Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Pamela (Col)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Pamela (Col)

Zaterdagavond de Pamela van de sexpalace eens bezocht,het is een kruising tussen Pamela Anderson en Lola Ferrari en alles is aan haar verbouwd neus lippen mond borsten Ecup buik achterwerk met silli inplantaten enz...in New York laten doen waar ze vanaf oktober weer voorgoed naar toe trekt.Ze ziet er zeer geil uit en dat is ze ook,ze zit op de 3 de verdieping kamer 18 en werkt daar iedere dag en slaapt daar ook tot ergens in oktober is ze voorgoed weg,niet verwarren met Pam van vulkan 25.Na mijn eerte ronde ben ik weer bij haar binnen gegaan en heb heel het spel nog eens overgedaan,super geil hoe zij te keer gaat en kreunen en roepen papa fuck me papa papa fuck me,dacht het beste in Duisburg al gehad te hebben maar dit overtreft al die vorige neukpartijen
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:12. Reden: titel

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Pamela (uitstekend)

Op de 3e zitten normaal alleen transen of omgebouwden

/edit: zie dat kamer 18 op de tweede etage is

Commentaar

Kamer 18 kan zijn dat dit 2de etage is maar daar zitten allemaal echte vrouwen die transen zitten ergens in het midden van de sexpalace denk nr40 op 3de etage maar zijn er maar heel weinig soms 2 of 3

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Divenice Bekijk bericht
        Op de 3e zitten normaal alleen transen of omgebouwden

/edit: zie dat kamer 18 op de tweede etage is
        @ Devenice,

Zie http://www.bordellcommunity.de/plaene/vulkan.htm

Kamer 18 is wel degelijk op de 3e verdieping van nr 36.

Je haalt waarschijnlijk twee delen door elkaar. In nr. 36 zitten op de 3e verdieping normaliter ook geen transen.

De transen zitten op de 3e etage van nr. 40/42 (en daar is een kamer 18 op de 2e verdieping, maar die wordt hier dus blijkbaar niet bedoeld)

Commentaar

Klopt inderdaad, 't is ook zo'n warboel met nummers

Commentaar

Weet iemand welke dagen ze werkt? zondags ook?

Alvast dank

greet

Commentaar

Deze dame werkt normaal iedere dag van 11uur tot 03 uur

Commentaar

Heb haar gisteren ook bezocht.
                Lieve meid, iets ouder maar wel met de nodige ervaring.
                Ze maakt er een mooie rit van en haar tongetje komt overal

Door het uitgebreide voorspel was het snel afgelopen toen ze eenmaal op me zat.
                Ook daarna verliest ze de aandacht niet en helpt ze bij de wasbeurt mee.

Zeker een herhaling waard

Commentaar

Zaterdag bij pamela geweest en ja wat een lekker lijf heeft deze dame echt alles is perfect aan deze dame voor mij toch persoonlijk

Gestart met een b2b waarbij ze op mij kwam liggen en ik lekker aan haar tepeltjes mocht zuigen, zij aan de mijne ook natuurlijk.

Natuurlijk stond mijn soldaat in no time paraat waarbij we overgegaan zijn naar 69 en ja zeg wat kan deze dame pijpen (zc) terwijl ik lekker aan het likken was zuigde ze zonder handjes mijn pik lekker diep. Ze ging lekker op en neer stak er wat variatie in de pijpbeurt waarbij ze mijn 2 balletjes zeker niet vergat.

Dan bij het neuken kwam ze op mij liggen terwijl ik op een rustig tempo in haar poesje schoof echt geil terwijl ze met haar grote joekels tegen mijn borstkas zat te schuiven En om het nog geiler te maken begon ze in mijn oor te likken en op mijn lip te zuigen te kussen (niet tongzoenen doet ze niet). Verder ook nog normaal en doggy gedaan wat natuurlijk ook zeer aangenaam was.

Krijg nog altijd een tent als ik terug denk aan mijn 40 minuutjes met deze dame
                  echt een aanrader.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Pamela(uitstekend)

Denk dat dit de Pamela is die momenteel naast Lea zit op de begaande grond is niet dezelfde Pamela die is vertrokken naar Amerika

Commentaar

Idd de Pamela die ik bezocht zat op de eerste verdieping.... Denk wel dat ik het hier over de juiste dame heb de informatie van de dame klopt + de naam alleen de locatie klopt niet.

Iemand die hier meer over weet ?

Commentaar

Heb Pamela vorig jaar ook bezocht en ze zat toen op de 3e verdieping en tegen mij zei ze ook dat ze naar Amerika zou vertrekken en nadien heb ik haar niet meer gezien.
                        Heb ook een Pamela naast Lea/Lia gezien en even gesproken maar dit is dus niet de Pamela waar het in deze topic omgaat. Voor de Pamela naast Lea moet dus een nieuwe topic worden gemaakt en deze Pamela is vertrokken en kan zodoende naar het archief.

Commentaar

Pamela die momenteel in de sexpalace werkt komt uit de vulkanstr 23 25 en heeft nu een vaste plaats naast Lea baby maar heb haar ook al op ander verdiep weten zitten. De Pamela waar dit topic over gaat is naar Amerika vertrokken,maar beiden zijn blond Colombiaans met grote silimeloenen en dan is de verwaring normaal ( hoop dat ze toch is terug gekomen zal haar zeker weer bezoeken) zal het gaan uitzoeken zo hebben we weer een reden om naar het beste sexfestijn te gaan onder de groene sextorenwordt vervolgt...

Commentaar

Aan het werk...
                          X