Duisburg, Vulkanstrasse 11, Angelina (209)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Angelina (209)

Gisteren een nieuw sterretje ontdekt op de Vulkan. Haar naam is Angelina en ze zit in Haus 11b op de tweede etage. De mooiste dvp ooit, nou nee. Maar ook niet de allerlelijkste. Had al veel over haar gelezen op de Duitse fora en wist dus dat het met haar service wel goed zat. Dus naar binnengegaan. De verplichte 30 euro overhandigd en daar begon het feest. Ze blijft erg vriendelijk en er is veel bij haar mogelijk. Begonnen met een heerlijke blowjob waarbij ze ook de ballen goed meenam. Natuurlijk zonder condoom. Wat blijft dat toch lekker en wat is het een verschil in vergelijking met een blowjob met condoom. Ook mocht ik haar borsten likken en lekker met haar lichaam spelen en strelen. Op wens doet Angelina alles zonder condoom. Echter, dit is met het oog op soa's aan mij niet besteed. Dus condoompje erom en haar heerlijk in missio genomen. Heerlijk gewoon maar toch kreeg ik veel zin om haar van achteren te nemen. Dus standje omgewisseld en het heerlijk in doggy afgemaakt waarbij ik haar stevig nam. Zij vond dit ook erg lekker en raakte ook erg opgewonden. Ben heerlijk gekomen. Angelina is zeker geen klokkijkster en had ook na de daad alle tijd voor mij. Ze bleef me maar doorgeknuffelen en ook danste ze voor me op Bulgaarse muziek. Op een gegeven moment begon ze me zelfs te tongen.
    Kortom, misschien geen topmodel deze Angelina, alhoewel zeer zeker niet lelijk, maar wel een dame waarmee je ongelofelijk lekkere sex kan hebben.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina (uitstekend)

Vorige week nog een keertje bij Angelina geweest. Was weer een goede sessie. Echt hoog GFE gehalte. Ze stelde voor om nu maar "alles ohne" te doen. Had ook al op Duitse fora gelezen dat ze hieraan doet. Natuurlijk wel een geil voorstel maar toch maar niet op ingegaan. Hobbele wil namelijk nog vaker van de mooie vrouwtjes op de Vulkan genieten!
    Evengoed blijft deze vrouw wel een toppertje.

Commentaar

Ben zaterdag bij deze dame geweest.
      Sex was gewoon goed voor 30 euries!
      Ze biedt ook AO aan zonder meerprijs, heb er geen gebruik van gemaakt.
      Aardig vrouwtje goede sex.
      Mocht alleen niet in haar grotje komen.
      Anaal neuken zat bij de prijs in!

Commentaar

Ben vanmiddag ook bij deze (vriendelijke) meid geweest. Binnenkomst was zeer relaxed en ze zat gelijk aan me dus het begin was goed. Ik zag wel dat de volumeknop harder werd gezet zodat het Bulgaarse/Turkse muziek op de voorgrond kwam.
        Ik had er niet echt veel bezwaar tegen maar kan me voorstellen dat een ander dit kan irriteren. 30 euries overhandigd en het feest kon beginnen. Na het blasen ohne spreidde ze haar benen en tot mijn verbazing maakte ze geen aanstalte om een condoom te pakken en deze om mijn inmiddels stijve lul te doen. Het was erg verleidelijk om haar in deze positie te neuken zonder want ik was toch wel behoorlijk opgewonden maar mijn verstand zei om het toch maar veilig te doen dus vroeg ik haar om een condoom.
        Eerst in de missio haar vaginaal genomen en daarna anaal en dat voelde lekker strak aan. Niet veel later lekker klaargekomen. Toch niet helemaal met goed gevoel weggegaan want toen ik haar wilde verlaten begon ze over 20 euro extra voor anaal hoewel ik haar vooraf heb gezegd of ik voor 30 euro ook anaal mocht.
        Misschien een geval van miscommunicatie maar misschien moet ik volgende keer wat duidelijker zijn.
        In de recensie van kees stond nl. dat anaal ook bij de standaardprijs zat inbegrepen maar dat gold dus niet voor mij. Wel zit beffen in het standaardpakket.
        Voor 50 euro doet ze AO. Hoewel niet de knapste wel een meid om vaker te bezoeken want ze geeft je het gevoel dat ze er zelf ook van geniet.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina(uitstekend)

