Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cleo (Ita, K3)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cleo (Ita, K3)

Gisternacht in dit huis met een italiaanse zegt ze , op de kamer
    geweest. Zit op de onderste verdieping is te herkennen aan dat
    ze de grootste vrouw van de hele vulkan is denk ik !
    Sorry ben de naam vergeten maar heeft de kamer achteraan in dat
    kleine gangje..
    EEn grote forse vrouw in ieder geval , begonnen met standje 69
    waarbij ik rustiger moest likken want anders kwam ze klaar volges
    mij... Zij mij lekker blazen wat ze goed deed , daarna nog ff alleen
    gelikt. Toen zij bovenop , lekker gehurkt zag ik de stam erin schuiven
    waarbij ze wou dat ik haar neukte .
    Daarna Missio ze moest ff wat glijmiddel erbij doen want hij ging er maar
    net in. Heb haar keihard geneukt zo waarbij ze het uitschreeuwde heerlijk..
    Toen nog Doggy waarbij ze zittend begon erzo ingeschoven en toen ging ze
    plat op t buikje liggen , is toch echt t lekkerste standje toen nog een minuut
    of 5 op die dikke maar strakke kont geketst...
    En lekker mijn zaad in dat kutje gespoten ...
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 15-12-11, 20:08.

Re: duisburg, vulkanhaus 17-19 , onbekend (goed)

Ik heb haar gisteren avond gezien en
    Haar naam is Cleo

Commentaar

Re: duisburg, vulkanhaus 17-19 , cleo (goed)

deze vrouw gisteren ook gespot,ze liep naar de bar om wat water te halen.was wel onder de indruk van haar verschijning.wat een grote vrouw.ik vroeg haar of ze werkte maar ze gaf aan dat ze het voor gezien houde die avond.ze zag er wel heel moe uit dus dat snap ik dan wel.staat ook op mn verlang lijstje!werktijden (dagen)van deze dame?ze zit op de begane grond achteraan in het gangetje.en ze heet idd cleo.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cleo (goed)

Ja , ze heet Cleo
        Heb het Zaterdag nacht nog gechekt , ze is zeker
        1,90m en groter..
        Vond dat wel geil X zo'n grote vrouw neuken, en de
        service was gewwon super.. geen haastwerk zoals
        bij die mooie popjes vaak !

Commentaar

Gisteravond ook deze Cleo bezocht. Zag haar op de begane grond van het Vulkanhaus 17-19. Inderdaad, ze is een grote forse vrouw maar met goede proporties. Ze ziet er erg aantrekkelijk en lekker uit. Nog nooit had ik zo'n grote vrouw gehad dus maar besloten bij haar op de kamer te gaan. Als je haar zo ziet lopen daar in het Vulkanhaus gedraagt ze zich wel totaal anders als de andere meiden daar. Die staan meestal rustig voor hun kamerdeur te wachten op een klant en lopen zeker niet telkens op en neer door de gang waarbij Cleo konstant voor de spiegel gaat staan om zichzelf te bekijken. Volgens mij vindt ze zichzelf helemaal geweldig. Eénmaal bij haar op de kamer begon ze te zeuren om extra geld, of ik niet langer wilde blijven en als ze het goed deed ik haar dan wat extra fooi wilde geven. Meestal dus geen goede voortekenen. Echter, de sessie op zich was niet slecht. Ze probeerde er iets aparts van te maken door zich licht dominant op te stellen. Eigenlijk niet zo mijn smaak en heb haar dus voorgesteld om er een gewone sessie van te maken. De sex die toen volgde was ok maar ook niet meer dan dat. De blow-job deed ze an sich lekker maar wel met veel handgebruik. Neuken dan eerst in missio waarbij ze ook haar hand er tussen hield. Daarna in doggy waarbij ze weer haar hand er tussen hield maar heb haar hand weggehaald waarna dat ook zo bleef en haar lekker kunnen neuken. Dat was wel een top ervaring. Zo'n groot lichaam onder je en dan dat bangen tegen haar grote achterwerk. Geweldig wat een uitzicht is dat en wat voelt dat heerlijk lekker. Ben dan ook heerlijk gekomen. Deze sessie was dus een beetje tweeslachtig. Na de sex nog een beetje small-talk met haar. Ze is wel een aardige meid en volgens mij probeert ze er ook wel iets bijzonders van te maken, ook gezien de extra services die ze aanbiedt (lees maar ééns op haar deur), maar volgens mij kan ze zich beter richten op standaard sex. Dan komt ze veel beter tot haar recht. Ben toch tevreden weggegaan maar of ik haar weer zal bezoeken?

Commentaar

Is deze grote Cleo nog steeds actief? en doet deze dame ook aan trio met
            1 van de andere aanwezige dames?
            Hoe groot en zwaar is ze nou eigelijk echt?
            Greatz Kurt

Commentaar

Cleo nog steeds actief; heb haar nl. gisteren gespot op de 2e etage ik meen kamer 213 maar in ieder geval in één van de kamers aan die kant.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cleo (K213)(goed)

Het exacte adres van (grote) Cleo is van de vulkan 17-19 kamer 3 bgg.

Commentaar

Aan het werk...
                X