Duisburg, Vulkanstrasse 26, Tracy (Ned/Sur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Tracy (Ned/Sur)

Ik ben gisteren bij Tracy op bezoek geweest. Ik heb met haar het volgende afgesproken (pzc) + (nmc) 150 euro voor een uur. Het is een Nederlands meisje van Surinaams kom af. Ze heeft lekkere zuiglippen, dit zorgde ervoor dat ik binnen een uur 3 hoogtepunten bereikte. Ze doet ook aan anaal en massage voor extra bijbetaling, maar daar heb ik niet voor gekozen. Misschien de volgende keer. Ik kom zeker weer terug bij haar. Zij staat in haus 26 kamer 102.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Tracy (uitstekend)

Zaterdagavond was ze er wel weer op deze plek. Zowel het naambordje alsook een dame die aan de omschrijving deed hier gezien

Commentaar

kamer 102 dat is in de grote hal of in 1 van de kamers voor in het gebouw?

Commentaar

http://img818.imageshack.us/img818/8...rk26290510.png

Vanuit het voorgebouw de hal in en dan de tweede kamer rechts naast de ingang van de hal.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dorpseend
          bedankt...!! die plattegrond is er handig....
          in haar kamer (102) zat nu een mooie Roemeense Denise. Even mee gepraat. Mooi aardig meisje die standaard + PZC aanbied voor 50 euro. Ik ben echter naar een prive huis gegaan waar een Russin werd belooft maar bleek ook gewoon Roemeense te zijn ....

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Tracy (Ned/Sur)(uitstekend)

Laatste bijdrage meer dan twee jaar geleden. Ik ken haar niet van gezicht, ze is dus al een hele tijd weg. Naar het archief lijkt mij.

Commentaar

Aan het werk...
            X