Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Ebru (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Ebru (Tur)

Na een colaatje te hebben gedronken in één van de bars die de Vulkanstrasse rijk is (jammer trouwens dat de danseresjes vertrokken zijn) toch nog maar even verder gewandeld. Het was per slot van rekening nog vroeg en er was genoeg te zien. Onder andere gezien dat er een nieuwe Nederlandse dame in Erospark26 zit, genaamd Stefanie. Ziet er erg goed uit maar net toen ik haar wilde boeken verdween ze met een andere wandelaar op de kamer. Jammer dan. De straat overgestoken en een kijkje genomen in het nieuwe Laufhaus achter het Vulkanhaus. Wordt er steeds drukker daar. Goede zaak! Zag er zelfs nog een transsexueel op de begane grond. Zag er niet ééns zo slecht uit. Maar goed, is niet mijn ding en dus de trap opgelopen tot ik op de bovenste etage kwam. En wat ik daar zag! Wow, een prachtige Turkse jonge dame genaamd Ebru. Deze 20 lentes tellende dame is helemaal mijn smaak. Donker lang krullend haar, bruine ogen, donkere huidskleur en god zij dank niet zo'n skelet als de meeste meiden. Ik wist het zeker. Ik moest en zou bij haar op de kamer. Afgesproken met haar voor 30 euro. Eénmaal op de kamer blijft ze erg vriendelijk en netjes. Ze heeft een erg lieve lach. We kleedden ons uit waarbij haar witte stringetje aan bleef. Niet erg. We gingen op haar bed en ze begon me overal te kussen, te strelen en te voelen. Zachtjes ging ze met haar borstjes (als van een tienermeisje zo mooi, zacht en pas volgroeid) over mijn lichaam hetgeen mij zeer opwond. Heel intiem. Haar mooie haar lag over mijn gezicht en bovenlichaam en ik merkte hoe lekker ze rook. Ik was al lang op oorlogssterkte dus er moest een condoompje omheen. Dit deed ze nogal klunsig en kon het niet goed voor elkaar krijgen. Als bij een meisje dat de eerste keer sex heeft. Heb haar toen maar even meegeholpen om de werkkleding aan te brengen. Ze werd er bijna verlegen van hetgeen mij deed denken aan mijn eerste sexervaringen als tiener. Ik werd er nog verder opgewonden van. Toch moet Ebru wel al behoorlijke sexervaring hebben. Want de blowjob was op z'n zachtst gezegd van een erg hoog niveau. Hoe ze dat doet met haar tong. Met heftige vibrerende bewegingen je eikel stimuleren en dan weer die deepthroat. Eénzame klasse! Ik vroeg daarna of ze bovenop me wilde maar ze zei dat ze een beetje pijn had en liever wilde dat ik doggy ging. Nou, geen probleem natuurlijk. Eénmaal in positie wat een geweldig gevoel. Ze is behoorlijk nauw maar heeft wel een mooi breed achterwerk waartegen je lekker kunt rijden. Gevoel kan ik hier zo niet in woorden beschrijven maar een vrouw met iets meer "speck auf der Hüften" zoals ze dat zo mooi omschrijven in Duitsland biedt toch veel betere sex dan zo'n mager skelet. Alhoewel ik Ebru niet zou omschrijven als mollig. Gewoon super klaargekomen bij haar. Niet gek want tijdens de doggy keek ze me ook nog ééns erg lekker aan met die mooie ogen van haar.
    Weer een zeer bijzondere ervaring rijker. Ik had gewoon het idee dat ik een tiener meisje ontmaagd had.
    Ook daarna bleef ze erg vriendelijk en lief en ben met een voldaan gevoel weer naar huis gereden.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Ebru (uitstekend)

Heb haar gisteren gezien en kort gesproken..inderdaad een heel vriendelijke en knappe vrouw, heel verzorgd en heel vrouwelijk, iets voller maar precies goed denk ik....maar schat haar wel iets ouder dan 18-21 jaar.

(Wat die meiden ertoe beweegt om daar op de 3de etage een kamer te nemen ?
    Dat is best wel een slecht bezochte plek.)

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Ebru (uitstekend)

Gisteravond weer de lieve Ebru tegen het prachtige lijf aan gelopen. Eigenlijk wilde ik gisteravond uitgaan in de buurt van Duisburg maar er was gewoon zo weinig te doen dat ik dacht, laat ik maar ééns een kijkje nemen op de Vulkanstrasse. Ook daar weinig te doen. Heel veel kamers dicht behalve in het Vulkanhaus waar er een groot aanbod aan vrouwen was. Had eigenlijk m'n pijlen gericht op Stella maar toen ik haar wilde opzoeken werd ze net voor mijn neus weggekaapt. Teleurgesteld dan nog maar 1 etage omhoog gelopen in dat nieuwe deel van het Vulkanhaus. En wie zag ik daar: mijn favoriete Ebru. Ik dacht echt dat zij al lang uit het vak was gestapt. Heb een 1 1/2 maand terug een keer een super ervaring met haar gehad. Ben daarna nog vaak daar naar boven gelopen maar helaas ze was verdwenen. Echter, tot op heden verlangde ik naar haar en toen ik haar gisteren terug zag wist ik niet hoe snel ik bij haar op de kamer moest komen. Echt, dit is zo'n ontzettend lieve leuke meid. Haar lichaam, haar ogen, d'r totale uitstraling, het is mijn ideaalbeeld van een vrouw. Misschien voor iemand anders niet, voor mij wel. Zonder in details te treden, het was een super sessie. Een beetje toch wel zoals beschreven in mijn vorige recensie over haar maar ik kon merken dat ze nu iets meer ervarener is geworden. De blowjob was weer helemaal goed, ze kustte me overal en we hebben samen heerlijk de liefde bedreven in missio (geweldig wat een gevoel bij haar, veel lichaamskontakt!) en in doggy (ook geweldig lekker). Echt, wij klikken als twee precies passende lego blokjes in elkaar tijdens de sex. Alsof we gewoon voor elkaar geschapen zijn. Heb ik nog niet veel meegemaakt tijdens de sex. Gevoel is gewoon bijna niet te beschrijven. Onnodig te schrijven dat ik dan ook tot een heerlijke finish gekomen ben. Daarna nog even leuk wat met haar gepraat een paar kusjes op haar zachte wangetjes en voldaan naar buiten gelopen.
      Dit is nu helemaal mijn vrouw. Ik had haar zo willen inpakken, grote strik erom en willen meenemen naar huis. Leuk kerstkadootje!!

