Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim (Rus)

als je naar de eerste verdieping stijgt, loop je er recht op. Kim is Russische, amazing slank fotomodel, nogal een groot hoofd in verhouding en nogal erg geschminkt gezicht, dat valt wat tegen. Maar toch heel vriendelijk. Blasen en ficken, alles netjes met cd voor standtarief. Kim is piepjong en mooi bruin gezond. Pijpen deed ze heel goed, jammer van de cd die in de weg zat, maar ja, en ficken met een kledder gel spietste ze haar over mijn rechtstaande soldaat. het ritme beviel me niet, dan maar over in missio. Was lekker. Kim laat niet viel toe, een heel klein kusje, eventjes borstjes verwennen, alles met mate. Desalnietemin heel vriendelijk en lollig, niet gejaagd en heel eerlijk.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim (goed)

weet iemand de werk tijden van deze dame?

Commentaar

ze zei dat ze rond twee uur in de namiddag begon

Commentaar

Oftewel kwam ik na lange tijd afwezigheid onze Kim weer tegen, of het is een gekloonde Kim, ze lijkt er verdraaid goed op en werkt op de kamer er juist naast. Kim ziet er net hetzelfde uit, is ook Russisch en werkt er al een jaar zegt ze. Kan dus gouwe ouwe Kim zijn, al zegt ze van niet. Kan wel, maar omdat ze zoveel gemeen hebben begin ik toch maar geen nieuwe recensie (ben wat lui...) Kim superslank, eerder mager, prachtige taille, natuurlijke borstjes, plat gatje, mooi zonnebank gebruind, vriendelijk in de omgang, spreekt engels, is geen haastkonijn, maar niet zoenen en alles safe. Ik heb genoten van haar lichaampje, en zij van mijn strelingen....

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim (Rus)(goed)

Groot was mijn verbazing toen ik gisteravond plotseling de Duits/Russische Kim weer zag.
          Ik was nog nooit bij haar geweest in de tijd dat ze in het Vulkanhaus werkte. Waarom niet? Daar kan ik zelf geen zinnig antwoord op geven want ik vind en vond haar altijd een erg aantrekkelijke verschijning. Ze ziet er gewoon erg goed uit. Heel erg verzorgd, mooi gebruind en met een lichaampje waar je gewoon "U" tegen zegt. Zo'n prachtig figuurtje zoals zij dat heeft daar kunnen erg weinig vrouwen aan tippen. Ze komt bij mij erg in de buurt van het ideaalbeeld van een vrouw. Ze heeft gewoon iets. Vooral veel stijl en klasse. Ze is een lange tijd afwezig geweest, sowieso een half jaar. Maar nu wil ze vooral in de weekenden weer terugkomen. Daar ik meestal in de weekenden niet in staat ben om te wandelen was dit een unieke kans om alsnog met haar kennis te maken. Ik moest en zou bij haar kameren. Haar mooie verschijning kon ik gewoon niet weerstaan.
          Om kort te zijn: deze sessie ontpopte zich als één van de besten die ik sinds lange tijd heb gehad. Nu zeg ik dat wel vaker maar dat je gewoon zo'n goede service krijgt bij zo'n mooie meid met ook nog ééns zo'n vriendelijk karakter dat vind ik toch wel bijzonder. Want let wel, deze kleine dame is echt bijzonder knap. Mijn ogen vielen er zowat uit van verbazing toen ik haar zonder kleding zag! En heus, ik ben wel wat gewend. Echt een perfect lichaam heeft ze. Zeer slank, super mooie borstjes en een paar wonderschone ogen. En daar mag je dan mee aan het stoeien! Wowww.....!
          Alle standjes die ik met haar deed waren bijzonder fijn. Pijpen doet ze ook erg lekker. Wel een beetje stevig maar daar ben ik niet vies van. Geeindigd zijn we in de missio. Wat een gezicht dit bijzonder mooie dametje onder je. En ze kijkt je tijdens de sex zo indringend en lekker aan. Dit moest wel leiden tot een lekker hoogtepunt en dat werd het dan ook.
          Wat jammer dat ze alleen maar in de weekenden schijnt te werken. Want ik wil meer met haar! Langere sessies die best wel wat mogen kosten. Deze dame heeft stijl, klasse en bovendien ook nog eens een erg lief karakter. Een dame waarvan ik vroeger, toen ik nog niet wandelde, alleen maar kon dromen. Tja, de Vulkan maakt je dromen waar!!

Ps. Kim is inmiddels 24 jaar dus de leeftijd kan aangepast worden.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim (Rus)(uitstekend)

Heb gisteren deze leuke meid alweer voor de derde keer bezocht.
            Ik kan gewoon geen week zonder haar. Ze is goedlachs, ziet er bijzonder goed uit en de sex met haar is ook nog eens erg fijn. Alle ingredienten dus voor een perfekte sessie. En die krijg ik ook bij haar.
            Ik ga altijd met een bijzonder fijn gevoel weg bij deze kleine dame.
            Ze is met recht één van mijn vaste dvp's op de Vulkan geworden.

Commentaar

Aan het werk...
            X