Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Gina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Gina (Roe)

Vandaan de stoute schoenen aangetrokken en een bezoekje gebracht aan Duisburg. Daar rond 19.00 uur aangekomen besloot ik gebruik te maken van de gratis parkeerplaats aan de julius-weberstrasse, ik nam direct de eerste de beste deur pal tegenover mijn auto. Voor het eerst in mijn leventje stapte ik een laufhaus binnen. Op de eerste etage passeerde ik enkele goed duits sprekende dames (eind 20 schat ik). Ik liep de trap op naar boven waar ik, op de 3e etage praktisch werd aangerand door een (weliswaar) knappe negerin. "Bitte sjatsie, komm" klonk het meermaals terwijl ze mijn zaakje betastte. In mijn beste Duits gaf ik aan dat ik verder wilde kijken. Een etage lager keek ik mijn ogen uit, ik schat dat er zo'n 7 jonge meiden rond liepen en allemaal, om het maar plat te zeggen; erg lekker! Ik keek even rond en er waren twee meiden die bij mijn interesse niet direct naar mijn kruis grepen. Mijn keuze viel niet op een donkerharige en heuze kletskous naast de trap, maar op dat ene rondborstige meisje dat alleen maar vriendelijk (en geïnteresseerd) keek. Dat leek mij een reden om zeker te weten; haar wil ik!

Eenmaal binnen maakte ik een babbeltje en vroeg ze (enigszins verlegen); "uhm the money". Ow ja bijna vergeten. Ik vroeg haar naam, "Gina" antwoordde ze. Ze vertelde dat ze pas 5 dagen in Duisburg was en oorspronkelijk uit Roemenië kwam. Het blacklight in haar kamertje zorgde voor een surrealistische sfeer, en verraadde tevens mijn opwinding. Ze legde netjes een handdoek op bed, en ik nam (inmiddels uitgekleed) plaats. Gina dacht dat een beetje wrijven mij in opperste staat van opwinding zou brengen, dat viel vies tegen. Ze deed het condoom om mijn slappe lid en nam het in de mond, dat deed wonderen. Ik probeerde haar met een vinger in eenzelfde opwinding te brengen, dat mocht... totdat ik het gevoelige plekje gevonden had. Gina nam met haar vollere lichaam plaats bovenop mijn paal en bewoog gortig op en neer, met een prachtig uitzicht op haar volle boezem als resultaat. Ze leek te genieten, ze keek zowaar ook naar mij, maar nimmer keek ze mij aan. Ik vroeg haar te gaan liggen; waarop we in een voor haar nieuw standje plaatsnamen. Opvallend was nu hoe ze telkens van mij weg keek, ook haar lichaam hield ze op afstand waardoor het niet echt intiem aanvoelde. Mede hierdoor "verslapte" mijn aandacht en wisselde we opnieuw van standje. Het condoom was inmiddels deels terug gerold, en wilde eigenlijk niet blijven zitten (heb ik vaker last van). Gina nam, op mijn verzoek weer plaats bovenop mij. Ik had het gevoel dat ik niet in haar zat, dat vroeg ik haar ook. Een beetje geïrriteerd antwoordde ze ja. Eigenlijk interesseerde het mij op dat moment ook niet; ik voelde dat mijn (erotische) einde naderde. Toen ik klaarkwam; en dat was misschien wel het mooiste moment, drukte ze zich stevig tegen mij aan. Ze pakte netjes een doekje en ontdeed mij van het condoom, waarop ze mijn lid schoonmaakte. We babbelde even en ik kreeg een sigaretje aangeboden waar ik dankbaar gebruik van maakte. Ik nam op het badkamertje een slok water uit de kraan en zag de nog steeds naakte Gina mij opwachten waarop ze de deur voor mij open maakte als teken te mogen (moeten) vertrekken.

Al bij al € 30 betaald voor een "quicky", een moeizaam vluggertje wel te verstaan. Hoewel de sex zeer matig was, heb ik mijn eerste prostitué ervaring opgedaan met een ontzettend schattig en lief meisje..... Ik denk dat ik haar hiermee het beste verwoord.

Onderweg naar buiten kwam ik, bij de trap op diezelfde etage die andere schoonheid, met lang donker haar tegen. Ze sprak me wederom aan met het verzoek of ik naar binnen kwam. Ik vertelde dat mijn avontuurtje er inmiddels opzat; ze was "boos".. Sprak zowaar een paar woordjes Nederlands. Opvallend vond ik wel; ondanks dat ik duidelijk had gemaakt echt niet zomaar een tweede keer te kunnen, dat ze geïnteresseerd bleef en in was voor een babbeltje (ondanks dat er andere wandelaars voorbij liepen). Ik denk dat ik voor haar, zeker eens terug ga komen (en dan ook de andere laufhausen eens bezoek).
Aan het werk...
X