Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul, K115)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul, K115)

Ik trof deze vrouw van 30 uit Bulgarije op haar kamer, bovenste etage van huis 13 helemaal achterin kamer rechts. Ze was niet echt knap maar voor 30 euro bood ze veel aan, ook kussen en beffen.
    Door dit aanbod getrokken maar alleen omdat ze me als persoon ook beviel ging ik naar binnen.

Ik heb genoten van de sex met haar, ze was heel relaxt en de sex was heel natuurlijk en ze wil je echt een plezier doen en geniet er zelf ook van.
    Uiteindelijk 40 a 50 minuten bij haar geweest, op de tijd lette ze totaal niet.

Pzc deed ze geweldig, ze likt alles ook de ballen en wisselt dat af met mondaktie, ik lag geweldig te genieten van deze pijpbeurt. Neuken met haar was ook zeer goed..ze deed goed mee.

Ze spreekt heel slecht duits of engels maar ik ga haar zeker weer een keer bezoeken binnenkort het is een hele relaxte vrouw, meer type huisvrouw en ze zal qua uiterlijk niet ieders ding zijn, ze is niet lelijk maar ook niet knap maar sex met haar was alsof je met je vrouw of vriendin in bed ligt ze geeft zich helemaal.De chemie was goed tussen ons. Ik denk als ik nog een keer kom dat nog veel beter kan worden...

Hele lekkere GFS met deze dame gehad en kom zeker bij haar terug.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (uitstekend)

Alicia zit nog steeds op de 2de etage van het huis 13, de kamer helemaal rechts achterin, kamer 35 Dat is haar vaste kamer.

Gisteren weer bezocht.
    Ze is erg relaxed en aardig , je kunt goed een gesprek met haar voeren en haar service is 200% gfs, het hele pretpakket bied ze overtuigend aan.
    Zonder veel tijdsdruk.

Uiterlijk, heel doorsnee, ze is ergens in de 30 tig schat ik en heeft een klein buikje en haar borsten hangen wat, verder is haar lichaam strak maar ze heeft wat...inieder geval zon blik die je verteld ik kan je lten genieten en weet wat ik doe..

Het programma van vanavond: tongzoenen, beffen, pzc , neuken in alle stellingen, en een zeer geode handjob, deed ze met overtuiging uitvoeren niet plichtmatig, veel oogkontakt, veel verbaal kontakt, veel lichaamskontakt, alsof je met je vriendin in bed ligt.

Stap maar eens over haar doorsnee uiterlijk heen..je zult er geen spijt van krijgen, ze zal erg goed voor je zorgen, deze Bulgaarse.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (uitstekend)

Alicia bezocht en dan niet vanwege haar uiterlijk want dat is heel gewoontjes.
      Ik kon me geen buil vallen bij een bezoek aan haar want karel vermeldde al dat het een geslaagde bezoek was. Ze zat vòòr de deur en ik vroeg wat het ging kosten en hoelang? Omdat ik in de vorige recensie had gelezen wat de mogelijkheden waren heb ik daar niet expliciet naar gevraagd. Misschien was het verstandiger geweest om dat wel te doen want het tongzoenen bleef achterwege wat ik wel had willen doen maar als een vrouw daar niet spontaan mee begint zal ik geen aanstalten maken om haar te (tong)zoenen. Misschien dat het bij een volgend bezoek er wel van komt.
      Met de sex was trouwens niks mis en in de missionaris ging ze met haar vingers over mijn rug en als een meid dat een tijdje doet wordt bij mij de opwinding nog groter waardoor ik niet veel later klaarkom. In ieder geval voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul)(uitstekend)

Ik heb Alicia al vaak bezocht, de aller eerste x dat ik in Duisburg kwam een paar jaar gelede.
        Trok deze dame mij aandacht doordat ze midden op de gang mij goed vast pakte en zei dat ze wou en geen geld er voor hoefde in het engels.
        Dat was perfect, ik heb ongeveer een uur met haar binnen geweest.T was niet helemaal gratis want we hebben genoeg hasj gerookt wat ik mee had genomen maar dat vond ik verre van erg:P
        Ze pijpte me zonder condoom, en neuken wou ze ook zonder, maar dat ging mij een beetje te ver hoe geil ik ook was.
        Ik was toen 18 ben nu 20 en elke x als ik in Duisburg kom, niet vaak genoeg:P Hoop ik dat ze er weer zit, ik hoef maar 20 euro te betalen. En dan ben ik binnen zolang ik wil.
        Echt een toffe meid.Zo een meid wil je gewoon lekker thuis op de bank hebben.
        Maarja t is en blijft een...

