Duisburg, Vulkanstrasse 15, Elena (Grie)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 15, Elena (Grie)

In huis 15 achter de afscheiding, rechts in de hoek vanuit de hoofdingang gezien staat Elena, een prachtige naturelle griekse vrouw die na een lange afwezigheid weer even terug is in Duisburg.

Was rond 12 uuur bij haar.
    Heel vriendelijk naterell, inteligente en aardig dame, prachtig gezicht, midden 20, iets voller maar niet dik en natuurlijk mooie grote borsten cup c en strak. Heerlijke dame qua uiterlijk. En een dame met zelfrespect.

Voor 30 euro bood ze pmc, neuken, beffen, kussen.

Binnen was het een zeer relxte date, de chemie was goed en ze heeft me heerlijk verwend, lekker gekust over mijn hele lichaam en ik bij haar ook op haar mond allemaal geen probleem, pijpen was heel goed ze doet ook je ballen bewerken met haar tong tijdens de blowjob erg geil doet ze dat.

Neuken was top, je kunt haar goed nemen en afgerond in doggie. Ik was zeiknat van de inspanning ik denk dat we mischien wel 10 a 15 minuten aan het neuken waren, heerlijke beurt gehad van en met haar.

Na afloop relaxt wasen, praten en aankleden zonder tijdsdruk, hele aardige naturelle en lieve dame. Met een paar kussen afscheid genomen.

En ik heb er weer een favoriet bij. Zal haar komende week weer eens bezoeken ze is echt de moeite. Qua ervaring GFS van goed niveau en technisch heel verzorgd.
Aan het werk...
X