Duisburg, Vulkanstrasse 27, Tina (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 27, Tina (Rus)

Zaterdag toch maar weer uit nieuwsgierigheid voor het nieuwe deel van het Vulkanhaus naar Duisburg gereden. Ziet er mooi uit dit nieuwe huis maar had toch verwacht dat er meer nieuwe dames aanwezig zouden zijn. Echter, allemaal bekenden uit V17-19 en het Erospark26. Toen maar even verder gewandeld en jawel, terechtgekomen in Haus 25-27. Ik kom daar eigenlijk niet zo vaak omdat het er nogal shabby uit ziet en de dames van twijfelachtige kwaliteit zijn. Ik was echter op zoek naar een iets steviger dame à la Claudia maar deze laatste was jammer genoeg niet aanwezig. Toen zag ik dus in Haus 27 de Russische Tina. Knap, nou ja, geen topmodel maar wel een erg vriendelijke meid met een lekker vol lichaam. Ik dacht, daar kan ik wel effe een lekker potje sex mee hebben. En dat was ook zo. Heerlijke pijpbeurt gehad, eventjes doggy tegen haar lekkere volle kont en toen het langdurig afgemaakt in missio. Moet zeggen echt super sex met haar gehad en absoluut geen klokkijkster. Moest zelfs zelf het initiatief nemen om me aan te kleden en te vertrekken. Ze bleef zelf lekker op bed liggen. Zei, dat ze zelf behoorlijk moe was omdat ze al om 1/2 5 's morgens was opgestaan om te beginnen met werken. Ze heeft dan ook erg aparte werktijden zag ik later op haar deur. Ze begint 's morgens om half 5 en eindigt 's avonds om half 9. Ze zit trouwens op de eerste verdieping als je de ingang neemt vanaf de Vulkanstrasse de trap op en dan links aan de rechter kant.
    Of ik weer na haar toe ga? Ik weet het niet. Zij was gewoon lekker voor mij op dat moment. Ze biedt echter wel een meer dan uitstekende service en voor wie op wat stevigere vrouwen valt zeer zeker een aanrader.
Aan het werk...
X