Duisburg, 47051 , Rita privat

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, 47051 , Rita privat

Na een wandeling door de laufhausen van duisburg waar nog maar weinig kamers bezet waren "Rita Privat" maar eens gebeld. Ik had haar gezien op sexrelax.de en het leek me wel een keer de moeite waard haar een bezoekje te brengen. Telefonisch een afspraak gemaakt ik mocht meteen komen. Toen ze de deur opende stond er een klein wel gevulde chique dame van 50+ voor me die me uitnodigde binnen te komen. Ik volgde haar naar het souterain waar ze haar praktijk had.. Een prachtige lokatie inclusief zwembad en van alle gemakken voorzien. Ik denk dat ze haar beroep al heel lang uitoefend en deze luxe er mee verdiend heeft. Na de kennismaking mocht ik naar de badkamer me douchen waarna ik naar de slaapkamer mocht komen alwaar ze zich op het bed had geinstallerd. Na wat geknuffel en haar ontdaan te hebben van de laatste kledingstukken haar volle heerlijke borsten verwend. Vervolgens begon ze me te pijpen en gaf aan zelf gelikt te willen worden, ze had denk ik duidelijk behoefte aan een orgasme aangezien ze niet meer van me afging.. en het pijpen steeds minder werd. Ondanks als een lassie me lange tijd suf te hebben gelikt leverde het niet voor haar het gewenste resultaat op. Ik begon een beetje te denken dat ik er voor haar plezier was dus de rollen maar eens omgedraaid waarna ze me heerlijk heeft klaargepijpt. Vervolgens een tijd je liggen kletsen ... waarbij ze je alles over al haar nederlandse klanten verteld tot je er suf van wordt.
    Op enig moment maar aangegeven te willen douchen om de sessie te beeindigen. Een leuke ervaring met een lekkere volle midlife dame zonder herhalings gevaar
Aan het werk...
X