Duisburg, Charlottenstrasse 35, Antonia (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 35, Antonia (Bul)

Vorige week kennis gemaakt met een nieuwtje, klein en tenger, maar o zo mooi. (als je van superslank houdt tenminste). Van Bulgarije, hmmm, dus ja, mijn vele contacten uit de Aarschotsstraat hielpen me in de goede richting en ik mocht hartelijk naar binnen stappen. Ze heeft superlang haar, maar dat zijn extensies, en blond, maar dat is geverfd. Gelukkig zijn de borstjes niet bewerkt. Prachtig gewoonweg. Mijn pik stond op springen en superhard, lieve Antonia had wat moeite om hem naar binnen te werken. Ze is zó nauw joh, nog nooit meegemaakt. We moesten gewoon het goeie standje zoeken om hem binnen te krijgen, en extreem groot ben ik nu ook weer niet. Voorzichtjes weg, leek wel ontmaagden. Eens binnen, kon je mijn soldaat zo voelen op haar buikje. Heerlijk met zo'n prachtig jong snoepje stoeien. Afgemaakt in doggy onder haar doppé, met uitzicht op haar ranke rugje.
    Vandaag was het iets minder. Dacht eens 50 eu te spenderen maar eigenlijk was het resultaat niet beter dan de eerste keer met 30. Ook de tijd niet, was krek hetzelfde. Ze begon al gauw te jammeren van ik heb koud, en griep en daaraan niet komen en steeds meer nee's.
    Tsja, ze was beter als ze vers aankwam. Was idd al bang dat een paar ruwe bonken haar zouden bederven.

Re: Duisburg, charlottestrasse 35, Antonia (uitstekend)

Jammer dat het bij de vorige poster minder is geweest. Ik ben gister bij haar geweest (samen met Mr. T naar Duisburg!) en ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een poppetje is! Dat poesje is echt niet normaal strak meer! Helaas zo krap dat ik er een gevoelige pik aan over hield. Maar goed, hoe je van petite, krap en knap dan moet je geheid bij haar zijn!

Commentaar

Re: Duisburg, charlottestrasse 35, Antonia (uitstekend)

Poppemieke Antonia is naar haar thuisland vertrokken maar beloofde me stellig terug te komen. Ik ga zeker nog eens langs, iedereen heeft wel eens een mindere dag niewaar. Alleen schat ik de kans niet hoog dat we haar nog terugzien.....

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 35, Antonia (uitstekend)

Antonia weer terug, begane grond deur waar je tegenaan kijkt!

Had haar graag eens willen proberen gisteren maar er was een verjaardag te vieren met haar vriendinnetje Viktoria die een verdieping hoger huist.

Mij werd het te laat voor ze terug waren dus het was vast een knal-feest in de Fat Mexican.

Volgende week maar eens kijken of ze er nog is en of haar vriendin Viktoria het toelaat dat ik met dit kleine poppetje ga stoeien
        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Aan het werk...
        X