zoenen niet eens mogelijk is, raak ik ook snel op uitgekeken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr
                  Kamer 217, inmiddels?
                  Dat klopt.

[MOD] Bedankt voor de info, Acers. Aangepast in formulier. [/MOD]

Commentaar

Via de elektronische tam tam al gelezen dat ze idd weer in Duisburg was. Vorige week zaterdag liep ik voorbij haar kamer en hoewel ze achterin stond zag ik dat ze me herkende. Ik draaide me om en zij was intussen ook richting deur gelopen. Een zeer vriendelijke begroeting volgde. Ergens toch wel opmerkelijk dat ze me na meer dan twee jaar nog herkende. Ik ben destijds in de zomer van 2014 1x en begin 2015 1x bij haar geweest, maar ze wist nog precies hele specifieke details te noemen. Het geheugen van een dvp blijft me soms verbazen. Destijds goede ervaringen met haar gehad ondanks de super profi instelling. We hebben een tijdje bijgepraat en aangezien ik net in Duisburg was haar gezegd eerst een rondje te lopen. Het is er uiteindelijk niet van gekomen, maar haal het zeker een keer in als ik haar de komende weken aantref. Blijft naar eigen zeggen nog 1 à 2 maanden.

Commentaar

Ik heb haar gisteren bezocht. Eigenlijk wilde ik bij een andere dame en die was bezet. Uiteindelijk toch voor Andrea gekozen omdat het laat begon te worden. Toch niet zo'n goeie match bij mij. Ze is te dominant naar mijn smaak. Ik ben zelf ook dominant dus vanaf begin tot eind was het kutten. Licht aan of licht uit. Die standje of dat standje. Ze wilde ook niet geleid worden. Twee posities gedaan en de tijd was al over volgens haar. Later maakte ik daar nog een opmerking over maar ze is dus iemand die de broek wil aan hebben. Als dat je ding is dan is ze iets voor jou maar dat is echt niet mijn ding. Tijdens het neuken zeurde ze ook over mijn begeerte. Ik dacht dat ze wel wat kon hebben sinds ze een veteraan is. Op die opmerking kon ze niet echt een antwoord opgeven. Het was niet een totale teleurstelling maar er is zoveel jonger... en beter.

Commentaar

Naam: Andrea
                        Nationaliteit: Servische
                        Leeftijd: 31
                        Lengte: 1.50 - 1.55
                        Postuur: zeer slank
                        Borsten: B - natuur
                        Tatoeage: ja - rug/zij
                        Piercing: nee
                        Haar: zwart - halflang
                        Taal: Duits (goed)
                        Service genoten: HJ, BJ, NMC, bondage

Afgelopen donderdagavond weer eens een bezoekje gebracht aan dit "kleine Luder" zoals ze zichzelf noemt. Een profi in de puurste betekenis van het woord, maar als je een klik met haar hebt een dame die er een groot genoegen in schept je op een sensuele, erotische manier te prikkelen. Bij mijn vorige bezoekje aan de vulkaan in maart was ze er na een afwezigheid van twee jaar weer. Ik werd echter gekidnapt door een Roemeense waardoor het niet tot een sessie is gekomen destijds.

Ik liep langs haar kamer en ze zat met haar telefoon te spelen, zag mij, legde hem aan de kant en kwam mijn richting uit. Natuurlijk vroeg ze waarom ik niet bij haar was geweest. Toen ik lachend zei dat ik door een Roemeense "vastgebonden" was en niet meer wilde laten gaan zei ze dat het dan nu haar beurt was om me te gijzelen. Ze weet dat ik haar niet kan weerstaan en begon haar verleidingsspelletje. Na enkele minuten haar maar gezegd dat we beter het gordijntje dicht konden maken.

Als straf moest ik haar natuurlijk eerst masseren. Na de massage lieten we onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden totdat ze plotseling opstond en terugkwam met twee lintjes. Mijn handen werden bij elkaar gebonden en vol ondeugd zei ze dat ik nu aan haar overgeleverd was en dat ze met me kon doen wat ze wilde. Het werd een sensueel, erotisch GFE spelletje waarbij al kronkelend over me heen heerlijk pijpte, een edging handjob, een potje Russisch en droogneukte om meer verder te pijpen. Het plezier spatte er vanaf. Zij werd ook geiler en geiler en rukte mijn handen los. Tijd om over te gaan tot de daad zelf. We zijn slechts aan missio toegekomen. De wijze waarop ze meeging en haar kutspiertjes aanspanden zorgden ervoor dat ik me na enkele minuten al gewonnen moest geven. Na afloop nog rustig een sigaretje gerookt en nagebabbeld waarbij we al de afspraak gemaakt hebben wat de plannen zijn voor een volgende sessie.

Andrea is een dame met een gebruiksaanwijzing, maar als je die kent is het een top wijffie met een waanzinnig lichaam.

Commentaar

Aan het werk...
                        X