Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Maria (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Maria (Bul)

Maria is Bulgaarse, hoe kan het anders, een klein lichtgewichtje. Ze werkt sinds een maand in duisburg en is heel nieuw in het vak. Blasen ohne en ficken mit voor 30 euro. Het ijs brak als ik in het Bulgaars begon te babbelen, kan het verdorie beter dan duits. Heel vriendelijk madammeke. Blasen was goed, heb wat moeten bijsturen, en ze is wat verlegen, maar dat heeft zijn charmes, niet. Ficken in missio was goed, maar ik wou ook haar tiny achtergevel bewonderen dus over naar doggy. Mooi kutje overigens. Klaargekomen met zicht op de bengelende borstjes. Minpuntjes zijn gebrek aan ervaring en de niet zo'n frisse geur vanonder. Haar buikje en vooral de typisch donkere verticale streep op haar buik doet me vermoeden dat ze zwanger is maar ik heb het haar niet gevraagd, is mss gewoon de leeftijd.... Ze durfde geen geld te vragen en ik heb het haar dan maar zo achteraf gegeven. Ik denk niet dat we Maria hier lang gaan zien.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Maria (goed)

Heb een maandje geleden haar ook bezocht. Ze bood me toen AO aan dus alles ohne gummi. In een vlaag van verstandsverbijstering moet ik hellaas bekennen dat ik dit aanbod heb geaccepteerd. Dom Dom Dom. Weet ik. Heb er niks aan over gehouden. Zag haar gisteren weer staan en dacht naar aanleiding van bovengaande recencie oke die moet ik nog schrijven. Leuke sessie met haar gehad. Veel vingerwerk, kuswerk en lang geneukt.

gr semibelg

Commentaar

In welk huis zit Maria? 11A of 11B? Welke kamer?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
        In welk huis zit Maria? 11A of 11B? Welke kamer?
        11A begane grond tegenover de beheerder.

Commentaar

Nee, zat in 11B op de 2° verdieping. Is mss dezelfde, de helft van Bulgaarsen heten Maria.

Commentaar

Aan het werk...
          X