Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Vivienne (Roe, K19)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Vivienne (Roe, K19)

in het pand nr 11 ga je naar het buurpand bovendoor, weet niet of het ook 11 is of 13. Daar zit tegenwoordig een nieuwe lading oostblokkertjes, bulgaren en roemenen, nieuwe jonge meisjes. Allemaal lekker, heb de nieuwe Vivy geprobeerd omdat ze er zo nieuw en onschuldig uitzag. 1° verd, kamer 20.Bruin haar, spreekt geen enkele taal, mooi figuurtje. Binnen dan maar gebarentaal, blijkt uit Roemenie te komen, is een beetje onwennig. Er kwamen een koppel prachtige jonge borstjes met nog roze tepels te voorschijn. Ze liet wel alles toe, tasten, zoenen, likken aan haar prammetjes, maar toch niet te lang. Had precies wat haast. Cd om en een pijpje, liet haar lekker strelen. Dan kroop ze op mij, mijn joekel in haar kutje wriemelen. We konden het goede ritme niet vinden dus vroeg ik maar om te draaien. Ging woefwoef klaarzitten, maar ik legde haar op haar bevallig rugje, haar juweeltje helemaal tentoon. Lekker binnengedrongen, Vivy wende haar hoofdje af, oogjes dicht, en mijn eigen gangetje gegaan tot de borstjes mooi aan het dansen waren en ik lekker klaarkwam.

Re: Duisburg, Vulcanstrasse 13? Vivy

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
    in het pand nr 11 ga je naar het buurpand bovendoor, weet niet of het ook 11 is of 13.
    Betreft pand 11 (Pand 11 bestaat uit 11A en 11B met een doorgang op de 3e verdieping tussen 2 panden. Het pand wat hier wordt bedoeld is dus 11B)

Commentaar

Vivienne 11b begane grond

Ze zit op de begane grond recht tegenover de trap. Een waanzinnig mooi natuurlijk meisje van 19 jaar uit Romania.
      Blond , zeer strak lichaam, heerlijke ogen en een jeugdige onschuldige uitstraling, prachtige strakke B cupjes. Echt een hele slanke en mooie jonge meid. Werkt hier 1 maand. En is echt nieuw in dit vak.
      Na een rondje door alle laufhausen was dit met kop en schouders de mooiste dame, na ontdoen van haar kleding was het nog veel beter als ik vermoedde.
      Haar lichaam is perfekt, geen ijzerwerk, geen plaatjes, strak, mooie borsten, prachtig gezicht. En als ze je aankijkt met die ogen en ze lacht dan smelt ik.

Haar service was erg goed.
      Pijpen met condoom een beetje kort maar wel lekker en gevarieerd.
      Maar neuken in alle standjes was zeer goed.
      Ze heeft er wel last van dat ze na een paar minuten bovenop rijden ze wil wisselen. Dat rijden deed ze trouwens wel met overgave zowel cowgirl,echt hard recht op en neer en grinden, als reversed cowgirl. Haar daarna lekker missio gepakt en doggie.
      Bij doggie buigt ze haar rug goed door en draait ze haar heupen goed naar boven en heb je een geweldig uitzicht op haar prachtige lijfje. Lekker lang geneukt en het over haar borsten afgemaakt terwijl zij me aftrok zonder condoom.

Duisburg blijft verbazen, wat een pareltje. Iedereen die van erg knappe strakke onschuldige jonge meisjes houdt, deze jongedame is perfekt.
      Ik ga hier zeer binnenkort op herhaling.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vivienne (uitstekend)

gisteren bij geweest zag er niet meer onschuldig uit was wel een stil meisje pijpen was goed en zonder handen kwamnadien boven op mij zitten ook in orde en afgemaakt in doggy het pijpen is inderdaad snel afgelopen en ze is zwijgzaam anders ok
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-08-10, 06:30. Reden: "Verleende diensten" aangevuld.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Vivienne (goed)

Heel leuk meisje, als je kontakt met haar krijgt. Erg naturel. Maar als je geen kontakt krijgt zegt ze erg weinig.

