Duisburg, Vulkanstrasse 13, Ramona (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13, Ramona (Hon)

Op de 1ste etage links achterin de hoek zat een stevige jonge vrouw.
    Ze komt uit Hongarije, heet Ramona, grote borsten, mooi hoofd, bebop achtig kapsel. grote tats op haar schouder en boven haar scheenbeen. Niet knap, best een mooi gezicht.

Ze begon in de gang tegen me op te rijden en een beetje te spelen met haar handen in mijn broek en onder mijn trui.

Voor 30 euro deed ze pzc, en klaarkomen in haar mond en de rest met.

Op de kamer was ze aardig. Ze trok niks uit ondanks dat ze dat op de gang had toegezegd..later.. zei ze.. en pijpte me staande, deep throat erg lekker, echt zo goed...alleen het duurde 20 seconden..toen vroeg ze..zo pijpen kost 20 euro extra. Natuurlijk ging ik voor de bijl dus 20 euro bijbetaald. Toen ging de beste pijpbeurt aller tijden nog een minuut door en ze vroeg steeds ..fuck ok. En we zouden kort neuken en dan zou ze weer doorgaan met pijpen, ik voelde toen natuurlijk al dat ze me heel snel wilde afwerken.

Neuken was oke maar heel kort allemaal.Ze was wel lekker strak en deed goed mee.
    Ik vroeg of ze kuste en kreeg een voorzichtig kusje op mijn lippen.
    Tijdens doggie begon ze erover dat ik maar klaar moest komen in haar mond. Maar dat was alleen met haar tong likken.

Toen had ik er geen zin meer in...ik dacht ik ga naar een andere dame. Cut your losses, ik kom niet om mijn lading te lossen maar om met een lekker gevoel de avond in te gaan. Daar is meer voor nodig dan deze afwerksex.

Me dus snel aangekleed, haar een prettige avond gewenst en vertrokken.

Deze dame is een verschrikkelijke uitpezer, bij mij wel in ieder geval. Ze is heel goed vooral in deep throat pijpen, alleen wil ze er zo snel mogelijk vanaf.

Dus 50 euries lichter en met volle lading weer vertrokken en snel naar mijn schatje in Duisburg gegaan.

Ik zal haar niet meer bezoeken. Dit was in wandelopzicht een flop en niet bevredigend. Erg jammer want als deze vrouw ervoor zou gaan zouden ze de deur plat lopen bij haar.
Aan het werk...
X