Duisburg, Vulkanstrasse 26, Stefanie (Ita, K207)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Stefanie (Ita, K207)

vnv in duisburg geweest en een nieuw meisje bezocht ,tenminste ze werkte er sinds vandaag vertelde ze me.haar naam is stefanie en ze komt uit italiË.28 jaar had haar iets jonger in geschat,mooi zwart haar en prachtige bruine ogen.ik zag haar te staan in de grote hal ,als je achteraan binnenkomt zit ze aan de linkerkant.ze lachte lief naar me ,ik dacht eff erop af,ze spreekt zeer goed duits en en was vrij kort af.normaal vindt ik het wel leuk eff een babbeltje maken daar had deze dame geen oren naar.maargoed ik kom uiteindelijk ook voor 1 ding.daar heb ik toen ook maar voor gekozen,standaard pakket eerst een kijken wat voor meid het is ik had er m,n twijfels over.ik had me uitgekleed en mevrouw zat nog met kleren aan op bed,ik maar naast haar plaats genomen.langzaam begint ze zich te ontdoen van haar witte doorzichtige jurkje en de rest van haar kleding.daar kwamen een paar lekkere volle borsten te voorschijn(ik twijfel of ze echt zijn ze voelen wel heel goed aan),en wat een lekkere billen heeft deze meid.heerlijke zachte huid ,ze begon me stevig te pijpen niet te hard dat deed ze erg goed!maar niet heel lang ,ik moest me wel inhouden want ik kwam bijna en ze vroeg me opeens of ik wilde neuken ,tuurlijk!1e positie heb ik haar in missio genomen daarbij ze mij met haar schitterende ogen heel geil aankeek.toen heb ik haar in doggy genomen ,ze keek me wederom geil aan in de spiegel.ik heb haar vastgepakt bij haar borsten tijdens doggy en stevig doorgeneukt.ik moet zeggen dat ze best strak aanvoeld.echt super klaargekomen.prachtig uitzicht!aangekleed nog wat gepraat met haar en vertrokken.ze vertelde me dat ze zich te dik vondt ik vindt haar prachtig ,dat weet ze zelf ook vast wel maar ik denk dat ze dat gewoon graag hoort.aardige meid wel erg zakelijk niet dat ze hele tijd om geld zeurt dat niet maar een kusje kon er nog niet af bij vertrek dat vindt ik dan wel jammer.verder alles 100% meegevallen.ik ga er zeker nog eens opbezoek,alleen al omdat ze zo lekker is.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Stefanie (uitstekend)

Had stefanie al vaker gezien en haar vanavond bezocht, omdat ik haar bloedmooi vind.

gekozen voor 30 euro a lederenbroek, pijpen, anfassen en oliemassage.

Ze heeft maatje 38 en de lederenbroek zat haar retegeil. het strakke leer toont nog eens extra haar mooie lichaam.
    Tijdens het uitkleden stond ze zichzelf een beetje voor de spiegel te bekijken en gaf aan altijd al een lerenbroek te willen hebben en begon wat of ze de lederenbroek van mij kreeg.

Afijn, op bed beland en het begon leuk. Ze boog zich over mij heen, zodat haar lerenkont zeer strak was en ik er een beetje mee kon spelen.
    Had daarna een pijpsessie verwacht volgens afspraak, maar totaal verbaasd pakte ze meteen de fles olie en begon me af te trekken. Voordat ik een opmerking kon maken of ze niet eerst zou gaan pijpen, kwam ik klaar
    (nog steeds aan het nadenken of ik te geil was of dat zij me snel klaar wilde hebben).

In al mijn wandeljaren was dit de korste sessie die ik ooit gehad heb

Tijdens het wassen en aankleedden begon stefanie te zeuren dat ik haar de lederenbroek kado moest geven. Meermaals hier "nee" op geantwoord.
    Toen kwam ze met het voorstel of ze de broek een week mocht lenen, zodat ze in duisburg in lederenbroek kan werken en ik volgend weekend haar weer bezoek en dan de broek terugkrijg.
    Ook in dit trucje ben ik niet ingetrapt, maar kreeg wel een onderbuikgevoel dat ze de broek gewoon aanliet en ik dus straks van de lederenbroek af ben.

Uiteindelijk gaf ze toch gehoor om de broek aan mij terug te geven. Echter wilde ze eerst al haar collega's tonen hoe de lerenbroek stond.
    Ze deed het gordijn open en begon voor het raam te dansen in lederenbroek, zodat al haar collega's haar konden zien en ze kreeg wat complimenten toegeworpen. Ik kon zittend op bed nog wat van dit tafereel genieten.

Samenvattend:
    Bloedmooie meid, maar zakelijk en zeer duidelijk uit om snel geld te verdienen (en bij mij gepoogd om nog een lederenbroek kado te krijgen).
    Wilde haar borsten likken, maar daar vroeg ze al 20 euro extra voor

Ondanks haar mooie verschijning zou ik haar niet meer bezoeken.

p.s:
    Dame zit op kamernr 214 of 215.
    Ze heeft zeer mooie borsten, maar schat ze toch eerder op C dan D zoals spankooow heeft aangegeven
    Laatst gewijzigd door stefdev; 02-10-10, 00:30.

Commentaar

p.s:
      Dame zit op kamernr 214 of 215.
      Ze heeft zeer mooie borsten, maar schat ze toch eerder op C dan D zoals spankooow heeft aangegeven[/QUOTE]

ik denk dat stefdev gelijk heeft ik heb de borsten idd te royaal in geschat.het is een grote c cup.maar denk je ook dat ze echt zijn stefdev?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spankooow Bekijk bericht
        ik denk dat stefdev gelijk heeft ik heb de borsten idd te royaal in geschat.het is een grote c cup.maar denk je ook dat ze echt zijn stefdev?
        Ik dacht tijdens het bezoek wel dat ze echt waren. Maar nu ik een nachtje erover geslapen heb begin ik toch te twijfelen, omdat haar borsten wel heel mooi van vorm waren.

Commentaar

stefanie zit nu ook in het nieuwe huis en ze noemt zich nu stefania.ook vraagt ze nu iets meer dan de andere dames,mn maat wilde gisteren bij haar binnen gaan en ze vroeg 50 euro voor het standaard pakket.toen hij vroeg waarom ze dat deed werd ze boos.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spankooow Bekijk bericht
            stefanie zit nu ook in het nieuwe huis en ze noemt zich nu stefania.
            Stefanie is terug in Haus26 en noemt zich weer gewoon Stefanie.

Zit nu op kamer 207
            (middenpad, voorbij de kruising, 4e kamer links, beschreven vanaf de hoofdingang)

Vind het een zeer knappe meid. Was er vanavond bijna weer na binnen gewandeld.
            Aangezien ik toch de vorige keer de sex zeer gehaast vond en moe werd van het gezeur of ik haar de lerenbroek kado gaf, maar verder gelopen.
            Maar qua uiterlijk blijft het een prachtige verschijning in Duisburg.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Stefanie (Ita, K207)(uitstekend)

Laatste bijdrage meer dan twee jaar geleden. Ik ken haar niet van gezicht, ze is dus al een hele tijd weg. Naar het archief lijkt mij.

Commentaar

Aan het werk...
              X