Duisburg, Vulkanstrasse 15, Maria (Pol, K11)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 15, Maria (Pol, K11)

Maria, huis 15 ,kamer 11

Als je huis 15 binnenkomt zit direkt rechts na de ingang ( voor de glazen wand ) een heel slank zwartharig pools meisje, Maria, haar gezicht is niet heel knap maar haar lichaam is fantastisch mooi, ze heeft een waanzinnig mooi figuur en prachtige borsten...cup b/c, strak en heel fraai gevormd..je kikjkt je ogen uit..ze zijn ook echt en geen sillis..heerlijk om in de hand te houden en te bewerken.

Naar binnen voor 30 euro voor een omvangrijk pakket aan diensten: pzc, kussen, nmc

Ze was stil en een beetje afstandelijk..gaandeweg ontdooide het een beetje en was er een beetje konversatie..daarom kussen niet gedaan..moet ik een bepaald gevoel bij hebben dat niet opkwam..
    Ze was wel erg relaxt en best wel aardig zeker later..

pzc deed ze best ok maar iets te monotoon en hard maar het deed zijn werk.

nmc wat een mooi kutje met van die grote roze schaamlippen die naar buiten staan en heerlijk strak, missio teveel glijmiddel maar was oke, doggie heerlijk.

Overall : standaard sevice niet heel enthousiast maar deed haar best en keek niet op de tijd..werd na afloop wel wat opener..bij een herhalingsbezoek..mischien kontakt op een niveau zoals ik het zoek..dus ontspannen, beetje grappig, met wat respekt erin van 2 kanten..

Ga haar nog wel een keer bezoeken denk ik...vind haar lichaam precies goed.
Aan het werk...
X