Angelina weer bezocht en bij binnenkomst zat ze op bed tv te kijken maar alras werd het weer (luide Turkse/Bulgaarse) muziek dus ik verzocht haar om de volume wat naar beneden bij te stellen. Op die muziek staat ze altijd mee te swingen dus een goede gelegenheid om dicht tegen haar aan mee te bewegen. Daarna weer de gebruikelijke wasbeurt waarna ik me staand heb laten pijpen waarbij ze hem goed diep neemt. Daarna het standje cow-girl gedaan waarbij ze aangaf dat ie groot was en de kreuntjes bleven dan ook niet uit. Daarna doggy gedaan waarna ze plat op haar buik ging liggen waardoor ik haar goed diep hen kunnen neuken waarna de ontlading niet lang op zich liet wachten. Nb: Angelina is niet vaak voor haar deur aan te treffen. Als de deur is geopend zit ze vaak op bed. Ze heeft een naambordje en een kruk staat altijd voor haar deur als ze aanwezig is.

Commentaar

Angelina gisteren weer aanwezig en haar weer bezocht. Altijd weer de Bulgaarse muziek op de achtergrond.
            Eerst weer wat strelen en pijpen deed ze weer erg goed en diep. Daarna standje 69 en de standjes cow-girl en missio uitgevoerd. Daarbij gingen haar handen regelmatig over mijn rug heen en mijn kont had ze ook een paar keer vast en dat voelt erg lekker. Na de daad een paar afscheidszoenen en belooft haar in januari weer te bezoeken.

Commentaar

Op de valreep van mijn bezoek aan Duisburg nog even bij Angelina naar binnengewipt want eerdaags gaat ze met vakantie. 11 augustus werkt ze voor het laatst en zondag de 12 is dan een rustdag voor haar waarop ze de 13 voor 2 weken met vakantie gaat. Bij Angelina is het nooit stil op de kamer want de Bulgaarse muziek heeft altijd de overhand hoewel me dat niet echt stoort. De sex is altijd uitstekend met haar en haar pzc is altijd van een hoog niveau want al snel heeft ze hem stijf gepijpt. Dat doe ik de laatste tijd staand waarbij Angelina op bed zit en daarna doen we standje 69. Vervolgens de cow-girl en daarna doggy, plat doggy om tenslotte met de missio te eindigen. Wel een beetje jammer dat een gesprek met Angelina moeizaam verloopt omdat ze nagenoeg alleen Bulgaars praat maar met handen en voeten kom je er een beetje uit wanneer ze nog werkt en wanneer ze met vakantie gaat.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina (K205)(uitstekend)

Ook deze Bulgaarse, net terug van vakantie, weer bezocht. Bij binnenkomst zat ze weer een dansje te doen op de luide Bulgaarse muziek. Pijpen doet ze altijd erg lekker en met veel gevoel waarbij ze ook langs je lul gaat. Meestal stopt ze ineens met pijpen om daarna over te gaan voor een befbeurt maar veel langer moet het pijpen ook niet duren anders heb ik mijn kruid al verschoten. Tijdens het beffen stop ik ook mijn vinger in haar poes waarbij de kreuntjes niet uitblijven. Het neuken bij haar doe ik meestal eerst in standje cow-girl waarbij zij zich langzaam laat zakken en daarna stoot ik haar lekker en zucht en kreunt ze als ik haar diepneem en af en toe de opmerking dat ie gross ist. Nog doggy en plat doggy gedaan en vervolgens toen ik in de missio het voelde komen kreeg ik nog een klap op mijn kont waarna ik mijn sperma op haar onderbuik deponeerde. Blijft een lekkere geile meid die goed meedoet en lekker er op loskreunt bij iedere diepe stoot.

