Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (Roe)

Julius Weberstr, 2-de etage, denk dat dit kamer 8 is (helemaal links in de hoek). Zit een jong Roemeens meisje van 19 jaar met een engelen gezichtje, zwart lang haar met een lichte slag erin, licht getinte huidskleur. Heel mooi meisje met een lekker lichaam ook nog. Eenvoudige 30 euro beurt gedaan. Ze is nog nieuw en het is haar verteld dat voor 30 euro er geen kussen en aanraken e.d. bijzit. Was toch een leuke ervaring met dit hele mooie meisje. Voor 50 euro mag je ook beffen en kussen en meer aanraken. Mocht haar wel overal aanraken maar kussen wilde ze extra centjes voor

Re: Duisburg / Julius Weberstr 36 / Bella

gisteren heel slechte ervaring bij deze dame. Ze heeft me echt zo snel mogelijk afgeraffeld. Geen wonder dat ze geen klanten heeft. Hopelijk door mijn bijdrage krijgt ze nog minder en verlaat ze Duisburg zo snel mogelijk.
    Laatst gewijzigd door solemate; 16-09-10, 17:47. Reden: off topic deel verwijderen

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (goed)

ik vertrouw die meid voor geen haar, staat zich steeds te moeien met de service van andere meiden, op te dringen voor met twee meisjes, waaronder zij natuurlijk, mee te gaan, waarbij alles kan. Als ik kies voor het andere meisje alleen, Flora tussen haakjes, kan er opeens niks meer. Wel raar. Is weer hetzelfde Roemeense liedje van veel beloven en weinig geven. Nota, met Flora nieuwkomertje en Roemeense alles prima, zie recensie aldaar. Maar als Flora achter gesloten deuren begint te vragen om Bella erbij te nemen komt dat bij mij over als ongezonde werkdruk. Sorry hoor.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (Roe)(goed)

Ik zie dat de vorige recensies al enkele jaren oud zijn, dus ik weet niet als het om dezelfde Bella gaat. De omschrijving lijkt me te kloppen. Ik had in ieder geval in dit pand een redelijk goede ervaring met Bella.
        Ze maakte duidelijke afspraken aan de deur (pijpen enkel met condoom, geen anaal), en ze was niet opdringerig. Ik heb het er dan maar op gewaagd.
        We kleden ons beiden uit, en meteen begon ze al met een condoom uit te halen. OK, dat was zo ook afgesproken. Pijpen deed ze verder wel vrij lekker. Ook beffen was geen probleem. Ze ging languit op bed liggen, en bood me haar mooie kale kutje aan. En zo liet ze zich uitgebreid likken. Volgens mij genoot ze er stiekem zelfs een beetje van. Ze kreunde zachtjes mee, klonk zeker niet fake. Ze werd lekker nat, en duwde haar poesje stevig tegen mijn tong. Maar uiteindelijk is ze toch niet klaargekomen, en wilde ze gaan neuken. Ook hier deed ze enthousiast mee, in verschillende standjes.
        Ik had haar al 30 euro betaald bij het binnenkomen, en eigenlijk vond ik wel dat ze een extraatje verdiende. Ik was dan ook van plan haar een extra fooi te geven.
        Maar nadat ik was klaargekomen, nam ze haar Smartphone en begon een spelletje te spelen. Ik moest me alleen van het condoom ontdoen, wassen, aankleden. En hier werd geen woord meer gezegd. Dat vond ik een afknapper als afsluiting, en de fooi is er ook niet meer gekomen.
        Maar goed, ik heb heerlijke sex gehad voor slechts 30 euro, dus mij hoor je zeker niet klagen .

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (Roe)(uitstekend)

Ze is eruit gestapt, komt niet meer terug !

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Bella (Roe)(uitstekend)

Ze is weer terug....gelukkig.
            Heb haar afgelopen vrijdag bezocht, maar heb eerst mijn pik gewassen in Eros 26.
            Dus ik was blij dat ik Bella zag want je kan niet alleen je pik wassen bij Bella maar ook neuken, en goed ook. Typisch meid waar ik gewoon met voldoening uit haar kamer loop. Tijdens mijn duisburg evenement wordt Bella niet overgeslagen.

Commentaar

Aan het werk...
            X