Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Isa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Isa

ze hebben daar op nr 36 een vers blik Roemenen opengetrokken geloof ik, het zweemt daar. Op de 2° verd kamer 12, een knap fris lolita dametje trok mijn aandacht. Ik twijfelde enorm doordat ze Roemeens was en behoorlijk asertief, maar viel toch voor haar mooie body, zwarte haren en donkerbruine ogen. Op de kamer viel het behoorlijk tegen maar ik heb er maar het beste van gemaakt. Eerst betalen en wel direct, bij missio mocht ik niet op haar liggen omdat ze zo tenger is (ben anders geen lompe vetzak), hield haar beentjes wat gesloten om niet te diep door te stoten. Allez, dan maar doggy. Dan het bevel om maar gauw klaar te komen want ze had honger pff (nog een betere bedenken?) Ok, als ik dan toch bevelen moest opvolgen zal ik ze maar omgekeerd doen. Steeds als ze vroeg om te komen begon ik wat harder te beuken. Klaagde over "hast ein groosse schatzie" Dacht aan mijn belastingsbrief om het orgasme nog wat uit te stellen.... Heb dat tenger onbeleefd ding lekker lang afgeneukt, mijn klaarkomen verdoezeld en nog lang doorgestoten. Als ze dat door had werd ze kwaad en was het gedaan. Ze klaagde dat ik al te lang binnen was, wat een zeur. Als ik haar naam vroeg wilde ze dat niet zeggen omdat ze niet op het internet wilde. Zal wel zijn reden hebben. Na lang aandringen was het Isa maar morgen kan ze weer een andere naam verzinnen. Heeft een navelpiercing en een tatoe op de onderrug. Is klein en tenger, met moeite 40 kg.
Aan het werk...
X