Groetjes Sonnyboy

Commentaar

Tweede kerstdag naar Duisburg , lekker in de binnenstad iets gaan eten en dan naar de groene toren afgezakt juist op het moment dat de kerstparty begon in eros 26 voor de dames van het vulkanhaus 17-19 .Dan maar bij Alicia in haus 15 naar binnen met een beetje twijfel maar met deze sexy dame uit Macedonie geeft je het gevoel dat je de sexlotto hebt gewonnen,pzc tongzoenen ballen zuigen ..... alles perfeckt...wat een heerlijke topneukster

Commentaar

Weet niet zeker of beffellobill6 en ik dezelfde dame hebben bezocht, maar de recensies komen erg overeen. Bij mij kwam ze ook uit Macedonië en ze beweerde 25 jaar te zijn. Zou kunnen dat dat 30 is zoals in de eerste topics is vermeld.

Ik heb haar inmiddels 2 keer bezocht en kreeg zeer waard voor mijn 30 Euro. Tongzoenen, echt GFE, beffen, ballen perfect gezogen, met heel veel gevoel en heel dicht bij mn kont wat zeer opwindend was... Pijpen ZC en in doggy kan je haar stevige lichaam heerlijk stoten. Ze doet actief mee en lijkt er zelf echt van te genieten. Geen gehaast en ze is zeer vriendelijk. Taalbarriere is wel jammer want mij Duits is matig en die van haar ook....

Ik zou haar postuur eerder als "stevig" waarderen, maar dat laat ik aan de Mods over....

A.O.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul, K115)(uitstekend)

Afgelopen avond laat (tgn middernacht 02-01) ook bij Alicia geweest.
              Een paar keer gekeken maar deur steeds dicht, totdat een andere dame zei probeer eens te kloppen.
              En inderdaad even later deed ze open, ze lag te slapen. Twijfelde wel even om naar binnen te gaan. Zo'n vermoeide meid, wordt het dan nog wel iets. Rondje gelopen en toch maar besloten om weer naar haar toe te gaan, ik kwam haar tegen op de gang. Leuke mooie jonge vrouw, ze beweerde 25 te zijn wat best wel zou kunnen. Haar donkere haar had ze opgestoken en had een handdoek omgeslagen, die eenmaal binnen al vrij snel afging. Op bed even een sigaretje gerookt en begonnen. Ze pijpt lekker en diep en lang z.c. Paar keer aangegeven dat ze wat langzamer moest doen omdat het anders niet te houden was. Maar ik vermoed dat ze daar geen probleem van zou maken. Geprobeerd een praatje te maken, maar wat is haar duits slecht, engels al helemaal niet. Ze begreep ook niet hoe ik haar naam wist, uitleg gedaan maar ook dat kwam niet aan denk ik. Na de lange zuig beurt deed ze condoom om en ging bovenop lekker te keer. Daarna omgedraaid en afgemaakt. Alleen jammer dat er net iets te veel glijmiddel werd gebruikt. Verder wilde ze niet dat ik aan haar kutje kwam, beetje jammer. Niet gezoend, maar wilde ik ook niet en ze had wat keelpijn. Ze heeft wel iets bazigs maar kan ook aan de taalbarriere liggen.
              Precies een half uur binnen geweest, volgens afspraak 50 euro, 20 minuten is 30 euro volgens haar.
              Ze heeft een piercing door haar bovenlip (knopje) en met 1,60 lengte houd het wel op. Haar kont is vergeleken bij haar lichaam aan de flinke kant. Haar mooie stevige tietjes met kleine tepeltjes geef ik een kleine B.
              Dus of het dezelfde dame betreft kan je zelf bepalen. Haus 13 zimmer 115.
              En voor de liefhebbers, wat ik begrepen heb is dat zij er morgen nog is en dan naar huis gaat voor 35 dagen. Begin maart weer terug aldus Alicia.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul, K115)

Dit is inderdaad een heerlijke dame. Zag bij het langslopen haar op bed liggen met die kont uitdagend naar de deur toe. Toen kon ik de verleiding al niet weerstaan. Rustig even binnen gelopen en meteen was het al heerlijk tongzoenen met de deur nog open. Ik weet niet wat het is, maar al die Macedonische vrouwen die tongzoenen helemaal top.

Hierna heb ik haar op bed rustig gemasseerd. Op de tijd let ze totaal niet zoals anderen ook al zeggen. Die kont is echt top om te masseren. Haar omgedraaid en heerlijk gebeft. Daarna diverse standjes geneukt en je kon merken dat ze het jammer vond dat het gebeurd was. Naderhand nog even heerlijk tegen elkaar aangelegen op bed. Herhalingsgevaar voor mij 100%!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Alicia (Bul, K115)

gisterenmiddag en -avond wezen kijken maar deur op kamer 115 bleef gesloten. Een vrije dag of wellicht met vakantie?

Commentaar

Aan het werk...
                  X