Commentaar

3 weken geleden had ik haar nog aan de lijn aangezien ik het mobieltje van haar zus kreeg aangereikt. Ze zou toen 3 weken later dus nu weer terugkeren maar haar vandaag niet aangetroffen. Als ze er is is dat goed te horen vanwege de Bulgaarse muziek die luidt uit haar kamer te horen is. Mocht iemand haar weer aantreffen dan graag even een berichtje. Alvast bedankt.

Commentaar

Angelina is na een aantal maanden afwezigheid weer terug. Was eerder vandaag bij haar kamer maar wist niet dat zij de kamer betrok want haar naam stond niet meer, zoals gebruikelijk, op de deur vermeld. De Bulgaarse muziek was wel weer te horen maar lang niet zo luid als voorheen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar weer eens een bezoekje te brengen want mijn laatste aan haar dateert weer van eind februari. Ik zal verder niet in details treden want heb over deze meid genoeg gerecenseerd en er aangezien ik zo'n beetje de enige ben die me met haar bezighoudt heeft het ook weinig zin iets te schrijven als reacties van anderen achterwege blijven.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina (K204)

Zo'n 1 1/2 week geleden Angelina weer gespot en haar 2 keer op 1 dag bezocht. De vorige keer dat ik in Duisburg was stond haar kruk niet bij haar deur wat betekent dat ze niet aanwezig is. Die bewuste zaterdag kwam ik de vulkanstrasse binnenlopen bij nummer 11 en juist op dat moment zag ik Angelina met een ander meisje praten en zij zag mij natuurlijk ook en pakte mijn hand met het verzoek met haar mee te gaan voor een lekker potje sex. Aangezien het nog vroeg in de middag was sloeg ik haar aanbod af en beloofde later te komen. Later die dag Angelina bezocht maar het bezoek viel niet mee vanwege haar geklaag dat ze niet rondkwam met het geld en het pijpen was ook zeer kort omdat ze last (pijn) had van haar tand. Nou vind ik sowiezo dat dames niet moeten klagen en zeker niet bij een vaste klant. Dus als haar houding niet verbetert zal ik haar de volgende keer moeten negeren. Overigens heeft ze haar oude kamer (nummer 205) weer terug.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina (K205)

Vandaag bleef haar vertrouwde kamernummer 205 gesloten maar wat bleek? Ze is verhuisd 1 verdieping hoger te weten, kamernummer 303 dus mod. even aanpassen. Ditmaal een pijpbeurt met condoom want ze had last (pijn) van haar tanden en ze liet me zien wat ze daartegen gebruikte.Pijpen doet ze nooit lang want ze houdt meer van neuken. Haar nieuwe kamer is aantrekkelijker voor haarzelf omdat ze nu beschikking heeft over een douche. De kamer op zich voor de klant is minder aantrekkelijk want er is minder bewegingsruimte en de kamer is donkerder. Toch wat raar opeens deze verhuizing want ze gaf aan zo'n kleine 5 jaar op kamernummer 205 te hebben gewerkt. Diverse standjes afgewerkt en uiteindelijk klaargekomen. Of ik haar nog eens ga bezoeken betwijfel ik want haar nieuwe kamer vind ik een stuk onaantrekkelijker.

Kamernr. aangepast. Dp.
                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 09-01-15, 18:08.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Angelina (K204)

