Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Anna (K2)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Anna (K2)

zit op eerste verdiep tegenover trap linkerkant ben dinsdag bij deze dame geweest want er was weinig keuze ik denk dat het te warm was ze ziet er uit als http://www.imdb.com/name/nm1083404/ van tv-serie life binnen mezelf gewassen zij niet dan op het bed haalde ze haar borsten uit haar bh ge zag enkel haar tepels pijpen was enkel mijn eikel met een paar vingers dan zij boven op mij na 1 minuut vroeg ze om te wisselen ik zij nee dan nog 1minuut bij dan doggy ik dacht dat ze over met mijn ballen aan't spelen was niet dus ze had mijn lul vast met 2 vingers dan arm weg ge duwt dit heb ik verschillende keren moeten doen dan zo hard geramt dat ze zij dat ik haar pijn aan't doen was dan ben ik gekomen deze dame ziet er goed uit dit is dan wel alles
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-08-10, 06:34. Reden: "Verleende diensten" aangevuld.

Re: julius weberstrasse 36 1v k2 anna

Oorspronkelijk geplaatst door daal Bekijk bericht
    dan zo hard geramt dat ze zij dat ik haar pijn aan't doen was dan ben ik gekomen deze dame ziet er goed uit dit is dan wel alles
    Flinke jongen ben jij ! en erg lekker om een vrouw pijn te doen..ben jij wel helemaal lekker bovenin je hoofd ?

PS ik zou Daal graag op mijn negeerlijst zetten hoe krijg ik dat voor elkaar ?

Commentaar

Re: julius weberstrasse 36 1v k2 anna

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
      Flinke jongen ben jij ! en erg lekker om een vrouw pijn te doen..ben jij wel helemaal lekker bovenin je hoofd ?

PS ik zou Daal graag op mijn negeerlijst zetten hoe krijg ik dat voor elkaar ?
      Valt wel mee karelclosetrol.
      vele dames zeggen dat het pijn doet als je aan hun poesje zit.
      Een typische manier om klanten te bewegen van de vagina af te blijven.
      Ik heb het meerdere malen meegemaakt.

Commentaar

Re: duisburg, julius weberstrasse 36, anna (slecht)

Karel colestrol , snap goed wat daal bedoelt , heb haar ook bezocht
        overal handje er tussen.
        Liggen klagen , terug trekken meer geld willen, ben je nog niet klaar
        dat gezeur !
        Kan me heel goed in Daal vinden , want heb haar toen ook op mijn hardst
        geneukt wat ik kon ,.
        Want trap maar niet in haar million dollar smile en ondeugend kopje want
        het is gewoon een groot kutwijf !!
        En als ze niet met klanten om kan gaan , of niet gewoon geneukt wil worden
        moet ze wat anders gaan doen toch ?
        En niet klanten die betalen , wat regeltjes op liggen leggen , en vervelend liggen doen !
        En dat moest er ff uit met je negeerlijst !
        Grtz Good life

Commentaar

Re: duisburg, julius weberstrasse 36, anna (gewoon goed)

Anna is gewoon een hele fijne sympathieke meid, die helaas niet opgewassen is tegen dit vaak harde vak. Maar ze heeft het geld hard nodig.
          Het is zeker waar dat ze schichtig is. Ze wordt al nerveus als je om extras vraagt, want ze werkt alleen maar safe. En het is ook duidelijk dat ze dit werk tegen haar zin doet. Het is ook geen pretje als er iedere keer wordt gevraagd naar handelingen die ze gewoon niet wil en kan doen.
          Maar ik heb een paar weken geleden prima contact met haar gehad. Ik wist haar gerust te stellen en kon heel goed met haar praten en als ze merkt dat je haar als mens behandelt, dan ontdooit ze. Het werd een intieme sessie.

Ze houdt inderdaad haar bh liever aan, want ze vind zelf dat haar borsten te slap zijn. Haar mooie grote tepels maakten alles goed. Ze zijn wel een paar cm lang en ik mocht er naar hartenlust op sabbelen.
          Anna heeft verder zelf geen idee hoe mooi ze is. Complimentjes doen dan ook wonderen bij haar. Ze heeft een mooi figuur, slanke taille, lekker vrouwelijk kontje. Haar kutje is van een heel bijzondere schoonheid: prachig zacht rose, sappig en zonder lelijke rafelrandjes, een pracht exemplaar. Een rose mosseltje, heel bijzonder.

Als je haar normaal met respect en misschien wat voorzichtig behandelt, is er helemaal niks mis met haar.
          Dat er gasten zijn die als ze hun zin niet helemaal krijgen, extra hard doorrammen, daar wordt ik misselijk van. Wat een agressie! Voor mijn gevoel zit dat tegen aanranding aan.

Ik ga zeker nog terug naar Anna, als ze het nog volhoudt. Want het beeld van dat zeldzaam mooie kutje, dat raak ik niet meer kwijt!

Haar leeftijd moet minimaal een tandje omlaag. En ze is eerder slank dan normaal.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Anna (voldoende)

dit was wel niet zo hard ik denk dat ik wat te hard in haar heupen kneep het viel best wel mee wat ik deed er zijn wel dvp met blauwe plekken op hun lijf

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TheKit Bekijk bericht
              Anna is gewoon een hele fijne sympathieke meid, die helaas niet opgewassen is tegen dit vaak harde vak.
              Afgelopen avond in duisburg en n.a.v. deze recensie extra gelet op deze dame.

Kan alleen maar zeggen dat ze er een gewoon leuk uitziet.

Echter toen ik haar zag lag haar hoofd op de schouder van een andere dame en echt blij keek ze niet.

Ben maar verder gelopen en dus ook niet met haar kunnen praten.

Dit beeld wat ik van haar heb gezien (ook al ken ik haar niet en was het een moment opname van een paar seconden) ondersteept wel de zin van thekit:
              en het is ook duidelijk dat ze dit werk tegen haar zin doet

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Anna

mijn recensie is van een maand geleden was gewist wegens geen huisnummer ben er woensdag ook voorbij gewandeld en lachte toen naar mij dus zal het wel meevalen het is misschien wel gedwogen werk voor haar bij mij was er niets van te merken of het tegen haar zin was maar het is al 1 maand geleden er kan veel gebeuren in een maand

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TheKit Bekijk bericht
                  Anna is gewoon een hele fijne sympathieke meid, die helaas niet opgewassen is tegen dit vaak harde vak...
                  Mooie reaktie zo beleef ik het ook.
                  Ik vind ook in de recensie van daal en reraktie van Loco dat er een menselijke maat ontbreekt. Ze zijn hard en wie de bal kaatst...
                  Laatst gewijzigd door Commodore64; 25-12-11, 11:44. Reden: quote ingekort

Commentaar

Aan het werk...
                  X