Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katy (K706)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katy (K706)

Na resp. 2 damesbezoekjes in Oberhausen en Essen gierden de hormonen nog steeds door me lichaam en had nog 3 tientjes op zak, dus dat werd nog even Duisburg.
    Na veel moois gezien te hebben gekozen voor Katy in Haus17-19. Was al 3x met haar in gesprek geweest tijdens het rondlopen, dus het moest haar wel worden deze avond.

Kamer
    Katy zit op 2e etage, kamer 212.

Dame
    Katy is roemeense, begin 20 en net werkzaam in Duisburg.
    Ze heeft een normaal postuur (maatje 38), cup-B echt, lang zwart haar en donkere ogen.
    Haar duits is niet perfect en ze begreep niet wat ik precies wilde. Haar enige antwoord was steeds "30 euro". Gelukkig was haar roemeense buurvrouw zo vriendelijk om duits naar roemeens te vertalen en zo tot een overeenkomt met Katy gekomen.

Sessie
    Gekozen voor lederfetish waarbij de lerenbroek maatje 38 haar lekker strak zat en haar lekkere kont goed in opvalt.
    Ze begon met een pmc die uitstekend was. Ze dacht dat mijn paal een lolie was en begon op diverse manieren aan te zuigen, waarbij ze met haar tong veel teasing deed.
    Zeer lange pijpsessie gekregen van zo'n 15min en daarna overgegaan op oliemassage, waarbij ze zeer goed acteerde dat ze supergeil werd van het sperma dat ik eruit spoot.

Werkhistorie/tijden
    Werkt dus net in Duisburg en kan nog gebrekkig duits.
    Zoals de meeste meiden daar zal ze wel bijna elke dag vanaf de middag tot savonds laat aan het werk zijn.

Conclusie
    Zeer goede sessie met uitstekend pijpwerk.
    Katy komt zeer vriendelijk over, maar helaas is haar duits nog niet goed, waardoor de communicatie beperkt blijft tot wat korte zinnetjes.

Verder is ze zo gek als een deur. Na de sessie zei ze dat ze op een bikerbabe leek met de lerenbroek aan en ging op een stoel zitten en deed of ze op de motor zat. Ik moest achter haar ging zitten en haar vast houden, zodat ik niet van de denkbeeldige motor zou vallen

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katy (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev
    Katy zit nu op kamer 207 of 208. Ze staat bij de trapingang rechterkant 2e verdieping.

Herkende mij gelijk en vroeg of ik de lerenbroek bij me had
    Was er net en wilde nog even rondlopen. Toen ik 30min later terugkwam, was ze helaas bezet.
    katy is weer werkzaam in het nieuwe vulkaanhaus kamer 706 ma recensie volg later ma ben te druk met verplichtingen elders

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Katy (K706)(uitstekend)

deze dvp is uit getject

Commentaar

Aan het werk...
      X