Duisburg, Vulkanstrasse 26, Solimar

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Solimar

Tja, vraagtekens. Nu heb ik me gisteren in het Erospark 26 toch een geile latina gehad, ben ik haar naam vergeten. Was trouwens ook een erg aparte naam. Toch wil ik mijn ervaring bij deze vrouw niet aan jullie onthouden. Voor wie één dezer dagen nog in Duisburg komt kan deze naam als nog aan de recensie toevoegen. Ze is makkellijk te vinden. Middelste gangpad achteraan rechts. Ze is een echte latina met een heerlijk lichaam. Grote borsten d-cup, donker bruin haar opgestoken en gekleed in een wit jurkje dat perfekt afsteekt op haar donkerbruine huid. Ik heb een zeer goede sessie met haar gehad. Tja, het is en blijft een latina en dat betekent; boordevol temperament! Een heftige, stevige en harde pijpsessie. Daarna in een erg aparte doggy. Zij houdt haar benen bij elkaar terwijl je op haar benen zit en zij je met haar voeten tegen haar mooie latina ass aandrukt en je haar fantastisch hard kunt neuken. Daarna in missio, ook weer hard en heftig, en dan ook heerlijk het condoompje gevuld. Ze is wel iemand die daarna wel aangaf dat je snel weer moest aankleden omdat de volgende klant alweer wacht alhoewel ze tijdens de sessie alle tijd nam. Ze is 33 jaar, echter dit valt absoluut niet te zien. Je schat haar eigenlijk op +/- 25. Dit komt naar eigen zeggen door de schoonheidscrème die ze gebruikt. Nou ja, het zal wel.
    In ieder geval weer een mooie ervaring rijker. Alleen die naam, nou ja, wie haar tegenkomt en het weet mag het zeggen.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, ? (uitstekend)

Heys Hobbele,

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt.
    Haar naam is idd niet vanzelfsprekend en ben hem ondertussen ook kwijt (ondanks dat ik hem wou onthouden voor het forum).
    Het lijkt op Moslimar of zoiets

Groeten,
    I will walk 500 miles ...

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, ? (uitstekend)

Dankjewel Bru_anom! Nu is me de naam weer te binnen geschoten. Ze heet Solimar! Een echte verrijking voor het Erospark.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Solimar (Latina) (uitstekend)

Werktijden weet ik zo niet. Ik was er afgelopen maandag avond en toen zag ik haar dus. Wel voor de eerste keer trouwens.

Commentaar

Zaterdagavond al de laufhausen van Duisburg nog eens bezocht,mijn favorietjes waren helaas niet aanwezig. In de eros 26 zag ik de naamplaat van Solimar en omdat ik deze schoonheid al dikwijls had zien staan had ik mijn zinnen op haar gericht maar ze was uren bezet. Dan rond 24 u zag ik haar buiten voor haar deur staan volledig in zwart latex pak kaplaarsen kort strak rokje rond die latina ass latex bhtje rond die lekkere peren. Op gemakje voorbij gewandeld maar ze kwam naar me toe en trok me half binnen al kussend in mijn nek en fluisterend alles machen blassen fikken enz voor 50.Eenmaal op de kamer begon ze voor me te dansen en met haar heerlijke latina ass te schudden,dan op het bed beland was er iets vreemd onder de handdoek die op de matras lag ze grabbelde met haar hand eronder en haalde een schaar te voorschijn was daar per ongeluk blijven liggen wel gevaarlijk zij ik haar nog en ze knikte zo een beetje rood wordend met haar Jenefer Lopez look.Dan er aan begonnen eerst lekker pijpen en toen vroeg ze na een tijdje neuken en dan lekker in doggy afgemaakt en ze houd haar benen dan inderdaad tegen elkaar en met die kaplaarsen die ze aanhoud is dit super lekker strak en wat een uitzicht op die mooie ronde kont,leuke ervaring maar het ging wel snel maar voor herhaling vatbaar.Dan naar huis gereden was die autobahn richting Venlo afgesloten wegens party,dan maar richting Dusseldorf

Commentaar

deze dame is constant bezet!hele mooie vrouw helaas niet kunnen bezoeken.volgende keer dan maar.weet iemand de werktijden van deze dame?zondag avond was ik er rond 22.30.ze heeft eerder in koln gewerkt ik heb haar daar toen gezien.niet in de pacha maar het gebouw tegen over.stond ze in de bar met een latex pakje en haar strakke billen!