ps. haar haren heeft ze trouwens nu gedeeltelijk geblondeerd. High lights heet dat geloof ik. Nou ja, deze hele vrouw is trouwens een high light.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Ebru (Tur)(uitstekend)

Ik zag net dat het al weer meer dan een jaar geleden is dat ik Ebru voor het laatst heb bezocht. Wat gaat de tijd toch snel! Ebru is echt wel een blijvertje voor het Vulkanhaus want ik zie haar er regelmatig. Ze werkt echter op onregelmatige tijden. Zo tegen 1 uut gisternacht had ik echt nog wel zin aan haar. Ze zag er prachtig uit en het lijkt me dat ze zelfs iets is afgevallen alhoewel ze dat zelf ontkend. Ebru staat bij mij bekend als de vrouw waar ik de fijnste doggy ooit mee had en inderdaad is dat nog altijd een superfijne positie bij haar zo merkte ik gisteren wel weer. Maar Ebru heeft er in de tussentijd nog wel het een en ander bijgeleerd. Ze bezit nu ook zeer hoogwaardige pijptechnieken. Vibrerend met haar tong, krassend met haar nageltjes over m'n ballen waarbij ze m'n gereedschap afwisselend met haar tong en tandjes bewerkt. Ook gaat ze helemaal deep throat. Heel apart. Ze slikt hem helemaal in en stopt dan even met pijpen net alsof ze hem helemaal door wil slikken. Erg apart en vooral erg lekker om je paal gewoon compleet te zien verdwijnen in haar mond. En dan haar lekkere lichaam dat je fijn mag strelen. Wat een zachte fijne huid heeft ze. Maar ja, deze jonge dame telt dan ook nog maar amper 21 lentes. Jammer is wel dat ze aan de cow girl een hekel heeft en dit standje dan ook niet doet. Ik moest dus weer zelf aan het werk. Eerst dus die super lekkere doggy. Wat een lekkere zachte fijne billen heeft deze dame en wat een prachtig lichaam. Mooi bruin en dan die prachtige zachte stevige b-cupjes van haar! Gewoon helemaal goed. Daarna omgewisseld in de missio maar het toch maar afgemaakt in de ultra fijne doggy. Wat een geil hoogtepunt weer. Ik voerde het tempo behoorlijk op met de krachten die ik nog had en hoe harder ik stootte hoe geiler zij begint te hijgen. Misschien een beetje gemaakt maar ach, beter dan zo'n dood musje onder je toch!
        Conclusie: het was weer super fijn bij haar. Een dame bij wie ik voor de derde keer was maar zeker niet voor de laatste keer. Heel apart was dat ze nog details over me wist te herinneren die ik haar meer dan een jaar terug had verteld. Heel apart, voor die vrouwen ben je echt geen nummer. Iedere klant is weer anders en speciaal. Het bewijst maar weer eens dat die vrouwen ook nog eens erg intelligent zijn en veel aandacht voor hun klanten hebben.

Commentaar

is dit dezelfde die nu op de begane grond zit in haus 48 geloof ik?
          dan ben ik hier binnen gewandelt
          niet de gfe als sommige op de vulkan maar goede sex voor een normaal tarief
          pijpen was lekker en neukwerk
          niet echt een klik maar dat hoeft soms ook niet
          mijn vaste dvp gaat ze niet worden maar dat zal voor ieder verschillen
          lekkere billen mooi lichaam gewoon goed voor een wip

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door duisburger Bekijk bericht
            is dit dezelfde die nu op de begane grond zit in haus 48 geloof ik?
            dan ben ik hier binnen gewandelt
            niet de gfe als sommige op de vulkan maar goede sex voor een normaal tarief
            pijpen was lekker en neukwerk
            niet echt een klik maar dat hoeft soms ook niet
            mijn vaste dvp gaat ze niet worden maar dat zal voor ieder verschillen
            lekkere billen mooi lichaam gewoon goed voor een wip
            nee dit is een andere dvp

Commentaar

zaterdag deze ebru met een bezoekje vereerd ze is een vriendelijk persoon en loop nooit te zeuren als je voorbij loop dat waardeer ik enorm ze heeft een uitstekend voorspel en gaat Leker met haar body over je heen en de pijp techniek is super nadat ze het condoom er om gedaan had pakte ze hem met haar mond op er is geen hand aan de pas gekomen

het intieme is wat minder ma zeker niet slecht 2 standjes uit gevoerd dogie en missionaris afgemaakt ze deed leker mee en lag er niet bij als een opblaaspop

na afloop nog wat gebabbelt ze werk je niet in een keer de kamer uit deze dvp is goed verzorgt en stel het zeer op prijs als je verzorgt binnen kom ik ga haar zeker nog een keer bezoeken

Commentaar

Aan het werk...
              X