Service is zeer goed zonder acteren en haar lichaam is perfekt. Ze doet echt moeite voor je en je wordt niet afgewerkt door haar.

3 standjes afgewerkt, waarbij cowgirl heel lekker was, liggend en zitten, recht op en neer en grinden. Ze ging ervoor. Missio en vervolgens doggie, wat een heerlijke billen, heupen en rug met wat donshaartjes op haar onderrug, een lijnenspel dat nooit verveeld.
          Wat een schoonheid deze dame. Je denkt het niet als ze buiten staat in haar negligee jurkje maar als ze haar kleren uittrekt, zie ik een van de mooiste vrouwen die ik sinds lange tijd ben tegengekomen.

Service waardeer ik nu als goed/uitstekend. Kontakt was veel beter dan de eerste keer deed er ook meer moeite voor en als ze lacht smelt je. Ik ga haar zeker vaker bezoeken.

Commentaar

is Vivy waarvan ik recent sprak, zie topic aldaar, zelfde adres maar toen stond ze op de eerste etage

Topics samengevoegd, met dank aan GW. (A)
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 04-09-10, 16:02.

Commentaar

Is nu een maand op vakantie , nog week of 3 vanaf dit bericht.
              Zou terugkomen, kamer wist ze nog niet.

Voor mij een van de toppers in Dburg.
              Dus hoop dat ze terugkomt.

Commentaar

Is terug gezien in Blue moon, Charlottenstrasse, kamer 3

edit Solemate: Adres aangepast, bedankt
                Laatst gewijzigd door solemate; 12-10-10, 16:01.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                  Is nu een maand op vakantie , nog week of 3 vanaf dit bericht.
                  Zou terugkomen, kamer wist ze nog niet.

Voor mij een van de toppers in Dburg.
                  Dus hoop dat ze terugkomt.
                  En dat adres moet zijn nummer 35! Nummer 69 is het oudere pand, nummer 35 is het helemaal onlangs vernieuwde pand!
                  Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 35, Vivienne (goed)

Recent gezien in Acapulco.
                    blijft er in ieder geval een week.

Commentaar

@moderator:

Zij is verhuisd naar haar oude stek, althans huis, nu dus op Vulkanstr. 11B, begane grond, uit mijn hoofd kamer 16.

Het is de kamer waar je als je de deur van 11B inloopt tegen aanloopt als je rechtdoor naar binnen gaat.

ediy Solemate; bedankt, adres aangepast
                      Laatst gewijzigd door solemate; 23-10-10, 07:35.
                      Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door skinny-lover Bekijk bericht
                        @moderator:

Zij is verhuisd naar haar oude stek, althans huis, nu dus op Vulkanstr. 11B, begane grond, uit mijn hoofd kamer 16.

Het is de kamer waar je als je de deur van 11B inloopt tegen aanloopt als je rechtdoor naar binnen gaat.

ediy Solemate; bedankt, adres aangepast
                        Hier een kaartje van haus 11 en 11 b en haus 13/15:
                        http://img4.imageshack.us/img4/979/vulkana260510.png

Is idd kamer 16.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11B, Vivienne (goed)

Gisteren nog gezien in 11b voor de liefhebbers begane grond vanaf de ingang achterste kamers.

Commentaar

Gisteravond deze aantrekkelijke jongedame bezocht, voor de 2e keer in een paar maanden tijd. Was nu (de 2e keer dus) wat spraakzamer dan de 1e keer. Pijpen is voldoende maar neuken is echt uitstekend. Eerst cowgirl, toen doggy, wat een geweldig uitzicht! Heb lekker cd'tje volgespoten. Aardige en lekkere meid, zeker de moeite waard om zo af en toe te bezoeken.

Commentaar

Dit schitterende exemplaar zit nu in kamer 19 van huis 11b.
                              Dat is de eerste etage, direkt tegenover de trap.

Commentaar

Aan het werk...
                              X