Commentaar

solimar is weer terug in duisburg ,tenminste ik zag haar naam bordje weer hangen zelf heb ik haar niet gezien.toch weer een tijdje weg geweest dacht ik?ik zal haar volgende keer ook eens bezoeken.ben toch wel benieuwd naar deze dame. kamer nummer weet ik niet maar als je via de achterkant binnenkomt zit ze helemaal achteraan links in de hoek.

Commentaar

Ik heb haar maanden geleden tijdens een van mijn eerste bezoeken aan Duisburg gezien. Ondanks dat ik niet zo op Latinas val vond ik haar wel een prachtige verschijning. Voordat ik haar besloot aan te spreken ging het gordijn dicht om niet meer open te gaan in mijn bijzijn. Daarna nog enkele keren haar naam bordje gezien maar altijd met de gordijnen dicht.

Vandaag heb ik voor het eerst in tijden haar naam weer gezien in de loods, gordijnen dicht en licht uit. Na wat rondgelopen te hebben zag ik dat het licht nu wel brandde. Besloten om in de buurt te blijven om zo haar eerste klant die avond te worden. Het duurde allemaal wel erg lang toen ik plots de gordijnen zag bewegen. Open gingen ze niet maar er stak wel een vrouw haar hoofd naar buiten, bleek het gewoon een hele andere vrouw te zijn dat de Solimar die ik voor ogen had.

Overigens heb ik tijdens mijn verdere verblijf in de loods het gordijn geen enkele keer open zien gaan

Commentaar

Deze recensie gaat enerzijds over Solimar, anderzijds over Het Condoom. Over Solimar kan ik eigenlijk vrij kort zijn: ze is mooi, heeeeeel sexy, vriendelijk, snugger. Een perfecte latina met een wulps lichaam en een gaaf koppie. Ze zegt uit Venezuela te komen, maar het kan ook zomaar de Dominicaanse Republiek zijn, daar kijk je toch niet achter.
                  Ik had haar al een aantal keren gespot, en ze stond hoog op het verlanglijstje. Praatje gemaakt, en toen beviel ze me meteen nog beter. Tuurlijk, ze is offensief en doortastend in haar conversatie, maar niet op een vervelende manier. Bovendien zijn de dingen die ze zegt meer erotisch dan ordinair, en dat is knap. Zeker als je bent ingesnoerd in een zwart leren corsetje en op stiletto's staat. Maar deze Solimar is bepaald niet op haar achterhoofd gevallen, naar mijn idee.
                  Nu dan, Het Condoom. Wij mannen weten hoe belangrijk het is. Veel vrouwen niet. Lezen er dvp's mee? Zitten die nu nee te schudden? Geloof me, het is belangrijker dan jullie denken.
                  Onze snikkel kan, mits volledig opgewarmd, onvoorstelbaar veel passievolle ruwheid hebben, en we noemen het dan nog steeds genot. Maar!
                  Onze snikkel kan, in de eerste minuut, alleen maar genieten van vrouwelijke zachtheid en minimale aanraking. Iedere heftigheid is absoluut taboe in die eerste fase. Heftige prikkels zijn (nog) geen genotsprikkels, het zijn pijntjes. Wat 5 minuten later probleemloos en opwindend zou kunnen zijn, is in die eerste 60 seconden een regelrechte mood-killer.
                  Als het condoom wordt aangebracht, en dat gaat gepaard met getrek, gewurm en veel frictie tijdens het afrollen, dan staat onze snikkel bloot aan sensaties die veel en veel te vroeg komen, te heftig zijn voor het moment.
                  Vergelijk het met: je hebt op een snikhete augustusdag in de tuin gewerkt, loopt naar binnen en staat op het punt je eerste slok te nemen van een koud biertje. Een subtiel maar intens genot is o zo dichtbij. En dan kiept iemand een emmer ijswater over je hoofd. Fout, fout , fout.
                  De dames van plezier (die perse altijd zelf het condoom willen omdoen, ze vertrouwen ons niet?) zouden hier echt eens wat meer aandacht aan moeten schenken, want het gaat te vaak niet goed. 1) Eerst een erectie, dan pas een condoom. 2) Openhouden dat ding, voor ie over de eikel gaat. 3) Bij niet-besneden mannen: rustige hand-job totdat het kopje comfortabel boven de kraag uitsteekt. 4) het condoom rustig afrollen, niet de voorhuid mee naar beneden trekken!
                  Terug naar de fraaie Solimar. Dit eerste onderdeel ging ook bij haar niet best, als gevolg waarvan ik van het Frans niet echt kon genieten. Daarna kwam het allemaal goed, ik heb verrukkelijk van en met haar genoten in 3 standjes. Ondanks Het Condoom - probleem is zij een ongehaaste, uitmuntende DVP, een leuke meid, en een absoluut STUK.

