Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Irina (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 40, Irina (Rus)

Hobbele schrijft ook weer braaf dan ga ik ook weer even verslag doen.

Ergens in het middenstuk van de Julius Weberstr op de 1-ste etage zat Irina een hele mooie en leuke Russin van 24 jaar. Ze was volgens eigen zeggen redelijk nieuw in het vak. Deed geen PZC maar liet zich wel beffen voor 30 euro (maar heb wel 10 tip gegeven). Heel relaxed aardig meisje. Typisch een wel opgevoede Russin.

Het was voor mij erg laat, na 23u op zondag avond en zat er doorheen omdat ik daarvoor 2 maal voor het eerst de Gussstahlstr in Bochum had bezocht. Tussendoor was ik naar Recklinghausen gegaan waar mijn eigenlijke doel lag: http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/4921 Ging voor Alina maar de fotos waren fake. Vaak zo met die Aziaten in Duitsland en Belgie. Liegen over leeftijd, fake fotos. En toen kon ik Bochum ook maar moeilijk uitkomen omdat de snelweg was afgesloten. God knows waar ik langs ben gegaan maar kwam pas ergens in de buurt van Essen weer op de snelweg. Toen ook nog even in Oberhausen gekeken en daar zaten 2 nieuwe lekkertjes op de 2-de verdiep van nr 32.

Irina is echter een aanrader. Hoop dat ze blijft. Ze ging eens aanzien hoe ze het vind.

Ze is ongeveer 1.65, lang donkerbruin haar met een lichte slag erin. Ze heeft een opvallend kalme uitstraling.

Re: Duisburg / Julius Weberstr / Irina

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Ergens in het middenstuk van de Julius Weberstr op de 1-ste etage
    Iemand enig idee welk Haus?
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse , Irina (goed)

Waarschijnlijk Julius Weberstrasse 40.
      Kaartje gestuurd naar Freddy_K. Kan hij nog even puzzelen op welk kamernr de dame zit

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse , Irina (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
        Waarschijnlijk Julius Weberstrasse 40.
        Kaartje gestuurd naar Freddy_K. Kan hij nog even puzzelen op welk kamernr de dame zit
        mooie link stevdev.

Nog vind ik het lastig te vinden. Het is komende vanaf de Vulkanstr volgens mij de 3-de ingang maar als ik naar het kaartje kijk is het toch echt het stuk van Sex XX Palace 42 - Sex XX Palace 40. Ze zat dan afgelopen zondag in kamer 11 op de 1-ste etage.

http://www.bordellcommunity.de/plaen...r_04.08.08.png

maar ja waar de meisjes precies zitten is nog veranderlijker dan het Hollandse weer. Ze had afgelopen zondag geen naam op haar kamer deur staan omdat ze eerst het werk even wilde aanzien, zei ze ...

Ik houd het op nummer 40. (A)
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-08-10, 06:41.

Commentaar

Aan het werk...
        X