Voor de afwisseling vandaag (zondag) in Duisburg en met dat troosteloze weer en de winkels gesloten geeft dat geen prettige ambiance. Kwam met de ICE vanuit Arnhem en er was geen zitplaats te bemachtigen want de trein was vol.
                          Toch nog een positief bericht en dat was dat ik niet werd gecontroleerd op een geldig vervoerbewijs zodat ik binnen 2 weken nog eens met datzelfde kaartje naar Duisburg kan afreizen. Uiteraard wat ik al verwachtte weinig dames op de vroege zondagmiddag en heb toch zeker een uur door de loophuizen van de vulkanstrasse "spaziert". Toen ik voor de zoveelste maal pand 11 binnentrad voor Angelina, want die had ik nog steeds niet gezien, kwam ze vanuit het niets naar me toe en begeleidde me naar haar kamer. Ze had me heel slecht nieuws te vertellen wat haar bijzonder trof. Het leven kan soms keihard zijn en ik had zoiets van dat dit grote verlies voor haar grote invloed moet hebben op haar doen en laten waardoor het werken er voor haar er niet makkelijk; zo niet onmogelijk op maakt maar ze is er toch gewoon want er moet nu eenmaal brood op de plank komen. Wil toch iets zeggen over haar dienstverlening want daar moet ook iets over geschreven worden want haar pijpwerk was weer uitstekend want ze deed het met veel afwisseling en op de gevoelige plekjes dus regelmatig ging ze erlangs heen. Qua duur is het nooit te lang bij haar want op een gegeven moment stopt ze ermee want neuken doet ze het liefst. Neuken was weer erg lekker en in diverse standjes en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
                          Hoop voor haar dat ze weer wat positiefs zal meemaken want het leven is al moeilijk genoeg.

Nb: ze had nu kamernummer 203.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Angelina (K33)

Onverwacht Angelina nog ontmoet. Ik liep in de Vulkanstrasse toen ze me zag lopen. Ze zei niet meer in Huis 11 te werken maar Huis 21; bovenste verdieping met kamernummer 33. Ze was erg tevreden met haar nieuwe kamer. Zag er netjes en licht uit alleen weet ik niet of de bovenste verdieping genoeg mannen trekt want het is hoog en de trappen zijn maar smal. Het bezoek was als vanouds weer lekker en heb de hele kamasutra met haar afgewerkt. Het orale gedeelte duurt nooit lang bij haar maar neuken kan lekker lang.

Nb: ze werkt meestal vanaf een uur of 16.00 uur tot diep in de nacht.

Commentaar

Was in de Charlottestraat toen ik werd nageroepen door Angelina. Ze gaat weer werken in de vulkanstrasse 11 met kamernummer 204. Vroeg nog waarom en ze zei last te hebben van haar buurvrouwen (muziek) maar das dan raar want juist om die reden heeft ze vulkanstrasse 11 destijds verlaten.

Commentaar

Moderator; Angelina is weer terug in de vulkanstrasse sinds 2 weken en haar locatie is nu vulkanstrasse 11 met kamernummer 209.

We hebben samen gedouched en elkaar gewassen en daarna volgde er een lekkere pijpbeurt zonder. Dit deed ze weer erg lekker maar niet al te lang. Daarom standje 69 gedaan en heb haar een flinke likbeurt gegeven.

Neuken in cow-girl, (plat) doggy en missio en heb haar flink geneukt en op een gegeven moment kon ze het bijna niet meer aan want haar Musschi was kaput

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Angelina (209)

Robbie, hoe is het GF gehalte bij deze dame? Heb haar nog nooit gezien, maar gezien de toppers nog steeds met vakantie zijn, wellicht eens een nieuwe dame "proberen".

Commentaar

@tiswarm

Ja; Betty aus Polen en Elena uit Italië alsmede Zahra nog steeds niet gesignaleerd.

Ik kom al heel lang bij Angelina en op de één of andere manier trekt zij mij aan. Ik kan niet spreken van een hoog GF-gehalte. Ze spreekt nagenoeg alleen Bulgaars en is niet echt een gezellige pratert. De sex is echter prima en ze is voor veel in en geen tijdsdruk.

Commentaar

Het blijft apart dat er geen echte concurrentie vd "top 3" is.

Maar bedankt Robbie, wellicht toch maar eens bij deze dame op bezoek gaan.

Commentaar

Iemand deze Angelina gespot? Spreekt nagenoeg alleen Bulgaars en vaak werkzaam in huis 11. Haar laatste kamer was 209. Werkt in de middag tot laat. Bvd

Commentaar

Aan het werk...
                                        X