Commentaar

Zaterdagavond gezocht naar deze mooie Solimar (is naar mijn smaak de mooiste dame die ik in Duisburg bezocht heb)ook niet in de nieuwe gebouwen kan niet geloven dat ze terug is en haar juist in weekend heb gemist?????

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door beffellobill6 Bekijk bericht
                      Zaterdagavond gezocht naar deze mooie Solimar (is naar mijn smaak de mooiste dame die ik in Duisburg bezocht heb)ook niet in de nieuwe gebouwen kan niet geloven dat ze terug is en haar juist in weekend heb gemist?????
                      Mischien verwissel ik haar met met Sophia, die in de linker gang zit vlakbij Chantal paar deuren verder de gang in.

Waar zat Solimar ook alweer de laatste keer en hoe ziet ze uit dan ga ik wel eens kijken voor de heren.

Commentaar

Solimar zat de laatste keer rechts als je door de hoofdingang binnen komt dan laatste kamer voor je de andere gang links gaat maar ze heeft al op 4verschillende plaatsen gezeten in eros26 heeft ook altijd een naamplaatje met Solimar aus Venezuela.Ze heeft zwart lang haar is licht bruin getint heeft een stel grote borsten en een wespentaille uit het boekje en een prachtig gezicht waar ze je heel geil mee aan kijkt,kan zo in een bondfilm mee spelen is de mooiste vrouw die ik in Duisburg al gezien heb en daar zitten toch heel mooiewil ze zeker nog eens bezoeken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door beffellobill6 Bekijk bericht
                          Solimar zat de laatste keer rechts als je door de hoofdingang binnen komt dan laatste kamer voor je de andere gang links gaat maar ze heeft al op 4verschillende plaatsen gezeten in eros26 heeft ook altijd een naamplaatje met Solimar aus Venezuela.Ze heeft zwart lang haar is licht bruin getint heeft een stel grote borsten en een wespentaille uit het boekje en een prachtig gezicht waar ze je heel geil mee aan kijkt,kan zo in een bondfilm mee spelen is de mooiste vrouw die ik in Duisburg al gezien heb en daar zitten toch heel mooiewil ze zeker nog eens bezoeken
                          ze is er kamer 102 guluk er mee

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 61-hn-vz Bekijk bericht
                            ze is er kamer 102 guluk er mee
                            Dan was het toch Solimar die ik gezien heb afgelopen zat.

Commentaar

Heb gisteravond weer even in de Vulkanstrasse rondgehangen, en op zoek gegaan naar Solimar, maar ik denk niet dat je haar hebt gezien, waarschijnlijk was het de Nederlands sprekende, 20 jarige Byonce, een Latina opgegroeid in Nederland.
                              Trouwens best wel een lekker ding, ook in bed.
                              Alleen probeert ze je wel wat meer Euries uit de zak te kloppen.

Zij heeft haar eigen kamer maar zit vaak bij die Latina met die uitpuilende kont, die nu als naam Jennifer Lopez op het raam heeft staan, bij haar blijf ik altijd uit de buurt net als in dezelfde gang takkewijf, oplichtster Anja

Solimar is dus jammer genoeg nog steeds niet aanwezig.

Groeten van Popper die blijft wandelen tot Solimar weer verschijnt.....

Commentaar

Dus solimar is niet meer aanwezig in duisburg?

Commentaar

Afgelopen week in ieder geval nog niet gezien...

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Solimar(uitstekend)

Deze dame nog gesignaleerd. Ik iig niet en ik kom wekelijks in de vulkan. Misschien is deze recensie dan ook voer voor het archief.
                                    I like them big bigger biggest!!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                                      Dan was het toch Solimar die ik gezien heb afgelopen zat.
                                      dit is een andere solimar ma ik zou het even bekijken zarerdag

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 61-hn-vz Bekijk bericht
                                        dit is een andere solimar ma ik zou het even bekijken zarerdag
                                        Mijn bericht is van 02 -11
                                        Heb haar al lang niet gezien.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X