Duisburg, Vulkanstrasse 26, Elena (Spa)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Elena (Spa)

Elena staat in de middengang, al ver aan de achterdeur als je ernaartoe loopt rechts. Knap meisje en vlot in de omgang. Ik ben eerder terughoudend over de populatie in hall 26, maar het bleek een zeer positieve ervaring. Elena spreekt vlot Spaans en Frans, wat Engels, dus conversatie no prob. Ze zégt Spaanse te zijn maar ik heb mijn twijfels. Dit is bijzaak, want het was een lekker ketsbeurt tegen het mooie kontje terwijl ze me heel meisjesachtig aankeek in de spiegel kwam ik megaklaar. tWas de tweede ronde in een uur tijd dus was het echt ontploffen.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 16:58. Reden: titel aangevuld

Re: Duisburg, vulcanstrasse 26, Elena (uitstekend)

Vandaag, begin van de middag, was Viktoria nog niet boven water. N.a.v. de positieve recensie over Elena, haar bij het opmaken aangesproken en idd een verdraaid leuke ondeugende meid, met cup A. Ze weet je, op allerlei manieren, lekker de maken. Alles mag van haar gestreeld worden, wordt zelfs gestimuleerd, en na een goede warmimg up, heerlijk in 2 standjes afgemaakt. Geen enkele tijdsdruk. Viktoria heeft er een concurrent bij.

Commentaar

Re: Duisburg, vulcanstrasse 26, Elena (uitstekend)

een blauwtje opgelopen bij Elena. (eigenlijk mijn tweede al nb bij dit meisje want tijdens de daad vergiste ik me van naam....domdomdom) Mijn kennis van achterwerken inspireerde me om haar voor te stellen voor een nummertje anaal. Was totaal on-mo-ge-lijk ze had er zelfs lol in dit te weigeren... was nochtans zeker van de uitgerokken kringspier Maar ja, wie niet waagt niet wint

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Elena (uitstekend)

Gewoon een uitermate lieve, plezierige, ondeugende meid met het figuur van een lolita!

Een precieze inhoud van mijn tijd in de kamer kan ik niet weergeven en moest ik haar ook beloven. Zeer genoten, maar dan ook door de persoonlijke klik en het persoonlijk contact met haar, ook als ik eens niet binnenkom!

Een verademing in vergelijking met sommige afwerksters in dit vakgebied. Uiteraard heeft zij ook haar voorkeuren naar klanten toe wat betreft uiterlijk en bejegening, maar als je een beetje in haar smaak valt dan valt er ook bij haar veel 'klaar te maken' en ga je een hele rare prijs/kwaliteit-verhouding krijgen.

Een meisje waar je als klant nog mens bent als je je zo gedraagt en een meisje wat zelf nog mens is en geen machine!

Wel de intelligentie van een slimme meid, daarmee meer talen machtig wat leuk converseren goed mogelijk maakt. Die slimheid blijft wel voorop staan, ondanks alle ondeugd en sexuele klik ( als je die weet te krijgen met haar ) blijft ze dus alles veilig doen!

Wat mij betreft top dus!
        Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Elena (uitstekend)

Klopt, het is echt een schatje. Ze hielp zelfs keurig mijn hemd dichtknopen voor ik vertrok. Heel hartelijk.

Commentaar

Aan het werk...
          X