Duisburg, Vulkanstrasse 11, Tiana (Ind)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Tiana (Ind)

Tiana is een donker type, zwart haar, heel donkere ogen, getaande huid. Ze zei eerst uit Tsjechie te komen, maar wat later bleek ze grandioos door de mand te vallen. Ik bleek een schat in handen te hebben, een Indische. Ik begrijp niet waarom dat ze dat wou verzwijgen. Ik heb al altijd van een Indisch meisje willen snoepen, ze zijn zeldzaam. Na een leuke losse babbel kwam ik binnen met de afspraak blasen ohne en ficken mit voor 30. Blasen ohne bleef bij likjes met de tong. Maar dat deed ze super. Van onder tot boven, heerlijk. En die Indische tong had ook iets speciaals, zo'n bleekrode kleur! Voor de wip nog eens lekker gelikt maar ik kreeg niet veel reactie. Fuck in twee standjes en lekker gekomen in doggy met een mega kont in mijn handen en zicht op haar bruine ranke rug en ravenzwarthaar. Als ze opzij keek zag ik haar zwarte kijkers met lange zwarte wimpers als van een bambi. Super. Lichaam is niet perfect, wat zwaar in het midden met kleine maar leuke borstjes, maar het gezicht is onwezenlijk mooi. Ik heb nadien nog een rood bolletje geschilderd tussen haar ogen. Dan was ze perfect..............
Aan het werk...
X